Announcement

Collapse
No announcement yet.

Deres leketøy :P

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    feilpost.............
    Last edited by Terranoise; 11-10-2010, 14:42.

    Comment


    • #17
      Mine rc biler
      Savage Mach28 ,Tamiya TA05 og HPI RS4 med custom insug.











      Last edited by Terranoise; 11-10-2010, 14:43.

      Comment


      • #18
        Originally posted by omegadti View Post
        og ennå ser jeg skyggen av en skalle nederst på avataren din :P
        Hehe, stemmer det.. Bildet er vel tatt i 2007
        www.eirikaspaas.com

        Comment


        • #19
          Venter i spenning på at noen skal slenge opp bilder av sextoys eller noe. Hehe...

          Anywhooo. My toy:

          Comment


          • #20
            Jeg burde nok tatt bilde av snekkerboden min og lagt opp her, for det er leketøyet mitt..
            Sture Vedal

            Comment


            • #21
              Mine leketøy:


              Mvh. Damir

              Comment


              • #22
                Flått med bilder folkens, bra det er flere her som har noe å leke med

                Comment


                • #23
                  her er et av mine leketøy
                  Mvh Tony Andrè
                  Alpine Focal B2 Audio Pioneer dynaBel
                  Opel Astra G 1999 Stv bilstereo prosjekt

                  Comment


                  • #24


                    Dette er vel et leketøy som bare blir brukt noen få ganger i året, noe bruksbil er det iallfall ikke Blir en helg på prøveskilter i ny og ne, da går det fort en ca 700kr i prøveskilt og en tusenlapp i bensin Hadde ikke vært feil å hatt den på innsiden av glasset heller
                    [URL="http://www.facebook.com/OttesenDesign"]http://www.facebook.com/OttesenDesign[/URL]

                    Comment


                    • #25
                      Utrolig tøff bil. Hva er det? Går det ikke å få skilt på den, Haakon?
                      Mvh
                      Pål Andréas Bryng
                      Bilstereosenteret.no
                      Vi forhandler bl.a.:
                      Pioneer - Focal - Rockford Fosgate - Cadence - Ground Zero - Tsunami -
                      Alpine - InstallBay - Brax - Helix - Silent Coat - dynaBel - Clarion - MTX


                      Følg oss på Facebook
                      Gjør en trygg handel hos oss. Sjekk vår feedback-side!

                      Vi gjør det vi kan for å levere det Du ønsker deg, til en hyggelig pris!

                      Comment


                      • #26
                        Jeg har kjøpt meg flakmoped. Ikke den på bilde, men lik modell. Ikke fult så strøken, men

                        Mvh
                        Pål Andréas Bryng
                        Bilstereosenteret.no
                        Vi forhandler bl.a.:
                        Pioneer - Focal - Rockford Fosgate - Cadence - Ground Zero - Tsunami -
                        Alpine - InstallBay - Brax - Helix - Silent Coat - dynaBel - Clarion - MTX


                        Følg oss på Facebook
                        Gjør en trygg handel hos oss. Sjekk vår feedback-side!

                        Vi gjør det vi kan for å levere det Du ønsker deg, til en hyggelig pris!

                        Comment


                        • #27
                          Originally posted by Bilstereosenteret.no View Post
                          Utrolig tøff bil. Hva er det? Går det ikke å få skilt på den, Haakon?
                          Det er en Eunos Cosmo 20B Type S for å være pinlig nøyaktig 3-rotor twinturbo wankelmotor som skyver helt greit på fram

                          Når det var 2 stk registrert på motorhistorisk grunnlag gikk det ikke å få flere inn på det grunnlaget ble det sagt. Vet om 3 til som er godkjent etter det, så who knows... Ble iallfall ikke lettere etter alt svindel/papirjukset med japsebiler for noen år siden. Det som er helt sikkert er at en må betale engangsavgift for 280hk, 1590kg og 1962ccm om en får godkjent å få skilter på den, og sist jeg sjekket var det ca 65000kr med det alders/bruksfradraget som er på den (15år+, altså maks fradrag) Men om 10 år er den veteran, så da er det null avgifter.

                          Men den blir sikkert solgt for å finansiere diverse maskininnkjøp, sitter og ser på noen datastyrte laserkuttere for tiden, minst like kjekke leketøy det

                          Men cosmoen er morro den, helt syk lyd i den, originalt høres den nesten ut som en turbinmotor:
                          http://www.youtube.com/watch?v=qmDVKswbQg8

                          Men godt trimmet høres den ut som, ja, hva skal man si? (3-rotor Cosmo-motor i denne RX7'en)
                          http://www.youtube.com/watch?v=vbaxn...eature=related
                          Last edited by Haakon O; 19-10-2010, 22:56.
                          [URL="http://www.facebook.com/OttesenDesign"]http://www.facebook.com/OttesenDesign[/URL]

                          Comment


                          • #28
                            Håhå, de der er kule
                            Er bare å ikle seg snickers, ullgenser og skinnlue da, og ta turen til nærmeste nærbutikk for å handle poteter, kattemat og bensin

                            Comment


                            • #29
                              har ett par leiketøy jeg og

                              kan jo bjynde i de små:
                              en nitrobil, husker ikke hvilken motor som står på den.



                              så har jeg en litt større en som går på 95Blyfri. 30,5cc sylinder, trimgasser og effektanlegg:



                              har ogso trehjulssykkel 1000cc rotax motor



                              så står de en liten 150cc firhjuling hjemme og en større 4julstrekker men har ikke bilde av disse

                              EDIT: kom på at de står en 70'talls Vespa piaggio bravo trømoped i garasjen og har ikke bilde av den nå men den er rød!
                              Last edited by vegardxf; 19-10-2010, 23:37.
                              If electricity comes from electrons, does morality come from morons?

                              Comment


                              • #30
                                Eh. Den trehjulssykkelen må være noe av det mest spesielle jeg har sett, Vegard. Ble egentlig litt ordknapp.

                                Hva fikk deg til å kjøpe den? Det lurer jeg først og fremst på!

                                Comment

                                Working...
                                X