Announcement

Collapse
No announcement yet.

Liten bil og hund

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Originally posted by gooner87 View Post
    Du har et godt poeng der. Men trodde at det var bedre om jeg hadde den med meg sånn at jeg kan lufte den i når jeg har en 5 minutter og i lunsjen.
    Ikke missforstå meg, jeg er ingen ekspert på området
    Kjenner heller ikke rasen du har planer om å skaffe deg, bare dype tanker i natten
    Torbjørn J. - [B]PM er deaktivert, bruk e-post.[/B]
    [B]Bilen[/B]: Pioneer p99rs - Mcintosh MC431 - Brax X2000.2 - Mosconi 300.2
    Hjemme: Yamaha RXA3010 | XPA-5 x 2 | Emotiva ERT-8.3 | ERM-6.3 | ERD-1 x 4 | HFS sub * 2 | SVS AS-EQ1

    Comment


    • #17
      På sikt er det bedre å kunne ha den hjemme vil jeg tro, men når den er liten å søt er det fint å ha den med deg hele tiden. Som noen andre sier, den knytter seg til deg da. Min hund var hjemme med madammen, og er nå knyttet til henne i stede for meg

      Men anbefaler ennå å få den i nærheten av sommerferien din, slik at du kan brukerPå sikt er det bedre å kunne ha den hjemme, men når den er liten å søt kan de være en fordel å ha den med, om du ikke henter den på sommeren for å få bedre tid til den
      [URL="http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=6201"]Mercedes ML 270 CDI[/URL] <-- Link til tråd
      Alpine, Mosconi, Pioneer, JL Audio, DLS, Elemental Designs, Stinger

      Comment


      • #18
        Originally posted by chin View Post
        Jeg bytta bil da jeg kjøpte meg hund, men det er mye pga jeg hadde sedan med strøkent interiør, og ville ikke at hunden skulle ripe opp det. Hadde jeg vært deg, så hadde jeg ikke tenkt tanken på å bytte bil engang, sbt'en er såpass liten av vekst og størrelse, at den trenger ikke særlig mye plass. Eneste som du burde tenke på, er luftemuligheter til hunden om sommeren, muligheten for å ha noe form for kjøling i bilen på sommerstid, eventuelt varme på vinterstid. Sett bort fra de to småtingene der, så knus på... sbt er kjempefine hunder, og veldig lett å trene med..

        Det finnes bur som blir spesiallagd til slike biler, bare søk etter trønderbur, Herkules og så kan du gå på jeppes.com tror jeg siden het, å se hva han har der.
        Da beholder jeg bilen Etter å ha snakket med et par oppdrettere har jeg tenkt å ha han med i starten og etterhvert venne han til å bli hjemme. Ta han med meg de dagene jeg vet blir lange. Og de dagene som plutselig blir lange, da får jeg bare dra hjem en liten tur for lufting og mating.

        Originally posted by ugn View Post
        Ikke missforstå meg, jeg er ingen ekspert på området
        Kjenner heller ikke rasen du har planer om å skaffe deg, bare dype tanker i natten
        Bare fint at alle kommer med det dem mener eller har efart.

        Originally posted by Defus View Post
        På sikt er det bedre å kunne ha den hjemme vil jeg tro, men når den er liten å søt er det fint å ha den med deg hele tiden. Som noen andre sier, den knytter seg til deg da. Min hund var hjemme med madammen, og er nå knyttet til henne i stede for meg

        Men anbefaler ennå å få den i nærheten av sommerferien din, slik at du kan brukerPå sikt er det bedre å kunne ha den hjemme, men når den er liten å søt kan de være en fordel å ha den med, om du ikke henter den på sommeren for å få bedre tid til den
        Enig, som skrev til chin. Har den meg i starten og venner den etterhvert til å bli hjemme. Skal selvfølgelig bli til sommeren


        Noen som vet hva Babyhenke som Akilles anbefalte?
        Last edited by gooner87; 02-11-2010, 22:57.

        Comment

        Working...
        X