Announcement

Collapse
No announcement yet.

Nye 15"?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Som vi prata om syntes jeg du skal prøve å få recona Strokern og få tak i en kraftig amp å teste det skikkelig før du gjør noen endringer
    Cerwin-Vega! Stroker PRO 15
    Hifonics XX-Colossus II
    Kinetik HC2400
    Club 140dB +

    Comment


    • #32
      Originally posted by CV-Gunnar View Post
      Som vi prata om syntes jeg du skal prøve å få recona Strokern og få tak i en kraftig amp å teste det skikkelig før du gjør noen endringer
      Ja, skal prøve det

      Comment


      • #33








        Disse reconte tommy i skånevik for meg for noen år siden uorginale re cons vell å merke men kjempe utført jobb å kjapt gjort. Tror eg betalte 3000kr for begge jobbene med deler
        2 loud

        Comment


        • #34
          Oooh, så veldig bra ut!

          Comment


          • #35
            Ikke hør på visse folk her som tydeligvis ikke kan noe om hvordan porta kasser fungerer.
            Porten er absolutt noe av det bedre jeg har sett på dette forumet, kunne bare vært en del lengre til innebruk samtidig kunne du skkert bygd større kasse og
            Jonas Tautra
            - Digital Designs - dynaBel - Gladen - Mosconi -
            Takk til dynaBel, Judys Bilstereo og Ottesen Design!

            Comment


            • #36
              Originally posted by Hifonic View Post
              Ikke hør på visse folk her som tydeligvis ikke kan noe om hvordan porta kasser fungerer.
              Porten er absolutt noe av det bedre jeg har sett på dette forumet, kunne bare vært en del lengre til innebruk samtidig kunne du skkert bygd større kasse og

              Det var betryggende å høre! Jeg har prata med hifi-klubben også, å de mener dette bør spille temmelig rått. Venter på recone kit nå, etter det blir det nye amper, så jeg kan jo oppdatere her når den tid kommer. Dette hører ikke hjemme på bilstereoforum men, så lite aktivitet på andre forum jeg har vært innom.

              Comment


              • #37
                Orket ikke lese alt så sorry om det er nevnt allerede:
                Passivt filter på 100Hz kan du bare glemme!
                I den kassa har du sikkert 12dB høyere følsomhet ved 90Hz enn ved 35Hz.
                Få på elektronisk delefilter og del lavere, alternativt bruk eq.

                Mvh
                Dag Johansen
                "Gimme the hammer... Naaaw not that one, the freakin' big one- I'll MAKE it fit!"

                Comment


                • #38
                  Originally posted by Dag Johansen View Post
                  Orket ikke lese alt så sorry om det er nevnt allerede:
                  Passivt filter på 100Hz kan du bare glemme!
                  I den kassa har du sikkert 12dB høyere følsomhet ved 90Hz enn ved 35Hz.
                  Få på elektronisk delefilter og del lavere, alternativt bruk eq.

                  Mvh
                  Dag Johansen
                  Setter pris på svar! Planen er pa blokk, mange av de har vel innebygd deling, hvis ikke får jeg gå for eq.

                  Comment


                  • #39
                    Hva bruker du som topper?
                    Er dette i et stereo oppsett?

                    Mvh
                    Dag Johansen
                    "Gimme the hammer... Naaaw not that one, the freakin' big one- I'll MAKE it fit!"

                    Comment


                    • #40
                      Originally posted by Dag Johansen View Post
                      Hva bruker du som topper?
                      Er dette i et stereo oppsett?

                      Mvh
                      Dag Johansen
                      Nå bruker jeg et par dantax. Billige varer fra en eller annen humbug plass.

                      Skal etter planen oppgradere til Cerwin Vega XLS 215. Er midt i oppussing så tar det litt over tid, ett prosjekt av gangen

                      Comment


                      • #41
                        Kjapp update, fått XLS215 i hus. Og kommer til å bruke en Crown xti 4002 på stroker elementene. Vet ikke hvor mye mat XLS'ene skal få, men med tanke på strøm skal det ihvertfall være mer enn nok til Stroker'ne. Den forsterkeren kan såvidt jeg har skjønt kobles mot laptop og finjustere delinga til det man synes er best, så bør vel bli bra da tenker jeg

                        Comment

                        Working...
                        X