Announcement

Collapse
No announcement yet.

Vær på vakt: Kildekritikk og ekspertenes tips her på forumet

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Er det et problem at "brukerkontrollpanelet" er på engelsk?
    Sprechen Sie nicht Englisch?

    og at Jay anbefaller B2 subber (et eksempel) er vel HELT naturlig?
    Så lenge man greier, for en nykommling, å oppfatte at Jay er selger så bør det ringe et par bjeller om at han kanskje ikke er verdens mest nøytrale person i sin sak.
    Er vel det som er poenget, om en nykommling greier å spotte hvem som opptrer som rene -selgere-, og det synes jeg i grunn ikke er noe problem.

    Originally posted by J.T. View Post
    Jeg tror vi legger denne diskusjonen død jeg, forhandlere her inne er godt nok profilerte for enhver mann i gata som gidder å bruke øynene
    Last edited by ugn; 23-10-2011, 14:56.
    Torbjørn J. - [B]PM er deaktivert, bruk e-post.[/B]
    [B]Bilen[/B]: Pioneer p99rs - Mcintosh MC431 - Brax X2000.2 - Mosconi 300.2
    Hjemme: Yamaha RXA3010 | XPA-5 x 2 | Emotiva ERT-8.3 | ERM-6.3 | ERD-1 x 4 | HFS sub * 2 | SVS AS-EQ1

    Comment


    • #17
      Har en til side av denne saken:
      Jeg bruker for det leste å lese på dette forumet via Tapatalk, på iPhone.
      Og her vises kun et lite bilde, og navnet på den som skriver innlegg. Jeg kan ikke se noe mer info om personene. Da må jeg isåfall trykke på navnet og få opp kontakt info.
      Også skjønner jeg ikke helt hvorfor det er slik aversjon mot å endre på små ting, som i mine øyne kun er informerende.
      At det til stadighet skal legges til at "denne tråden bør legges død" mener jeg er respektløst overfor trådstarter og initiativtaker.
      Skjønner ikke hvorfor noen på død og liv vil ha bort denne diskusjonen....

      Comment


      • #18
        ALLE næringsdrivende forumbrukere skal ha signatur med fult navn og hvilken butikk de representerer. De fleste har også link til nettbutikk og oppramsing av merker de fører.

        Selv i tapatalk ser du signaturen til brukeren, og det er der det er et krav at bedriftsbrukere skal legge navn osv. Så ser fremdeles ikke problemstillingen.

        Nå har forumet hatt denne layouten og reglene for næringsbrukere i flere år uten at noen har påpekt dette som et stort problem tidligere. Vi legger ikke diskusjonen død. På ingen måte. Men inntil noen kommer med argumenter jeg syns er gode nok blir forumet slik det er. Beklager til de som måtte mislike det.

        Alle konstruktive tilbakemeldinger blir fortløpende vurdert.
        Mvh
        Pål Andréas Bryng
        Bilstereosenteret.no
        Vi forhandler bl.a.:
        Pioneer - Focal - Rockford Fosgate - Cadence - Ground Zero - Tsunami -
        Alpine - InstallBay - Brax - Helix - Silent Coat - dynaBel - Clarion - MTX


        Følg oss på Facebook
        Gjør en trygg handel hos oss. Sjekk vår feedback-side!

        Vi gjør det vi kan for å levere det Du ønsker deg, til en hyggelig pris!

        Comment


        • #19
          Hei, skal jeg nå trekkes inn i detta Dette forumet er faktisk ganske ryddig. De få gangene det har vært skitkasting, så er det som regel av privat personer.

          De svarene som blir gitt av firmabrukerne (avhenging av tråden LES. hvilke subber skal jeg kjøpe, ingen preferanser)er vel gjerne påvirket av ønsket om salg, men oftest synes jeg at svaret er langt mer informativt og nyttig fra de ulike forhandlerne enn fra noen brukere.
          Mvh
          J. Holm
          www.b2audio.com
          http://facebook.com/b2audio

          Comment


          • #20
            Det skal og sies at noen firma har anbefalt noe de ikke selger.
            Runar E. Olsen ~ Moderator
            Kia Cee'd SW 2011 - Blir snart SQ prosjekt.
            http://www.signaturebar.com/uploads/images/67311.gif

            Comment

            Working...
            X