Announcement

Collapse
No announcement yet.

Hvordan finne ut om noen har svart på dine inlegg!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Hvordan finne ut om noen har svart på dine inlegg!

    Hei!

    Tenkte jeg kunne lage en liten "how-to" for dem som ikke allerede vet det. I blandt kan det være vanskelig å følge med på alle trådene du har svart i, men dette er egentlig enkelt.

    Hvis du f.eks. spør om noe i juletilbudstråden vår om et produkt e.l. og ikke ønsker å glemme å sjekke denne tråden for svar senere kan du følge denne prosedyren som er svært enkel:

    1. Trykk på "Kontrollpanel"-knappen rett under bilstereoforumets logo på toppen av siden.
    2. Klikk så på rediger alternativer



    3. Velg "Ingen epost melding" under standard trådabonnementstype. Dette betyr at du abonnerer nå på hver tråd du skriver i, men du vil ikke få epostvarsel for hver gang noen svarer. Du vil dog få opp en liste over alle tråden som er besvart videre etter dine inlegg når du klikker på "Kontrollpanel" knappen etter du har gjort dette.



    4. Når du klikker på "Kontrollpanel" knappen fra nå av vil dette skje:

    Tidligere importør for Digital Designs,
    overtatt av www.dynaBel.no.

    Man spiller ikke høyt nok før man har et atmosfærisk trykk i bilen på 0 og 2 bar!

  • #2
    En stund siden du har tømt innboksen din ser jeg :-) Hvor mange har du egentlig, som tar 95% ?

    Comment


    • #3
      på 94% så var 474 meldinger, så da er det bare og finne frem barneskole matten da... :P
      Mvh De som kjenner meg, kjenner meg. Hadde en gang en golf..
      Team [B]d[/B]yna[B]B[/B]el
      Prosjekttråden min: [url]http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=79[/url]
      -Computer engineering is not rocket science…it’s probably closer to voodoo.-

      Comment


      • #4
        Originally posted by Crazytaxi View Post
        på 94% så var 474 meldinger, så da er det bare og finne frem barneskole matten da... :P
        La ikke merke til at det stod der... Men da er det bra vi fikk avklart det :-)

        Comment


        • #5
          Har savnet den funksjon på dette forumet. Har hele tiden eksistert, men viste ikke at man måtte aktivere den :P

          Er vant med torrent forum's. Litt lettere forum funksjoner der som oftest.
          Runar E. Olsen ~ Moderator
          Kia Cee'd SW 2011 - Blir snart SQ prosjekt.
          http://www.signaturebar.com/uploads/images/67311.gif

          Comment


          • #6
            Det er som regel phpbb forumer. Her brukes vbulletin plattformen

            @ Elutstyr: Tømmer innboksen nesten hver 10. dag. Så er ikke så veldig lenge siden, hadde vært digg med 1000pm maksgrense istedenfor 500. Har blitt tatt opp før, men Neptyr er så gjerrig atte
            Tidligere importør for Digital Designs,
            overtatt av www.dynaBel.no.

            Man spiller ikke høyt nok før man har et atmosfærisk trykk i bilen på 0 og 2 bar!

            Comment


            • #7
              Ser for meg henrik (og andre butikker her) får mye, "hvordan tror du det og det vil spille?" "vil det og det der spille bra?" ^^
              Mvh Even S. Jensen
              Tlf 41091189
              Digital Designs, nothing is even close!

              Comment


              • #8
                Originally posted by evensvee View Post
                Ser for meg henrik (og andre butikker her) får mye, "hvordan tror du det og det vil spille?" "vil det og det der spille bra?" ^^
                Tror ikke du kunne truffet mer i blinken enn du nettopp gjorde

                Men det er selvsagt alltid godt å kunne hjelpe dem som lurer, og av og til fører det også til salg. Det er fint for kunden å kunne føre dialog med forhandler på denne måten istedenfor å bare bestille noe på en nettbutikk som har tilsynelatende gode specs, men som man aldri har hørt før. Så det er bare å fyre på dem som ønsker. Tror alle forhandlerne her inne syntes det er en god ting
                Tidligere importør for Digital Designs,
                overtatt av www.dynaBel.no.

                Man spiller ikke høyt nok før man har et atmosfærisk trykk i bilen på 0 og 2 bar!

                Comment


                • #9
                  Hurra for søkefunksjonen!
                  Audison LRX 4.5 | B2 Audio AC12 | Div. Monster Cables, Macrom, Audio Quest, Stinger |

                  Citroën Xantia prosjekt:http://bilstereoforumet.no/showthread.php?t=11964

                  Comment


                  • #10
                    Jau! Så slipper man å lage en egen "how-to" bruke søkefunksjonen også..
                    ¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
                    Pioneer deh-80prs | Polk Audio MM | Vifa Peerless V-line | Genesis III

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by TakeTheTime View Post
                      Jau! Så slipper man å lage en egen "how-to" bruke søkefunksjonen også..
                      Knis.. virker av og til som at dette hadde vært lurt å ha, gjerne øverst på forsiden med store bokstaver! Er mange nye tråder som kunne vært unngått hadde bare folk brukt søkefunksjonen. Men nok OT i denne tråden
                      Audison LRX 4.5 | B2 Audio AC12 | Div. Monster Cables, Macrom, Audio Quest, Stinger |

                      Citroën Xantia prosjekt:http://bilstereoforumet.no/showthread.php?t=11964

                      Comment

                      Working...
                      X