Announcement

Collapse
No announcement yet.

Grillfest for forumets medlemmer - Lørdag 4 sept. kl 14.00

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Grillfest for forumets medlemmer - Lørdag 4 sept. kl 14.00

    Hei,

    Siden vi har et så "dårlig" forum, så hadde det vært moro å arrangert en liten sammenkomst, for alle oss som gjør forumet så "dårlig"

    Er det noen interesse for en ettermiddag med grilling og bilstereoprat?? Gjerne med biler, slik at vi kan se og høre hva andre medlemmer har bygget gjennom sesongen.

    Jeg har endel store partytelt, og kan få lånt tønnegrill. Grillmaten skal jeg stå for, hvis det blir arrangert i Tønsberg.
    25
    Lørdag
    56.00%
    14
    Søndag
    44.00%
    11

    The poll is expired.

    Mvh
    Pål Andréas Bryng
    Bilstereosenteret.no
    Vi forhandler bl.a.:
    Pioneer - Focal - Rockford Fosgate - Cadence - Ground Zero - Tsunami -
    Alpine - InstallBay - Brax - Helix - Silent Coat - dynaBel - Clarion - MTX


    Følg oss på Facebook
    Gjør en trygg handel hos oss. Sjekk vår feedback-side!

    Vi gjør det vi kan for å levere det Du ønsker deg, til en hyggelig pris!

  • #2
    Den er jeg med på, bra tilltak siden forumet suger så voldsomt!!
    sigpicFocal Dual Monitor - Focal UtopiaBE - Alpine DVA-9965 - PXA H701custom edition
    IceAudio - Bilringen AS - inakustik

    Comment


    • #3
      Ja for pokker!
      Høres ut som vi kan få en bedrøvelig kveld ut av det, men shit au.. :P

      Bra tiltak Pål! Er det noe som trengs så gi en lyd, så kan det vel hende jeg kan bidra med noe.
      [SIZE="3"][B][FONT="Trebuchet MS"]Joakim Skovlund[/FONT][/B][/SIZE]
      [SIZE="2"][B][COLOR="DimGray"][FONT="Trebuchet MS"][/FONT][/COLOR][/B][/SIZE]
      [SIZE="1"]Mobil: 943 55 200 - Epost:[EMAIL="joakim@skovlund.no"][COLOR=Blue]joakim@skovlund.no[/COLOR][/EMAIL][/SIZE]

      Comment


      • #4
        Ja, det hadde vært hyggelig om dere to kan stille med deres ører for veiledning og tips til andre brukere. Så kanskje det kommer noe mer enn bare metthetsfølelse ut av denne bedrøvlige kvelden.
        Mvh
        Pål Andréas Bryng
        Bilstereosenteret.no
        Vi forhandler bl.a.:
        Pioneer - Focal - Rockford Fosgate - Cadence - Ground Zero - Tsunami -
        Alpine - InstallBay - Brax - Helix - Silent Coat - dynaBel - Clarion - MTX


        Følg oss på Facebook
        Gjør en trygg handel hos oss. Sjekk vår feedback-side!

        Vi gjør det vi kan for å levere det Du ønsker deg, til en hyggelig pris!

        Comment


        • #5
          Jeg er med jeg hvis dere kommer med tid. Eventuelt afterparty etter EMMA dømming den 22?

          på den mer seriøse siden så må jeg nesten si at forumet er bedre enn .com versjonen, rett og slett grunnet mindre reklame, bedre layout (ol skool fungerer slik det skal) samt medlemmene så kontriburer til forumet.
          Mens jeg er i forumtilbakemelding så vil jeg bare nevne at det var ikke vondt det med reklamen. Stor forandring fungerer bare ikke for meg (
          Tor Martin Ølberg
          - Digital Designs - dynaBel - Gladen - Mosconi -
          Takk til dynaBel, Judys Bilstereo og Ottesen Design!

