Announcement

Collapse
No announcement yet.

Vallåkraträffen 17-18 august 2013

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Vallåkraträffen 17-18 august 2013

    Vi var en kameratgjeng på 5 mann som var på Vallåkraträffen i år. Vanvittig moro tur

    OM VALLÅKRA:
    Ligger 2 mil unna Helsingborg.
    Vanvittig stort området. (170.000 kvm)
    Her var det alt mulig.
    Må bare oppleves folkens.
    Bilstereo, bilbygg, bilstands, butikkstands, forskjellige utstillinger, bilklubber, salgsboder, butikker, dasser, matbuler, fine damer fra MDS, lastebil og buss utstillinger, absolutt alle bilmerker var der og custom lagde biler i fleng, drifing, flyshow, fallskjermhopping, LM2 Jaguar, sikkert glemt masse i farten også. Men dere skjønner

    OM HOTELLET:
    Vi sov på Hotel Horisont i Helsingborg f.o.m fredag 16 t.o.m mandag 19.
    Meget bra standard på hotellet (4 stjerners), med veldig god frokostbuffe. Fin bar med alt og drikke. Ikke største utvalget av middag i resturanten da, men greit nok.
    Gratis wifi på hele hotellet.
    Nye håndklær, nytt på sengene og vask av rommene inkl hver dag.
    Hyggelige ansatte.
    Treningsrom, sauna/badstue og svømmebasseng.
    2 heiser, ingen trapper. Deilig.
    Dette hotellet anbefales fra min side

    OM HELSINGBORG:
    Knallfin by, med masse severdigheter.
    Kun et steinkast over til Helsingør i Danmark ( Går ferje over).
    Helsingborg er en skikkelig bilby.
    Street race midt i hovedgatene uten at polisen så ut til og bry seg overhode.
    Burning og drifting på kaiområdet.
    Masse barer, puber, etc...
    Retauratene stenger veldig tidlig (kl 23.00) Men gatekjøkken, korvboder og bensinstasjoner har jo mat de og da
    By som anbefales fra min side

    Gleder meg allerede til neste år

    Legger i noen bilder som omhandler bilstereo fra treffet her:






















































    Last edited by Heen Audio; 23-08-2013, 14:51.
    Mvh
    Ole Heen

    Link til kjøp og salg feedback tråd: http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=15926

  • #2
    Her var det mye snacks
    Må jo ha vært kanon artig denne turen. Flyplass i nærheten mon tro, orker ikke kjører fra Kirkenes akkurat. Må dit en tur til neste år ser det ut til
    Pioneer DEX-P99RS - Gladen SQL 165 Dual - Mosconi Gladen Zero 3 - SPL Dynamics SPL-460D - SPL Dynamics D-10S

    Comment


    • #3
      Så ut som mye heftige og bra bygde biler der ja

      Comment


      • #4
        Mye heftig bygde biler her ja. Takk for at du deler slikt mister
        En bil uten lyd blir jo like kjedelig som en dame uten pupper

        Mvh
        Hans

        Comment


        • #5
          Snadder, snadder, snadder. SPL Dynamics bilen ser jo fullstendig vill ut
          Mvh
          Glenn

          Comment


          • #6
            OMG, her var det masse gode og pene bygg for enn si
            Pioneer - McIntosh - Brax - StP - XS Power - LIB

            Comment


            • #7
              WOW, her snakker vi mye skikkelig fint og rått stereobygg
              Blir garantert en tur til vallåkra på meg også neste år
              1 stk Rockford Fosgate T15KW - 2 stk Alpine PDX-4.150 - 2 stk Earthquake Holees 15 - 2 par Alpine SPX-17PRO - Pioneer DEX P99RS - 4 stk 350A Excessive Amperage - 12 stk Ritar RA12-200D

              Comment


              • #8


                Jeg ejakulerte nesten spontant ved synet av racket med spl dynamics forsterkere. Holy fuck... Her var det mye bra. Kult med masse fine bilder! Åpenbart høy showfaktor med så voldsomme mengder høyttalere som spiller ut av bagasjen?!
                never enough!

                Comment


                • #9
                  Steike ta, er plutselig i drømmeland her. Takk for konge bilder
                  Kan tenke meg at dette var en morsom tur ja, litt misunnelig her akkurat nå altså
                  Audi A6 Helix: Pioneer DEX-P99RS - 3 stk Helix P200 Precision - Helix RS6.3 Competition - Helix SPXL 1000 - Helix SPXL 12"
                  Audi S6 Brax: Pioneer DEX-P99RS - Brax Matrix PP 6.5" - Brax Matrix X4 - Brax X2000.2 - 2 stk Brax Matrix 10.1

                  Comment


                  • #10
                    Utrolig kult

                    Comment


                    • #11
                      Godt og se at dere liker dette, kan vel si det sånn at den SPL Dynamics bilen og Ground Zero X5'en spilte veldig overbevisende greit også
                      Mvh
                      Ole Heen

                      Link til kjøp og salg feedback tråd: http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=15926

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by Heen Audio View Post
                        Godt og se at dere liker dette, kan vel si det sånn at den SPL Dynamics bilen og Ground Zero X5'en spilte veldig overbevisende greit også
                        Jasså... Det hadde jeg aldri trodd! Har du tall?
                        never enough!

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by bass-freek View Post
                          Jasså... Det hadde jeg aldri trodd! Har du tall?
                          Ingen tall dessverre, var jo bare høy showfactor det var snakk om. Hadde vært moro og hatt en måling på den SPL Dynamics kjerra. Jeg tåler mye på kroppen, men denne kjentes godt på kroppen selv på utsiden av bilen

                          Rett og slett herlig!!!!
                          Mvh
                          Ole Heen

                          Link til kjøp og salg feedback tråd: http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=15926

                          Comment

                          Working...
                          X