Announcement

Collapse
No announcement yet.

Dd 9515 j

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Dd 9515 j

    Hei, fikk min DD 9515 J igår er dual 0,5 på den. den skal kobles i 1 ohm på en DD M2b.

    Har ikke satt den i bilen enda pga jeg ikke klarer å få den i 1 ohm, voltmeter viser 2 ohm når + fra ene spolen er koblet sammen med - fra den andre spolen. Er dette riktig måte å koble den i en ohm ?


    mvh joachim
    Joachim

  • #2
    Hva måler bare en spole da? Og hva måler evnt bare ledningene må multimeteret?

    Muligens har du fått tilsendt feil

    Comment


    • #3
      Det kan umulig være dual 0,5 ohm spoler på denne, er dual 1 ohm

      Comment


      • #4
        en spole viser 2 ohm. på multimeteret viser det 1 ohm når jeg tar målepinnene mot hverandre.

        Tja, hørtes rart ut. Sto både på pakkseddelen og på esken til subben at det var dd 9515 J med 0,5 , men kan jo ha skjedd en feil for alt jeg vet
        Last edited by Zeroo; 10-09-2014, 22:19.
        Joachim

        Comment


        • #5
          Du sku prøvd med annet måleutstyr eller nye ledninger om det er så ustabile og unøyaktige målinger

          Comment


          • #6
            Hvis du har d 0.5 ohm regner jeg med du har spesialbestilt den? FOr bare 2x2 ohm som erlagervare hos importør. Du vil jo uansett få 1 ohm når du kobler det sammen
            Ole Petter Holelien
            Din komplette leverandør av bilstereo og monteringsmatriell
            Judysbilstereo.no olepetter@judysbilstereo.no
            Focal Helix Cadence Pioneer DD Dynabel Gladen GZ Installbay Silent Coat DLS M.M

            Comment


            • #7
              Subben han har leveres med enten 2x0,5 eller 2x1 ohm.

              Har du kommet noe videre her?

              Comment


              • #8
                Så på en snapstory at det untza så vil tro han fikk til mulig det var en anna bil tho

                Comment

                Working...
                X