Announcement

Collapse
No announcement yet.

4" i dash

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • 4" i dash

    Skal ha 4" høyttalere i dash og helst coax. Hva anbefaler folket?
    Bjørn M Wilhelmsen
    Team Alta Bilstereo
    www.emmanorway.com

  • #2
    Tang Band W4"
    You know, Im all about that bass...

    Comment


    • #3
      Originally posted by emilbakken View Post
      Tang Band W4"
      +1 (ti tegn)

      Comment


      • #4
        Enig i tb w4. Dette er ikke coax, men fulltoner. Men spiller ikke noe dårligere av den grunn, heller tvert om. Jeg har ett par tb w4 1337sd om det er av interesse.

        Comment


        • #5
          hmmmm. nå skal dette på et F#1 oppsett så vet ikke om disse leverer godt nok
          Bjørn M Wilhelmsen
          Team Alta Bilstereo
          www.emmanorway.com

          Comment


          • #6
            Har et par av de w4 1337sd som PC høyttalera :P

            Syns de spille veldig fint, spesielt i mellomtone området.
            Må temmes litt på topp for å ikke blir for skarp. Men ble også bedre etter en del spilling.

            Comment


            • #7
              Sto 3" TB fulltoner i bilen som hadde høyeste lydscore på NM-finalen i EMMA nå, uansett klasse Og det var både F#1 spiller og komplett frontsett i ene bilen lenger ned på lista... Men kanskje status betyr mer enn lydkvalitet? Er vel en grunn til at de har kalt det F#1 Status?
              [URL="http://www.facebook.com/OttesenDesign"]http://www.facebook.com/OttesenDesign[/URL]

              Comment


              • #8
                Im blue im blue baby låter jo himelskt i kjerra di håkon ,blir like mye satt ut kvar gong av lyden du klare å knø utav dei
                2 loud

                Comment


                • #9
                  Originally posted by Alta Bilstereo View Post
                  hmmmm. nå skal dette på et F#1 oppsett så vet ikke om disse leverer godt nok
                  Jeg tror nok de skal levere mer enn nok, skjønner ikke hvorfor du måler de opp mot et dyrt oppsett - som om prisen skulle ha noe å si.

                  TB fulltonene har som oftest knallgod mellomtone. Har hørt mange goe oppsett med de. Har TB 3" selv, men hvor god lyd de gir kommer jo ann på person bak spakene, er ikke så god lyd i min bil
                  Math Problem: A smalltown girl boards a train leaving South Detroit at midnight. If she doesn't stop believing, how long is her Journey?

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by Haakon O View Post
                    Sto 3" TB fulltoner i bilen som hadde høyeste lydscore på NM-finalen i EMMA nå, uansett klasse Og det var både F#1 spiller og komplett frontsett i ene bilen lenger ned på lista... Men kanskje status betyr mer enn lydkvalitet? Er vel en grunn til at de har kalt det F#1 Status?
                    hehe nei desverre så betyr ikke status mer enn lydkvalitet. men har man f#1 eller ODR så vil man selvfølgelig ha noe som står i stil til resten av utstyret. har man en fin bil så vil man jo ha fine felger ikke sant Hva tangband angår skal jeg ikke uttale meg da jeg ikke har hørt de så mye.
                    Bjørn M Wilhelmsen
                    Team Alta Bilstereo
                    www.emmanorway.com

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by Jørgen View Post
                      Jeg tror nok de skal levere mer enn nok, skjønner ikke hvorfor du måler de opp mot et dyrt oppsett - som om prisen skulle ha noe å si.

                      TB fulltonene har som oftest knallgod mellomtone. Har hørt mange goe oppsett med de. Har TB 3" selv, men hvor god lyd de gir kommer jo ann på person bak spakene, er ikke så god lyd i min bil
                      Måler ikke dette opp mot f#1, skrev at jeg skal ha 4" på f#1 oppsett
                      Bjørn M Wilhelmsen
                      Team Alta Bilstereo
                      www.emmanorway.com

                      Comment

                      Working...
                      X