          Comment


          • #6
            Jeg får vel komme jeg og, til nød! Ser ikke helt frem til dette her men...

            (tjoho! )
            Mvh Tony
            - The only road to take is perfection itself

            Comment


            • #7
              22 passer dårlig, da er det dragrace på gardermoen som jeg skal på, hele helga

              Hva med søndag 5 september, eller 12 september?
              Mvh
              Pål Andréas Bryng
              Bilstereosenteret.no
              Vi forhandler bl.a.:
              Pioneer - Focal - Rockford Fosgate - Cadence - Ground Zero - Tsunami -
              Alpine - InstallBay - Brax - Helix - Silent Coat - dynaBel - Clarion - MTX


              Følg oss på Facebook
              Gjør en trygg handel hos oss. Sjekk vår feedback-side!

              Vi gjør det vi kan for å levere det Du ønsker deg, til en hyggelig pris!

              Comment


              • #8
                12 september er gatebil, regner med at endel er på rudskogen den helga?
                [URL="http://www.facebook.com/OttesenDesign"]http://www.facebook.com/OttesenDesign[/URL]

                Comment


                • #9
                  5 september fungerer for meg, ikke ta det sammen med gatebil, da har jeg nok med å delta på emma som deltager og sikkert dommer Blir egentlig mest stress ut av det gatebil greiene.
                  sigpicFocal Dual Monitor - Focal UtopiaBE - Alpine DVA-9965 - PXA H701custom edition
                  IceAudio - Bilringen AS - inakustik

                  Comment


                  • #10
                    5. passer for meg og så lenge det er en lørdag? Er ikke helt up to date med dager og datoer.
                    Tor Martin Ølberg
                    - Digital Designs - dynaBel - Gladen - Mosconi -
                    Takk til dynaBel, Judys Bilstereo og Ottesen Design!

                    Comment


                    • #11
                      5. funker..
                      [SIZE="3"][B][FONT="Trebuchet MS"]Joakim Skovlund[/FONT][/B][/SIZE]
                      [SIZE="2"][B][COLOR="DimGray"][FONT="Trebuchet MS"][/FONT][/COLOR][/B][/SIZE]
                      [SIZE="1"]Mobil: 943 55 200 - Epost:[EMAIL="joakim@skovlund.no"][COLOR=Blue]joakim@skovlund.no[/COLOR][/EMAIL][/SIZE]

                      Comment


                      • #12
                        Da sier vi 5. Har vi plass? Om vi blir mange så kan vi ha det på campingen her. Stor fin gressplass vi kan spre pesten vår utover...
                        Mvh Tony
                        - The only road to take is perfection itself

                        Comment


                        • #13
                          Vi kan være utenfor butkken min. Her er det toalett, vann osv. Også går det an å trekke inn på verkstedet hvis det skulle bli regn.
                          Mvh
                          Pål Andréas Bryng
                          Bilstereosenteret.no
                          Vi forhandler bl.a.:
                          Pioneer - Focal - Rockford Fosgate - Cadence - Ground Zero - Tsunami -
                          Alpine - InstallBay - Brax - Helix - Silent Coat - dynaBel - Clarion - MTX


                          Følg oss på Facebook
                          Gjør en trygg handel hos oss. Sjekk vår feedback-side!

                          Vi gjør det vi kan for å levere det Du ønsker deg, til en hyggelig pris!

                          Comment


                          • #14
                            Da sier vi det, 5 september utenfor bilstereosenteret i tønsberg... klokka ??:??
                            sigpicFocal Dual Monitor - Focal UtopiaBE - Alpine DVA-9965 - PXA H701custom edition
                            IceAudio - Bilringen AS - inakustik

                            Comment


                            • #15
                              Hehey! 10 minutters gange unna senga mi Har jo flytta til denna byen jeg nå.

                              Detta blir stas... eller, jeg mener... eh...
                              Mvh Tony
                              - The only road to take is perfection itself

                              Comment

                              Working...
                              X