Announcement

Collapse
No announcement yet.

Valg av stereopakke

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Valg av stereopakke

    Jeg ville satt pris på om noen mer erfarne bilstereobrukere enn meg kunne gitt meg tilbakemelding om hva som vil gi best lyd i min mercedes 190.

    Har fått to tilbud fra to forskjellige butikker.

    1: Cadence FXB12V2 2x12 basskasse.
    dynaBel BF4501 monoblokk forsterker
    Ground Zero GZRC 13X 5,25" komponentsett

    2: JBL GT5-2402BR 2x12 basskasse.
    Boss GT1080 tokanals forsterker
    Pioneer TS-A6903i 6x9" + et par ok fronthøytalere.

    Pris: 6000;-

    Dersom det er noen som har tips om et kabelsett som vil passe bra her, så tar jeg gjerne imot de også.

    På forhånd takk.

  • #2
    1 ville jeg valgt

    Comment


    • #3
      1
      .
      // Team HLS - Hard Loud Sounds! \\
      //94182727 - www.facebook.com/HLSbilstereo - Rune_kvaal @ live.no\\
      Mvh
      Rune Kvaal

      Comment


      • #4
        ville gått for alt.1
        Alpine, Digital Designs, Audio-System, Connection, Odyssey, Hertz, Fusion, dynabel, soundstream, Dls, Kenwood, Genesis, Seas, Supra kabler, Optima
        Prosjekttråd: http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=1840

        Comment


        • #5
          Takk for svar Pappa, mustang og biffen

          Det virker som om 1 er det mest anbefalte oppsettet. Da er jeg ett skritt nærmere en høylytt bil.

          Comment


          • #6
            Originally posted by LPRacing View Post
            Takk for svar Pappa, mustang og biffen

            Det virker som om 1 er det mest anbefalte oppsettet. Da er jeg ett skritt nærmere en høylytt bil.
            Men husk at i din bil passer det med 10 cm i dasjbordet. Hvis du har tenkt å montere høytalerene i døra, hadde jeg villet gått for et 16 cm composett i stedet for.
            Ketil Skei Audio-art bilstereo og multimediasenter.
            Nedre Kaldbakkvei 88 1081 Oslo Tlf 22320860
            post@audio-art.no Pioneer - Kenwood - Alpine - JL Audio -Orion- Focal - Genesis - Kicker-Audison- Oddesey

            Comment


            • #7
              Har tenkt til å bytte ut fronthøytalerne og gjemme dem under det originale dekselet. Kan naturligvis montere høytalere i døra i tillegg til fronthøytalerne, men det blir litt mye styr med ledninger.

              Comment


              • #8
                hør med engenaudio om ikke han har noe liggende på lager

                Comment


                • #9
                  hade hørt med engenaudio jeg. han har ryddesalg i disse dager
                  Alpine, Digital Designs, Audio-System, Connection, Odyssey, Hertz, Fusion, dynabel, soundstream, Dls, Kenwood, Genesis, Seas, Supra kabler, Optima
                  Prosjekttråd: http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=1840

                  Comment


                  • #10
                    Takk for tipset. Har snakket med han nå og har fått tilbud om en ren soundstreampakke med 2x12 bass, 10cm fronthøytalere, 6x9 bak, monoblokk 1x190W1x320W/1x450W og 4-kanalers forsterker 4x60W/ 2x240W til høytalerne. Til samme pris som de overstående så klart. Dette kan gjerne være et vel så godt tilbud.
                    Last edited by LPRacing; 28-05-2008, 21:40.

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by LPRacing View Post
                      Takk for tipset. Har snakket med han nå og har fått tilbud om en ren soundstreampakke med 2x12 bass, 10cm fronthøytalere, 6x9 bak, monoblokk 1x190W1x320W/1x450W og 4-kanalers forsterker 4x60W/ 2x240W til høytalerne. Til samme pris som de overstående så klart. Dette kan gjerne være et vel så godt tilbud.
                      Ville nok gått for tilbudet du fikk av Lars Engen da. Men synd du bare får 10cm høyttalere foran.. åssen musikk hører du på?

                      Comment


                      • #12
                        Hører på alt mulig. Mye techno i bilen, men kan variere fra country til klassisk.
                        Har ikke plass til noe større enn 10cm.
                        Det er da ikke så stor forskjell fra 10 til 13 cm.
                        Last edited by LPRacing; 29-05-2008, 14:56.

                        Comment

                        Working...
                        X