Announcement

Collapse
No announcement yet.

Tips til ny cdspiller.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Tips til ny cdspiller.

    Som sagt skal eg ha ny cdspiller i bilen, men vet ikke hvilken. så lurer på om noen har forslag til gode spillere.
    Krav: 3000kr ca
    USB (helst på baksiden)
    3xlinjeutganger
    1-din

    Takker på forhond for tips.
    Last edited by joggi; 30-10-2011, 21:45.
    4x18" LIB i Connect. (har hatt 6x18"i mondeo, 4x15 B2 i fiesta, osv)

    Vil man så får man til det meste!

  • #2
    alpine cda-117ri har allt du er ute etter. 3x 4volt linje utganger, usb utgang bak, 1 din. Følger med usb kabel som du pluger i bak + til ipod. Som bonus får du bla tidskomp har hatt denne selv og var veldig fornøyd.
    Alpine DLS Audison Focal Odyssey McIntosh

    Comment


    • #3
      Originally posted by magnar View Post
      alpine cda-117ri har allt du er ute etter. 3x 4volt linje utganger, usb utgang bak, 1 din. Følger med usb kabel som du pluger i bak + til ipod. Som bonus får du bla tidskomp har hatt denne selv og var veldig fornøyd.

      Har denne selv, og er kjempefornøyd..!

      Den koster vel 500,- mer enn budsjettet ditt, men jeg mener det er verdt det..!

      Comment


      • #4
        takker for svar, men må se om noen andre har innspill på spørsmålet før eg bestemmer meg
        4x18" LIB i Connect. (har hatt 6x18"i mondeo, 4x15 B2 i fiesta, osv)

        Vil man så får man til det meste!

        Comment


        • #5
          Jeg ser på spesifikasjonene til den, og det ser ut som en særs god spiller, i hvert fall hvis prislappen i Norge er ca 3500,-.
          Trenger du frihåndsbetjening av telefon kan du jo etterpå investere i en KCE-250BT eller KCE-400BT, som du kobler inn bak.

          Jeg kikket på tilsvarende modeller fra Pioneer og Sony, men de jeg fant har alle USB-inngangen foran.
          Anlegg: Alpine iXA-W407BT, fabrikkmonterte høyttalere, iPhone 4, PXA-H100 Imprint-prosessor, KCE-635UB og en liten USB-harddisk.
          Bil: 2008 Ford Mon Dieu sedan 2.0 TDCi

          Comment


          • #6
            Kenwood KDC-6051U og KIV-700 har USB på baksiden. KDC-6051U selger vi mye av. Enkel men bra EQ, tidskomp, delefiltere, 3x 4v linjeutganger, AUX++++. Finnes også BT utgave, KDC-BT60U

            http://bilstereosenteret.no/product_...oducts_id=1223
            http://bilstereosenteret.no/product_...roducts_id=744
            Mvh
            Pål Andréas Bryng
            Bilstereosenteret.no
            Vi forhandler bl.a.:
            Pioneer - Focal - Rockford Fosgate - Cadence - Ground Zero - Tsunami -
            Alpine - InstallBay - Brax - Helix - Silent Coat - dynaBel - Clarion - MTX


            Følg oss på Facebook
            Gjør en trygg handel hos oss. Sjekk vår feedback-side!

            Vi gjør det vi kan for å levere det Du ønsker deg, til en hyggelig pris!

            Comment

            Working...
            X