Announcement

Collapse
No announcement yet.

Batterispørsmål

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Batterispørsmål

    Heisann! Kjapt spørsmål:

    Bruker bilanlegget til å spille musikk utendørs da vi spiller f.eks fotball, griller eller bader. Ønsker helst å kunne starte bilen og kjøre vekk etterpå. Lurer da på om det har noe for seg å ha motoren på tomgang, eller om den bare stenger seg selv når batteriet blir tomt. Og får jeg noe beskjed når batteriet nærmer seg eller er det umulig å vite? 00 golf mk4.

    Dersom jeg går helt tom kan jeg bare bruke startbooster eller kan dette skade batteriet?


    Takk for svar!

  • #2
    La oss si du har ert fullada batteri på 62ah i bra stand så kan du trekke litt over 700w i en time i strekk før batteriet er tomt om batteriet går tomt å du må bruke nødstarter så går det fint en sjelden gang, men kan det unngås så gjør du det anbefaler deg å oppgradere strømkabelen fra dynamo til batteri, jordingen fra moror til ramma og jordingen fra batteriet til ramma slik att om du går tom for strøm eller har lite strøm men får start så lades batteriet mye raskere! anbefaler deg egentlig å enten la bilen stå på tomgang, evnt spille litt musikk en stund så starte bilen men for å vøre trtgg hadde jeg kjøpt nytt batteri, størst og kraftigest mulig batteri du har plass til. Samt helst ett ekstra batteri baki som er identisk med det forran for å få lengst mulig spilletid, skal du bruke forskjellige batterier må du ha skillerele/battery isolator

    Comment


    • #3
      Takk for gode råd!

      Comment

      Working...
      X