Announcement

Collapse
No announcement yet.

Trackday på ACR 29 og 30 mai : )

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Trackday på ACR 29 og 30 mai : )



    OG

    Norges eneste NASCAR-bil er bekreftet å skal besøke Trackday den 29-30 mai. Tommy, som har hentet bilen i USA, kommer til å kjøre på banen. Bilen er en fullblods NASCAR med en 5,7 liters V8 på ca 520hk. Bilen er ombygget slik at den kan ta passasjerer med på prøveturer. Dette er en brutal bil på alle måter!



    Dette kan jo ikke bli annet enn rått hvis været er med oss!!!!! Så kom dere til Mo i Rana da!!!

    Spør hvis dere lurer på noe ; )

    Og gi meg et hint hvis dere kommer for jeg vil se noen skikkelige stereobygg med trykk i!! : D
    ~Fredrik Rødvand Thomassen~ If it's too loud, you're too old!
    99 - Audi A4 B5 1.8T <-- Klikk og se
    § Alpine CDA-9886R m/ PXA H100 § 2 x Focal K2P 165 § dynaBel BF0804 § 3 x B2 Audio AC10 § B2 Audio MONO §

  • #2
    Lurer på om jeg skal ta meg en tur!
    Andreas Dibbern
    Ford Fiesta
    Takk til B2Audio
    B2 HD12 - B2 M5 - Hertz EP4 -B2 C6.1 - Alpine 9880R - Odessey PC1500

    Comment


    • #3
      Hm,kunne vært morro med en tur dit ja

      Comment


      • #4
        Bruker å være bra : D

        Vertfall hvis man skal på bane. Siden det er mindre biler, blir det mere kjøretid på banen hvis vi sammenligner det med sommertreff.
        ~Fredrik Rødvand Thomassen~ If it's too loud, you're too old!
        99 - Audi A4 B5 1.8T <-- Klikk og se
        § Alpine CDA-9886R m/ PXA H100 § 2 x Focal K2P 165 § dynaBel BF0804 § 3 x B2 Audio AC10 § B2 Audio MONO §

        Comment


        • #5
          bare for å spørre: har den nascarbilen vannfylte dekk og stivere fjører på ene siden som de som kjører løp har? i såfall må jo det bli dritt på acr hvor svingene går begge veier :P
          Celestion_Jbl_Pioneer_Orion_Phoenix Gold_Tang Band_Stinger

          Comment


          • #6
            Tviler jeg på :P
            ~Fredrik Rødvand Thomassen~ If it's too loud, you're too old!
            99 - Audi A4 B5 1.8T <-- Klikk og se
            § Alpine CDA-9886R m/ PXA H100 § 2 x Focal K2P 165 § dynaBel BF0804 § 3 x B2 Audio AC10 § B2 Audio MONO §

            Comment

            Working...
            X