Announcement

Collapse
No announcement yet.

Ting i hverdagen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by TakeTheTime View Post
    ^ Hvem er disse menneskene Andreas?
    Er hagefest hos'n! Bare å komme!
    Torbjørn J. - [B]PM er deaktivert, bruk e-post.[/B]
    [B]Bilen[/B]: Pioneer p99rs - Mcintosh MC431 - Brax X2000.2 - Mosconi 300.2
    Hjemme: Yamaha RXA3010 | XPA-5 x 2 | Emotiva ERT-8.3 | ERM-6.3 | ERD-1 x 4 | HFS sub * 2 | SVS AS-EQ1

    Comment


    • Tokk bilder fra Extrema Outdoor som var på kalvøya i sandvika nå sist helg kameraet er alltid med vett du
      Morel. RE audio. US Amps, Cerwin Vega.

      Comment


      • Ny blueray spiller JASSÅ? da må vi nokk ha den på henger for den er nokk for stor til å ha i baksetet HAHA !!!


        Snikk titt fra den nye filmen tomme tønner 2.
        Zahid Ali som dere ser i bakgrunnen
        Morel. RE audio. US Amps, Cerwin Vega.

        Comment


        • Hihi, jeg så Tomme Tønner her om dagen. Det bildet var lættis forresten, den med hengeren.
          ¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
          Pioneer deh-80prs | Polk Audio MM | Vifa Peerless V-line | Genesis III

          Comment


          • Originally posted by TakeTheTime View Post
            Hihi, jeg så Tomme Tønner her om dagen. Det bildet var lættis forresten, den med hengeren.
            Ja rått det med hengeren haha.. tomme tønner synes jeg for øvrig var historiens verste film of all time og kommer ikke til å kaste bort to timer av mitt liv på den nye. Da investerer jeg heller litt ekstra i tønna mi
            Tidligere importør for Digital Designs,
            overtatt av www.dynaBel.no.

            Man spiller ikke høyt nok før man har et atmosfærisk trykk i bilen på 0 og 2 bar!

            Comment


            • Ja det var ikke den beste kan du si, men jeg syntes dama til han Ali var helt nydelig.
              ¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
              Pioneer deh-80prs | Polk Audio MM | Vifa Peerless V-line | Genesis III

              Comment


              • nå må dere huske at første tomme tønner var en lav budsjetts film. i år har dem fått mer penger pga "sukseen", altså bedre film denne gangen.Jeg var nemlig statist for tomme tønner nå og navnet mitt skal visst komme på rulle teksten YEY
                Morel. RE audio. US Amps, Cerwin Vega.

                Comment


                • Tipper 100,- på at navnet ditt ikke kommer på rulleteksten.

                  Var statist i norges historiens dyreste film, så ikke navnet mitt en eneste plass.
                  Runar E. Olsen ~ Moderator
                  Kia Cee'd SW 2011 - Blir snart SQ prosjekt.
                  http://www.signaturebar.com/uploads/images/67311.gif

                  Comment


                  • Originally posted by titus41 View Post
                    nå må dere huske at første tomme tønner var en lav budsjetts film. i år har dem fått mer penger pga "sukseen", altså bedre film denne gangen.Jeg var nemlig statist for tomme tønner nå og navnet mitt skal visst komme på rulle teksten YEY
                    hva skal vi se/lese etter?: "titus den kjappe" eller "den kjappe titus"? bare lurer

                    forresten: er det titus=andreas?
                    --kjøper/reparerer alt (nesten) av defekt elektronikk-- *send PM*
                    -Project SQ-, om DYNAMO og Enkelt SQ med 6x9" kicpanel frontsett

                    Comment


                    • Originally posted by matador View Post
                      forresten: er det titus=andreas?
                      Er nok det ja, hvis han ikke oppga faskt navn til meg da jeg møtte han her på Korset.
                      ¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
                      Pioneer deh-80prs | Polk Audio MM | Vifa Peerless V-line | Genesis III

                      Comment


                      • Andreas Stranberg Johansen kan dere se etter vet iallefall at jeg kan se meg i filmen.
                        Og det er jo noe.
                        Morel. RE audio. US Amps, Cerwin Vega.

                        Comment


                        • den var ikke så bra som trailern tilsa, men poenget i filmen var bra. liker det nye opplegget til kristoffer joner heroin.no jeg..
                          fordi om mange er uenige, tilsier statistikker fra flere land bl.a sveits og nederland at gratis heroin hjelper+ det dreper et umenneskelig svartemarked med uendelig mange kalde profittører
                          Celestion_Jbl_Pioneer_Orion_Phoenix Gold_Tang Band_Stinger

                          Comment


                          • Ny liten utfordring i hverdagen, rydde garasjegulvet for bruskorker og andre svære hinder som kan stoppe innkjøringen. Enten det eller justere bilen litt opp igjen, men hvor gøy er det da?

                            [URL="http://www.facebook.com/OttesenDesign"]http://www.facebook.com/OttesenDesign[/URL]

                            Comment


                            • Håper for guds skyld at du ikke har den så lav på vinteren :P

                              Comment


                              • Litt tidlig å si, den har vært så lav ca siden søndag ettermiddag Bortsett fra sist vinter, så er vinteren på stord stort sett regn frem til februar engang, så et par uker med litt snø, og så regn igjen frem til, tja, neste "vinter"
                                [URL="http://www.facebook.com/OttesenDesign"]http://www.facebook.com/OttesenDesign[/URL]

                                Comment

                                Working...
                                X