Announcement

Collapse
No announcement yet.

Android - Lyd ut, usb

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Android - Lyd ut, usb

    Noen som har erfaring med Anrdoid enheter (telefoner) og få lyd ut av USB på en kontrollert måte?
    Har en Pioneer P99RS jeg gjerne skulle spilt av litt musikk fra en android enhet, men sliter litt

    Hyl ut og past linker om noen kommer over noe interessant.
    Torbjørn J. - [B]PM er deaktivert, bruk e-post.[/B]
    [B]Bilen[/B]: Pioneer p99rs - Mcintosh MC431 - Brax X2000.2 - Mosconi 300.2
    Hjemme: Yamaha RXA3010 | XPA-5 x 2 | Emotiva ERT-8.3 | ERM-6.3 | ERD-1 x 4 | HFS sub * 2 | SVS AS-EQ1

  • #2
    Android fra og med 4.1 har støtte for lyd ut via usb, men det er allikavel ikke alle ting som er kompatible. Så det er bare til å prøve for å se om det går eller google om noen har prøvd det tidligere

    Tenker du da å koble telefonen rett i spilleren eller via en dac?
    Men uansett trenger du nok en USB OTG kabel.

    Comment


    • #3
      Hmm.. USB OTG var ukjent for meg, men hvis jeg forstår riktig så er det uansett ikke noe som vil fungere sammen med Spotify f.eks?
      Torbjørn J. - [B]PM er deaktivert, bruk e-post.[/B]
      [B]Bilen[/B]: Pioneer p99rs - Mcintosh MC431 - Brax X2000.2 - Mosconi 300.2
      Hjemme: Yamaha RXA3010 | XPA-5 x 2 | Emotiva ERT-8.3 | ERM-6.3 | ERD-1 x 4 | HFS sub * 2 | SVS AS-EQ1

      Comment


      • #4
        For meg ôg frem til for en ukes tid siden

        Joda det er fullt mulig, utvlget blir bare litt mindre
        Jeg har bestillt kabel og en liten usb dac for å spille av spotify fra telefonen selv.

        Vet ikke hva slags telefon du har, men er er en liste med usb dac som skal fungere med galaxy s3 og sikkert de fleste andre samsung telefoner: http://www.head-fi.org/t/633201/conf...l-us-or-note-2

        Comment


        • #5
          Har en Oppo Find 7a og hadde ikke tenkt til å kjøpe noen ekstern dac i grunn.
          Ville helst bare hatt musikken ut fra telefonen, i en strømming, på en måte spilleren kunne forstå. Slik at jeg kan spille av spotify.
          Men virker som jeg får fortsette å bruke Iphonen..
          Torbjørn J. - [B]PM er deaktivert, bruk e-post.[/B]
          [B]Bilen[/B]: Pioneer p99rs - Mcintosh MC431 - Brax X2000.2 - Mosconi 300.2
          Hjemme: Yamaha RXA3010 | XPA-5 x 2 | Emotiva ERT-8.3 | ERM-6.3 | ERD-1 x 4 | HFS sub * 2 | SVS AS-EQ1

          Comment

          Working...
          X