Announcement

Collapse
No announcement yet.

umo.no

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • umo.no

    Hei
    Lager en tråd for å advare folket mot Karlsen trading som har nettsiden Umo.no. Der selges det blandt annet Boston Acoustics bilhøyttalere, bilstereo og div..
    Jeg kjøpte et par småhøyttalere der 3 .august, fikk tilsendt faktura pr epost, betalte denne og ventet.. Etter 2 uker så prøvde jeg å kontakte ham for å høre hva som skjer, fikk tilslutt tak i ham via sms på ett av flere telefon nummer han har, lovte å sende meg høyttalerne. Men nå over 4 uker etter betaling svarer han ikke på telefon, sms og eposten kommer bare i retur
    Så styr unna denne nettsiden

  • #2
    Takk for at du delte denne erfaringa! så vet resten det å!
    // Team HLS - Hard Loud Sounds! \\
    //94182727 - www.facebook.com/HLSbilstereo - Rune_kvaal @ live.no\\
    Mvh
    Rune Kvaal

    Comment


    • #3
      Etter et par "krasse" meldinger i går og i dag... kom det plutselig et svar fra fyren nå ikveld... Der sto det Sitat: "Høyttalere på vei fra Danmark. Overfører pengene du har betalt til deg i kveld"..
      Hverken mer eller mindre jaja så får vi se om det kommer penger inn på konto etterhvert. Men er uansett en merkelig oppførsel av en som driver nettbutikk

      Comment


      • #4
        Tips til senere, nettsider med jalla font og skrivefeil så det synger etter bør man stå over. Stinker useriøs garasjebedrift lang vei. (Frakt info, pakke sporing osv)
        Torbjørn J. - [B]PM er deaktivert, bruk e-post.[/B]
        [B]Bilen[/B]: Pioneer p99rs - Mcintosh MC431 - Brax X2000.2 - Mosconi 300.2
        Hjemme: Yamaha RXA3010 | XPA-5 x 2 | Emotiva ERT-8.3 | ERM-6.3 | ERD-1 x 4 | HFS sub * 2 | SVS AS-EQ1

        Comment


        • #5
          Liten oppdatering bare: Siden pengene ikke kom inn på min konto som lovet så sendte jeg han en melding om at hvis det stemmer at høyttalerne er på vei så vil jeg heller ha dem enn pengene.... Men intet hørt eller sett siden, hverken høyttalere, svar eller penger
          Men er tålmodig og naiv så vi får se

          Comment


          • #6
            Originally posted by TeleThunder View Post
            Men er tålmodig og naiv så vi får se
            er nok bare å annmelde det ?
            // Team HLS - Hard Loud Sounds! \\
            //94182727 - www.facebook.com/HLSbilstereo - Rune_kvaal @ live.no\\
            Mvh
            Rune Kvaal

            Comment


            • #7
              Originally posted by HLS View Post
              er nok bare å annmelde det ?
              Hehe, tja er vel det mest riktige å gjøre, men er vel 2 års foreldelse frist på slikt så har god tid. Og firmaet hans er registrert i Brønnøysund registeret... Men han skal få en sjangs
              Men er det ingen andre som har erfaring med dette firmaet, er det bare jeg som er så lettlurt

              Comment


              • #8
                Pengene tilbake

                Liten oppdatering, Sendte en melding i dag og lurte på hvordan saken går.. fikk svar etter litt at han hadde tilbakebetalt beløpet, og nå har jeg faktisk fått tilbake pengene mine
                Men er fortsatt forundret over måten å drive "butikk" på
                Så styr unna folkens!!!

                Comment


                • #9
                  Etter å ha søkt litt på nette ser det ut til at Boston Acoustics sluttet å produsere bilstereo April 2012.. Stemmer dette tro??

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by TeleThunder View Post
                    Etter å ha søkt litt på nette ser det ut til at Boston Acoustics sluttet å produsere bilstereo April 2012.. Stemmer dette tro??
                    J a
                    Mvh
                    Pål Andréas Bryng
                    Bilstereosenteret.no
                    Vi forhandler bl.a.:
                    Pioneer - Focal - Rockford Fosgate - Cadence - Ground Zero - Tsunami -
                    Alpine - InstallBay - Brax - Helix - Silent Coat - dynaBel - Clarion - MTX


                    Følg oss på Facebook
                    Gjør en trygg handel hos oss. Sjekk vår feedback-side!

                    Vi gjør det vi kan for å levere det Du ønsker deg, til en hyggelig pris!

                    Comment

                    Working...
                    X