Å noen så vet hvor de selger de?

![]() |
|
||||
|
||||
![]() Noen som faktisk har prøvd denne: Ural Concert CDD
Å noen så vet hvor de selger de? ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Sitat:
![]() Faktisk den eneste spiller med dsp ikke har prøvd/ Clarion ADCS-1... Holdt på å kjøpe en fra Ebay i fjord sommer. Anger på dette nå.. Kunne tenkt meg fått tak i en ![]() Gikk da mange av disse i Sverige, hvor har blitt av dem? |
|
|||
|
|||
![]() To dobbel-DIN-spillere fra Alpine som ikke er nevnt før i denne tråden:
iXA-W404R - Denne modellen har 4" skjerm (husker ikke om det var trykkskjerm eller berøringsskjerm) og stor vrider. iXA-W407BT - Denne modellen har 7" trykkskjerm og innebygget blåtann. Begge skal funke fint med PXA-H100. Jeg kan fint skrive under på at 407-er'n gjør det, da jeg har en sånn selv.
|
|||
|
|||
![]() Kenwood KIV-700
Tror denne tråden trenger noen updates.. |
|
||||
|
||||
![]() Pioneer DEH-80PRS
|
||||
|
||||
![]() Liten update i første post, har vært meget lite aktiv her inne i det siste så har hengt litt etter ser jeg :P
|
|||
|
|||
![]() mener cda 9887 har ainet mulighet
|
|
||||
|
||||
![]() 9887 ligger i lista.
Og alle Alpine spiller med CDA benevnelse, har mulighet for Ai Net tilkobling.
|
|||
|
|||
![]() En liten update her hadde vært fint, er på jakt etter en spiller med 3 veis delefilter, bt og dab
Så langt har jeg bare funnet 2 alpine spillere ute-93dab(uten cd) og cde-196dab(med cd) noen som veit om noen flere? |
|
||||
|
||||
![]() Ja, flere av Pioneer sine DAB-spillere har disse funksjonene, f.eks MvH-X580DAB. Denne har samme 3-veis deling (network mode) som Pioneer DEH-80PRS, så den er egentlig et lite kupp til prisen som er under 1500kr. Fås også med cd-drev, da heter den DEH-x7800DAB
Visningsmoduser | |
|
|