Announcement

Collapse
No announcement yet.

Ting i hverdagen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • gråstein, mineraler og mose. Ja ser tankegangen. :P

    Kun Veteran skilter må være av metall. Ellers så passer det ikke til bilen syns jeg.

    Senket bilen her om dagen da:


    Skal løfte baken litt, slik at det blir like mye som foran. Evt senke fronten enda mer.
    Mvh. Damir

    Comment


    • ene malla mi er tydeligvis ikke redd for å bli spist

      Cerwin Vega! Pioneer

      Comment


      • Originally posted by Kemn View Post
        Jeg løssna på 3 skruer og en stk. låsesplint og dro ut vifta... Tok meg 5 min.....


        såppas, prata me en som har skrudd på en del slike på møllerbil å han sa de var pita å bytte:P mulig de var på biler me ac da:P sorry for misinformasjon
        Lars Ole Spitalen
        bruks/stereobil: audi a6 2,5tdi avant
        anlegg: DD, mtx, kenwood
        skrur de meste for de fleste:P ta kontakt

        Comment


        • Originally posted by saab9000 View Post
          såppas, prata me en som har skrudd på en del slike på møllerbil å han sa de var pita å bytte:P mulig de var på biler me ac da:P sorry for misinformasjon
          Nå vet vi jo alle at Møller har ublu timepriser OG er forbanna trege i tillegg til at de stadig gjør feil da... Så at en mekaniker derfra ikke har peiling på "egne" merker er vel ikke så rart.

          Da jeg var der, hadde de faktisk aldri HØRT OM at Polo kom med G-lader på tidlig 90-tall (og sent 80-tall). Greit at de er sjeldne, men SÅ sjeldne er de ikke. Ikke er de eksotiske sportsbiler akkurat, heller...

          Comment


          • Du får det til å høres ut som Møller fremsetter krav om half-ass kompetanse ved ansettelser "Vi vil bare ha de lærlingene som jobber i halv fart og ellers ikke er spesielt dyktige" når lærenemda skal utplassere sine unge håpefulle

            Tør man spørre hvilket bilkonsern med verksteddrift som har de lave prisene, raske og perfekte mekanikere, og delelageransatte som kan hele bilhistorien til konsernet på rams?
            [URL="http://www.facebook.com/OttesenDesign"]http://www.facebook.com/OttesenDesign[/URL]

            Comment


            • Originally posted by Miniboom View Post
              Nå vet vi jo alle at Møller har ublu timepriser OG er forbanna trege i tillegg til at de stadig gjør feil da... Så at en mekaniker derfra ikke har peiling på "egne" merker er vel ikke så rart.

              Da jeg var der, hadde de faktisk aldri HØRT OM at Polo kom med G-lader på tidlig 90-tall (og sent 80-tall). Greit at de er sjeldne, men SÅ sjeldne er de ikke. Ikke er de eksotiske sportsbiler akkurat, heller...
              Ikke skjær alle under en kam det er veldig stor forskjell på vag verkstedene. Jeg skal ikke nekte på det Jeg hadde hvertfall yrkesstolthet og jeg synes det ikke er så rart at folk ikke har hørt om G40 hvis du ser på all uvitenheten som er på dette forumet til tider jeg kunne/kan hvertfall mye av historien til vag
              Last edited by Nils; 28-07-2011, 08:33.

              Comment




              • ^ Man finner jo alle mulig ting når man flytter, og denne syntes jeg var litt artig. Det er en tegning jeg lagde for 10 år sia, sammen med en nabogutt,
                og vi kalte den for en "idedynamo" Er liksom en slags dynamo i hjernen som produserer ideer.
                ¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
                Pioneer deh-80prs | Polk Audio MM | Vifa Peerless V-line | Genesis III

                Comment


                • Hvordan ser de 382 første versjonene ut?
                  [URL="http://www.facebook.com/OttesenDesign"]http://www.facebook.com/OttesenDesign[/URL]

                  Comment


                  • Hahaha det kan du lure på det. Tror det bare var 5 forskjellige versjoner egentlig, du ser den neste gjennom arket på den der hehe.
                    ¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
                    Pioneer deh-80prs | Polk Audio MM | Vifa Peerless V-line | Genesis III

                    Comment


                    • Dro til byggmaker på fredagen for å handle plater..
                      Og når jeg da sa hvor mye jeg skulle ha lurte han på hva jeg skulle med så mye
                      For det normale for en basskasse var 1 og en halv plate av en plate på 64cm x 242 cm...

                      Er ikke mange her i byen som bygger stort
                      ~Mentalt etterpåklok nybegynner

                      Comment




                      • Mvh. Damir

                        Comment


                        • Pusse opp kjøkken




                          Tar tid men blir bra til slutt.
                          Morel. RE audio. US Amps, Cerwin Vega.

                          Comment




                          • Hjemmelagd er best? Vet ikke helt, men når di ikke har det jeg trenger på butikken må kunnskapene trå til...

                            Kan si jeg brukte papir for å holde avstand mellom ledningene(vist på minibildet)
                            Og limpistol for å føye alt sammen til en brukbar kontakt.. ( midlertidig)
                            ~Mentalt etterpåklok nybegynner

                            Comment


                            • Du slutter midlertidig aldri å overraske du, Kemn.
                              Torbjørn J. - [B]PM er deaktivert, bruk e-post.[/B]
                              [B]Bilen[/B]: Pioneer p99rs - Mcintosh MC431 - Brax X2000.2 - Mosconi 300.2
                              Hjemme: Yamaha RXA3010 | XPA-5 x 2 | Emotiva ERT-8.3 | ERM-6.3 | ERD-1 x 4 | HFS sub * 2 | SVS AS-EQ1

                              Comment


                              • um limpistol fungerer ikke... Tror meg, det blir garantert varmt nok til at det smelter og til slutt kortslutter. Hadde du brukt silikon eller sicaflex, fortsatt skummelt men det hadde fungert bedre i lengden...
                                Mvh. Damir

                                Comment

                                Working...
                                X