Announcement

Collapse
No announcement yet.

Styling-tech,Emma og bilxtra arrangerer espl konkurranse i Nord-trøndelag!24.04.10

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Styling-tech,Emma og bilxtra arrangerer espl konkurranse i Nord-trøndelag!24.04.10

    Lørdag 24.04.10 er det Moan-dagene på Magnetenområdet.I den forbindelse vil Styling Tech / Bilxtra arrangere ESPL bilstereokonkuranse i samarbeid med Emma fra klokken 11.00 til 15.00.Det vil være muligheter for å vinne premier.Gjeldende regler finner man på www.emmaweb.no under ESPL.

    Dette foregår på Levanger i Nord-Trøndelag.Like ved Magneten kjøpesenter. For kart se evt www.gulesider.no! Ligger like ved E6 og er rimelig enkelt å finne.

    Håper så mange som mulig har tid og mulighet for å ta en tur.Styling-Tech/bilxtra vil holde åpent denne dagen.Selger et bredt utvalg av dekk,felger,styling,bilpleieprodukter,verktøy og mye annet.Vil også bli muligheten for å kunne se og høre om banebilprosjektet som Styling-Tech jobber med fortiden.

    Vel møtt

  • #2
    skal du dit ?

    Comment


    • #3
      Må vel dit en tur ja

      Comment


      • #4
        Ser ut til at jeg tar meg en tur jeg også. Men skulle gjerne funnet ut noe mer om programmet, sånn at jeg ikke kommer for sent til stereo-konkurransen.. Jeg vet ikke om jeg rekker å være der før tolv, og det vil være kjedelig om det er ikke noe mer action der da.
        Sture Vedal

        Comment


        • #5
          Har fått vite av en av arrangørene at stereokonkorransen starter ikke før kl 12.Så da får du med deg den vet du.Har ikke klart å fått skaffet meg komplett program for denne dagen.Har hørt at Innherred motorsportklubb skal ha oppvisning på bane.Blir da rc biler,cross og atv.Dette varer fram til kl 17.00 Er sikkert endel annet som sjer også,men det har jeg som sagt ikke oversikt over.Står nok i lokalavisen,men den har jeg ikke for hånden.Om du lurte på hvilket program Emma kjører,må nesten en av arrangører derfra skrive i tråden om det

          Comment

          Working...
          X