Announcement

Collapse
No announcement yet.

Diode på Defa alarm blinker uten at alarmen er utløst

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Diode på Defa alarm blinker uten at alarmen er utløst

    Hei

    Har problemer med at jeg må forsøke å starte bilen 6-8 ganger før den endelig bakker. Fikk feilkoder om luftmengdemåler og kamakselposisjonsføler, har byttet begge disse, men det hjalp ikke.

    Uansett mens jeg stod slik å forsøkte å starte ser jeg at dioden på alarmen blinker, og følger med neste gang jeg forsøker. Alarmen utløses ikke, men dioden blinker 10 ganger. Dette er koden for tilleggssensor to, men jeg lurer på om blinkene har en annen betydning når alarmen ikke har blitt utløst ?
    [URL="http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=6201"]Mercedes ML 270 CDI[/URL] <-- Link til tråd
    Alpine, Mosconi, Pioneer, JL Audio, DLS, Elemental Designs, Stinger

  • #2
    Defa lager kansje lyd, men det er ikke mye stereo. Flyttet.
    Mvh
    Rolf Try Nygård

    Comment


    • #3
      det er ikke diode for startsperre?
      volvo s60
      vw golf 4 gti,girkassedritt*solgt
      Member of VW Audi Club Norwegen

      Comment


      • #4
        Det er fryktelig lenge siden jeg monterte og kodet opp defa alarmer, men det høres ut som at du har kommet inn i kodings/innstillings menyen, den åpnes med å vri tenning av og på noen ganger å så blinker dioden 10 ganger, her velger du hvilke meny du skal inn i ved å skru av tenning etter feks 7 blink, har bibelen på dette ett sted men aner ikke hvor, men prøv å søke opp koding av defa alarm på Google

        Comment

        Working...
        X