Announcement

Collapse
No announcement yet.

Hvor bestille dynamo?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Hvor bestille dynamo?

    Hei, jeg har en Nissan Primera p11 97 mod, og jeg lurte på om noen vet hvor jeg kan bestille 150 amp eller 200 amp dynamo ifra ?
    Joachim

  • #2
    powerbastards.com
    Remi Lilleng

    Comment


    • #3
      okei takk noen norske sider eller er alle fra USA ?
      Joachim

      Comment


      • #4
        alle usa .
        // Team HLS - Hard Loud Sounds! \\
        //94182727 - www.facebook.com/HLSbilstereo - Rune_kvaal @ live.no\\
        Mvh
        Rune Kvaal

        Comment


        • #5
          hm, fant ingen som passet til min bil. ;/
          Joachim

          Comment


          • #6
            må bli en universal en da
            // Team HLS - Hard Loud Sounds! \\
            //94182727 - www.facebook.com/HLSbilstereo - Rune_kvaal @ live.no\\
            Mvh
            Rune Kvaal

            Comment


            • #7
              Originally posted by GENEXXA
              Vet at både Iraggi og Mechman lager dynamoer på bestilling til andre biler som ikke er listet opp.
              Send de begge en mail.
              http://no.wikipedia.org/wiki/Nissan_Primera

              Så hvis du bestiller dynamo til Infinity G20 så skal den passe rett på.
              Torbjørn J. - [B]PM er deaktivert, bruk e-post.[/B]
              [B]Bilen[/B]: Pioneer p99rs - Mcintosh MC431 - Brax X2000.2 - Mosconi 300.2
              Hjemme: Yamaha RXA3010 | XPA-5 x 2 | Emotiva ERT-8.3 | ERM-6.3 | ERD-1 x 4 | HFS sub * 2 | SVS AS-EQ1

              Comment


              • #8
                Vis du har tilgang til din dynamo, så skal det være et nummer på den, skriv den ned og send den til DCpower eller Mechman på epost når du spør. Så lager dem dynamo som skal passe din bil.

                Jeg gjorde det til DCpower (Mechman kunne ikke lage den) Og den var 110% lik min orginale.

                Powerbastards og Iraggi anbefaler jeg ikke.. Iraggi er MIA og powerbastards har jeg lest mye dårlig om.
                DCpower Dynamo 270a
                2stk Fi BTL n2 12"
                RF 2500.1 bdcp
                XSpower D3400

                Comment


                • #9
                  Originally posted by dvx View Post
                  Vis du har tilgang til din dynamo, så skal det være et nummer på den, skriv den ned og send den til DCpower eller Mechman på epost når du spør. Så lager dem dynamo som skal passe din bil.

                  Jeg gjorde det til DCpower (Mechman kunne ikke lage den) Og den var 110% lik min orginale.

                  Powerbastards og Iraggi anbefaler jeg ikke.. Iraggi er MIA og powerbastards har jeg lest mye dårlig om.
                  Hva har du lest om powerbastards? At dynamoen ikke passer? Det er jo opplagt når de bare har en type som man må tilpasse selv.. men dumme amerikanere skjønner jo ikke det :/
                  Torbjørn J. - [B]PM er deaktivert, bruk e-post.[/B]
                  [B]Bilen[/B]: Pioneer p99rs - Mcintosh MC431 - Brax X2000.2 - Mosconi 300.2
                  Hjemme: Yamaha RXA3010 | XPA-5 x 2 | Emotiva ERT-8.3 | ERM-6.3 | ERD-1 x 4 | HFS sub * 2 | SVS AS-EQ1

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by dvx View Post
                    Vis du har tilgang til din dynamo, så skal det være et nummer på den, skriv den ned og send den til DCpower eller Mechman på epost når du spør. Så lager dem dynamo som skal passe din bil.

                    Jeg gjorde det til DCpower (Mechman kunne ikke lage den) Og den var 110% lik min orginale.

                    Powerbastards og Iraggi anbefaler jeg ikke.. Iraggi er MIA og powerbastards har jeg lest mye dårlig om.
                    tja, jeg har hatt to dynamoer fra powerbastards, og har ikke hatt noe problemer med dem, sendt dem biltype, årsmodell, og motorkode, så har de ordna det, måtte file litt på ene feste en gang.
                    Remi Lilleng

                    Comment

                    Working...
                    X