Announcement

Collapse
No announcement yet.

Fordelingblokk med mer enn 2stk 50mm2?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Fordelingblokk med mer enn 2stk 50mm2?

    Skulle fått tak i noen fordelingsblokker med 4stk 50mm2 og et par mindre innganger.

    Jeg har søkt, søkt og søkt, men finner ikke med flere enn 2stk 50mm2 og et par 25mm2 hull
    Skulle gjerne fått lagd noen selv i alu, men har ikke tilgang til utstyret som trengs.

    Hvor kan man få kjøpt slikt?
    It aint loud until it feels like your front speakers is giving you a bitchslap!
    Sundown - Hertz - SPL Dynamics - Rockford Fosgate - Audison - Stinger - DC Power.

  • #2
    kabelsko + skrue, mutter og en stor krympestrømpe

    Comment


    • #3
      Stinger har ivertfall men er myyye av dette på ebay
      2 loud

      Comment


      • #4
        toolmakers
        FI SP4
        LIB
        Hagalien's projekt: http://bilstereoforumet.no/showthread.php?t=18182
        DD4LIFE

        Comment


        • #5
          Originally posted by Larsi View Post
          Skulle fått tak i noen fordelingsblokker med 4stk 50mm2 og et par mindre innganger.

          Jeg har søkt, søkt og søkt, men finner ikke med flere enn 2stk 50mm2 og et par 25mm2 hull
          Skulle gjerne fått lagd noen selv i alu, men har ikke tilgang til utstyret som trengs.

          Hvor kan man få kjøpt slikt?
          Søk litt her på forumet, mener det var en her som lagde slike ting på bestilling. muligens du finner no på kjøp å salg siden, husker ikke hvem det var..... hmmmmm....

          Comment


          • #6
            Fant en link til dette, men inlegget er fjærnet, mulig det var Lapp som lagde slike blokker.

            Edit:

            http://bilstereoforumet.no/showthrea...ordelingsblokk
            Last edited by Nils; 13-08-2013, 14:06.

            Comment


            • #7
              trustno1: Det funker, men ser ikke noe bra ut.

              nav: På ebay er det ikke mye, det eneste jeg kan finne (som er i nærheten) er 3x50mm2 fra stinger, men den skulle hatt 1stk 50mm2 til + en på 35mm2 og en på 25mm2. Da hadde jeg vært i mål.

              Hagalien: Ja, de har. Men det er dyrt.

              Nils: Om det er "Lapp" så har han ikke vært pålogget siden februar i år, så kjangsen er vel forsåvidt liten.
              It aint loud until it feels like your front speakers is giving you a bitchslap!
              Sundown - Hertz - SPL Dynamics - Rockford Fosgate - Audison - Stinger - DC Power.

              Comment


              • #8
                Du kan jo prøve å høre med Hilmar som startet den tråden jeg linket til, kanskje han husker noe Jeg kan lage jeg, men har ikke tid så jeg vil ikke ta det på meg i fare for ultralang leveringstid

                Comment


                • #9
                  Ser ikje bra ut ?? Du viser jo ikje noe av annlegget ditt alikevell så ser ikje problemet
                  2 loud

                  Comment


                  • #10
                    Jeg har en stinger 3x50mm som kan selges billig. Eller så anbefaler jeg kobberskinne og borre opp hull til å bolte fast kabelsko som jeg har gjort i min byggetråd. Ikke verdens peneste, men det virker bra!
                    Sandvik selger noe kobberskinner. Det kan du kanskje også få fra en lokal elektromontør.
                    never enough!

                    Comment


                    • #11
                      ta en kober tang så bore du hull i den så genger du di hullene og d funke godt. for vist du bare setter en mutter og skrue. så kam du ikke lime den fast i den tre klos eller noe sånt vist du vil det.
                      MVH Mats S. Erdal

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by svane91 View Post
                        ta en kober tang så bore du hull i den så genger du di hullene og d funke godt. for vist du bare setter en mutter og skrue. så kam du ikke lime den fast i den tre klos eller noe sånt vist du vil det.
                        Ta å bruk 1min på rettskrivning neste gang?
                        Mvh
                        Rolf Try Nygård

                        Comment

                        Working...
                        X