Announcement

Collapse
No announcement yet.

Heen Audio

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Kjapp handel! god kommunikasjon! rask frakt! tommel opp fra meg!
    // Team HLS - Hard Loud Sounds! \\
    //94182727 - www.facebook.com/HLSbilstereo - Rune_kvaal @ live.no\\
    Mvh
    Rune Kvaal

    Comment


    • #17
      Byttehandel utført med denne hyggelige karen

      Sender raskt som vanlig, hyggelig tone innenfor alle former for kommunikasjon, anbefales sterkt!

      To tomler opp
      VW Polo, 2010, 1.6 TDI OEM-style
      DLS Dynamat Varta Stinger Dynabel
      http://bilstereoforumet.no/showthread.php?t=17785

      Comment


      • #18
        Annbefales på det varmeste. kjøpte 11 par 5.25" av han,pakket og sendt en dag å fikk den faen dagen etter,så her snakker vi service på høyt plan
        2x Dynabel BF8501,12 x lib-808-D4,RF T1000.4 bd,2x DD vo b2 bullet tweeter4x DD vo m6.5 2x DD vo w10 6to8 dsp,4 stk xs batteri

        Comment


        • #19
          Kjøpte akkurat en batteridrevet Milwaukee HD18 CS-32 C sirkelsag og er strålende godt fornøyd med produktet. Varen ny som lovet, kjapp frakt, godt pakket inn, kvittering, fin pris, god kommunikasjon, hyggelig fyr som vanlig. Anbfales selvfølgelig

          Comment


          • #20
            Kjøpte en pent brukt Alpine INE-W928R dobbel din spiller av han på mandag og fikk den jaggu ta meg i posten i kveld. Godt pakket inn i original emballasje med kvittering. Han sendte så fort pengene stod på kontoen og jeg fikk sporingsnummeret med en gang. God kommunikasjon og svært hyggelig tone. Fin og ærlig fyr. Seriøs og god selger med godt humør. Varen som beskrevet. God pris. Tommelen opp for en knall handel, anbefales på det sterkeste
            En bil uten lyd blir jo like kjedelig som en dame uten pupper

            Mvh
            Hans

            Comment


            • #21
              God Rask Handel ! 10/10 som selger!
              sendt mandag, i min postkasse Tirsdag! Imponerende!
              // Team HLS - Hard Loud Sounds! \\
              //94182727 - www.facebook.com/HLSbilstereo - Rune_kvaal @ live.no\\
              Mvh
              Rune Kvaal

              Comment

              Working...
              X