Announcement

Collapse
No announcement yet.

Oppryddingssalg

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Why? Blir jo bare dyrere å sende..

    Jeg kjøpte settet av elutstyr i fjor, da var nypris kr 5000 men de ble solgt litt billigere senere. Jeg har ikke prøvd peerlessene selv, men de har jo et godt rykte. Forøvrig synes jeg Space-1 har mange fine egenskaper, og om du har tenkt å bruke de orginale passivfiltrene lønner det seg nok å bruke dem.
    Bmw e34 520:
    Fountek FR88EX & Peerless SLS213 powered by Audison

    Comment


    • #17
      koster vel ikke alt for mye mere? men ser jo du er en aktiv medlem her så regner med jeg får det selv om jeg skulle betale på forhånd:P. men lurer kanskje litt på om jeg tar det jeg :P blir passivt inntill sommeren kommer og jeg får lagt opp et par kabler til, neppe at jeg giddere mere enn nødvendig i kulla
      spiller: pioneer p88
      front: Hertz MLK 165
      sub: polk sr104 x2
      forsterkere: mosconi AS200.4 og dynabel 7501

      Comment


      • #18
        81,- i forskjell, men er bare så unødvendig Jeg sender ikke murstein i posten, hvis du fortsatt skulle være urolig kan du jo sjekke feedback-tråden min.

        Du vil ha det? Send meg en pm isåfall! Det passive filteret har jo en del instillingsmuligheter du kan leke deg med, frem til evnt aktiv deling.
        Bmw e34 520:
        Fountek FR88EX & Peerless SLS213 powered by Audison

        Comment


        • #19
          TB W2 og Hertz MLK bortevekk.

          Jeg har derimot en småsliten JL Audio 12W6. Slik som den er nå fungerer den men er litt shabby. Dobbeltspolet med 2 x 6 ohm, og kjent for plenty av godlyd. Selv er jeg litt usikker hvor god den er nå, grunnet alder og tilstand.

          Noen som tar utfordringen? Recone? Går for en symbolsk sum..



          Last edited by tofter; 22-03-2011, 20:38.
          Bmw e34 520:
          Fountek FR88EX & Peerless SLS213 powered by Audison

          Comment

          Working...
          X