Announcement

Collapse
No announcement yet.

radio

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • radio

    Noen som vet om det finnest mediereceiver uten cd men med dab? Tenkte å kjøpe ny nå, og ser ikke poeng i å skaffe en med cd. Problemet er at alle som har dab også har cd
    Det jeg vil ha er altså, mediereceiver med radio, dab/dab+, usb, aux, bluetooth etcetc men ikke cd
    1-DIN

    Anyone?
    Last edited by TraktorTed; 14-07-2013, 22:29.

  • #2
    Hei - jeg er ute etter akkurat det samme som deg, og sliter med å finne noe vettugt. Jeg har sett på pioneer x8500dab - men den har CD. Jeg har fostått at Pioneer har bra komponenter, og jeg er ute etter noe som spiller greit til en rimelig penge, selv om den ser litt tivoli-aktig ut. Jeg håper å slippe min "buddy" til telefonen, så bluetooth er også noe en må ha nå

    Hvis noen har forslag, ev også med CD - er jeg også veldig interessert.

    Comment


    • #3
      Ja det var et snev av tivoli over den ja. Viss jeg ikke slipper unna å kjøpe med cd vurderer jeg denne:

      http://www.bassbrothers.no/display.a...25&prodid=5146

      Den så ganske grei ut og det følger med et pyntedeksel som dekker over cd-sprekken, ellers ser det ut til at den har alt som trengst

      Comment


      • #4
        Takk for linken, den spilleren var både fin å se på og har alt det jeg trenger. Jeg har ikke noen erfaring med Kenwood i bilen, så hvis det er noen som har informasjon om denne spilleren, kvalitet på lyd/DAB/linjeutganger osv - hadde det vært fint å høre fra dere.

        Forresten, hvis du ikke absolutt vil kjøpe fra bassbrothers så er denne spilleren billigere HER

        Jeg har sett litt på DENNE

        I dette tilbudet følger det med antenne, som ellers er en 500-lapp i tillegg, og jeg har ikke funnet den billigere noe sted i norske nettbutikker. Såvidt jeg vet leverer Alpine solide produkter, og erfaringer med denne spilleren er velkomne.

        I en annen bil har jeg en SÅNN EN
        Fin lyd, mangler CD-spiller og DAB og har kjempeproblemer med indekseringen av låter på de fleste USB-stickene jeg har forsøkt i den. Snakket med Alpine og de svarte omtrent "det var sånn det ble". Jeg kjøpte denne i 2010 og Alpine har forhåpentligvis fått orden på slike problemer nå.
        Last edited by lizt; 01-08-2013, 06:00.

        Comment


        • #5
          Se der ja, litt bedre pris der. Blir nok til at jeg går for den Kenwooden

          Comment

          Working...
          X