Announcement

Collapse
No announcement yet.

Hva har du brukt pengene på idag?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Får ikke så pent resulatat med pensel kontra lakk tror jeg
    Ole Petter Holelien
    Din komplette leverandør av bilstereo og monteringsmatriell
    Judysbilstereo.no olepetter@judysbilstereo.no
    Focal Helix Cadence Pioneer DD Dynabel Gladen GZ Installbay Silent Coat DLS M.M

    Comment


    • Ja Kent, jeg har faktisk en sparebøsse for mynt hjemme, men den mynten går som regel med til selvvask på Staoil'en.

      Vent hvertfall med kritikken til etter dere har sett ferdig resultat dere! Kalles fordommer
      ¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
      Pioneer deh-80prs | Polk Audio MM | Vifa Peerless V-line | Genesis III

      Comment


      • Kan være men hvor mange ganger er den pussa og mala nå da?
        Ole Petter Holelien
        Din komplette leverandør av bilstereo og monteringsmatriell
        Judysbilstereo.no olepetter@judysbilstereo.no
        Focal Helix Cadence Pioneer DD Dynabel Gladen GZ Installbay Silent Coat DLS M.M

        Comment


        • Fint at du lever i trua TTT.

          Men det er en grunn til at man ikke lakker biler med pensel. (Bortsett fra de mest harry'e)
          Runar E. Olsen ~ Moderator
          Kia Cee'd SW 2011 - Blir snart SQ prosjekt.
          http://www.signaturebar.com/uploads/images/67311.gif

          Comment


          • du kan våtslipe etter du har pensla da, og så klar lakke over med spray boks. Er en måte man kan få fint resultat på ujevn overflate.
            Mvh. Damir

            Comment


            • Originally posted by Judys Bilstereo View Post
              Kan være men hvor mange ganger er den pussa og mala nå da?
              Har pussa/sparkla cirka 27 ganger og prøvd å male cirka 12 ganger.

              Originally posted by GENEXXA View Post
              Fint at du lever i trua TTT.

              Men det er en grunn til at man ikke lakker biler med pensel. (Bortsett fra de mest harry'e)
              Har fortsatt litt trua på dette ja. Og jeg skjønner det,
              men i dette tilfelle synes jeg det blir litt stilig med det
              stripete mønsteret som penselen lager i lakken...

              Dessuten har jeg mest erfaring med penselen.

              Originally posted by Dammed View Post
              du kan våtslipe etter du har pensla da, og så klar lakke over med spray boks. Er en måte man kan få fint resultat på ujevn overflate.
              Det gjør jeg nok om jeg ikke blir fornøyd allikevel. Men hva trenger man for våtsliping? Har ikke erfaring med det...

              Men klar lakk blir det nok ikke, for jeg vil helst ha husa litt 'matte' i svartfargen.
              ¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
              Pioneer deh-80prs | Polk Audio MM | Vifa Peerless V-line | Genesis III

              Comment


              • Originally posted by TakeTheTime View Post
                Men klar lakk blir det nok ikke, for jeg vil helst ha husa litt 'matte' i svartfargen.
                Har ikke hørt om svart matt spraylakk på europris til 40,- a???
                Kunne fått to bokser til prisen av penselen din...
                Øyvind Kalbækken

                Alpine F#1, Mosconi, Scan-Speak Revelator, Soundstream XXX-15, Supra, Connection, Northstar.

                Comment


                • Originally posted by TakeTheTime View Post
                  Det gjør jeg nok om jeg ikke blir fornøyd allikevel. Men hva trenger man for våtsliping? Har ikke erfaring med det...

                  Men klar lakk blir det nok ikke, for jeg vil helst ha husa litt 'matte' i svartfargen.
                  Man trenger 1200 papir, vann og helst en sånn gummi pussekloss.

                  Du vil få den matt svart fargen, men den kan bli litt mer glans i fargen, og / eller så vil den se litt våtere ut. Som regel så ser matt svart med klarlakk bedre ut enn bare matt svart. Kan bli noe ala satin black.

                  Dette er satin black:
                  Last edited by Dammed; 08-10-2010, 19:20.
                  Mvh. Damir

                  Comment


                  • Handla mat for 1700,- i dag.
                    Dyrt å leve gitt

                    Comment


                    • Originally posted by Dammed View Post
                      *tekst*
                      Det der var jo stilig! Skal tenke på det om jeg som sagt ikke blir fornøyd slik det blir nå (følg med i prosjekttråd).

                      Originally posted by Stianuno View Post
                      Handla mat for 1700,- i dag.
                      Dyrt å leve gitt
                      Woah! Det var mye ja, men er mange som handler for 1000-2000 kroner på Kiwi også. Fordelen er jo at det varer litt da (?)
                      ¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
                      Pioneer deh-80prs | Polk Audio MM | Vifa Peerless V-line | Genesis III

                      Comment


                      • Originally posted by tofter View Post
                        500,- på ny olje til girkasse og diff.



                        Da gjetter jeg på at du har kjøpt deg merce!
                        Helt riktig!
                        Er vel strengt talt ingen andre biler som klarer rulle såpass langt.
                        Som kineserne sier: [I]"Without music, life is a journey through a desert"[/I]

                        Comment


                        • Originally posted by TakeTheTime View Post
                          Woah! Det var mye ja, men er mange som handler for 1000-2000 kroner på Kiwi også. Fordelen er jo at det varer litt da (?)
                          Lenge nei, mange munner å fø



                          Originally posted by Legatia View Post
                          Helt riktig!
                          Er vel strengt talt ingen andre biler som klarer rulle såpass langt.

                          1+ min har rullet 367000, bare noen mil til så er jeg der

                          Comment


                          • Bare 30000km igjen Stian, så har du tatt igjen Lupoen

                            Idag har jeg brukt 5995,- på et Canon EOS 550D med kit-linsa (18-55mm). Ligger og lader seg opp nå
                            [URL="http://www.facebook.com/OttesenDesign"]http://www.facebook.com/OttesenDesign[/URL]

                            Comment


                            • Har kjøpt jålerier i dag... 1,5 liter (!) L'oreal Professionel shampoo og Renati Rock Hard voks; 371,-. Nå bør jeg ha shampoo til jeg dauer omtrent

                              Comment


                              • Originally posted by Legatia View Post
                                Helt riktig!
                                Er vel strengt talt ingen andre biler som klarer rulle såpass langt.
                                Benz og eldre Toyota er de som ruller lengst, etter min mening.
                                Runar E. Olsen ~ Moderator
                                Kia Cee'd SW 2011 - Blir snart SQ prosjekt.
                                http://www.signaturebar.com/uploads/images/67311.gif

                                Comment

                                Working...
                                X