Announcement

Collapse
No announcement yet.

er det lett og bygge anleg i dene bilen ?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • er det lett og bygge anleg i dene bilen ?

    hei ... er det noe bra og bygge anlege i en ford granada elleR? er det lett og få bass tryk i den eller?`noen som vet det?
    Digital Designs. hertz .usamp .alpine
    bil uten lyd og bass er som og dra seg ned i en dass

  • #2
    Har hatt en Granada med en 12" Power Acoustik (gammel sak) Og det trykket godt. Men et godt tips... IKKE gjør hullene i hattehyllen større eller sag i den i det hele og det store uten at du stiver av etterpå. Flere har erfart at C-stolpen sprekker når hattehyllen svekkes. På min bil oppdaget jeg det utvendig i lakken på bilen først. Helt nederst på stolpen...
    Har du Granada selv? Er litt frelst på den bilen og har lyst på en ny en...
    sigpic

    Comment


    • #3
      okay... har lyst på granda ja :P det er så ultemat råne bil og er grom og se på hehe ...men er det metal plate som skiler av bagasjromet og inni cupen ? er det likt som det er i en bmw e30?
      Digital Designs. hertz .usamp .alpine
      bil uten lyd og bass er som og dra seg ned i en dass

      Comment


      • #4
        kommer an på hvilken granada...? har hatt, og har mekket litt av hvert i granada.
        noen(fleste?) har vel ganske åpen seterygg, avstivet med to tynne bjelker fra midt på topp til hver side i bunn, så man slipper å kutte så mye i hylla.-så enkelt å få bass inn i bilen. seteryggen kommer an på årsmodell, men noen har skum.
        to 10" eller 12" i ryggen er det `beste`..husker ikke helt, men tror ikke det er plass til 15" i ryggen..
        og utenom det er det vel rett frem

        Comment


        • #5
          husker ikke helt ossen model det er jeg men det er sånn som den svarte på gate bil vis du vet hvem jeg mener da...den med over 1000 hester .. har lyst på en bil som det er lett og få bass inni og som er bakhjuls trek :P
          Digital Designs. hertz .usamp .alpine
          bil uten lyd og bass er som og dra seg ned i en dass

          Comment


          • #6
            Den Granadaen er en 78 mod (ikke heeelt sikker), men den er ombygd til mk2 som ble produsert fra begynnelsen av 80 og den siste ble prod i 86.
            Du kan også få den som 2 dørs med samme utseende som den på gatebil, men det finnes veldig få eksemplarer av denne på verdensbasis.
            Jeg hadde en 83 mod ombygd til Ghia utvendig og innvendig med 2.8 forgasser og 2.0 bakstell (modifisert sperret). Veeeldig morsomt i rundkjøringa.
            Noen 15" får du ikke plass til. Da må du i såfall skrå kassa veeeeldi. En 12 går akkurat klar av hattehyllen...
            De siste modellene har kun et krysstag, som sfh sier. Bortsett fra det er det kun skum. Ikke helt sikker men mener å huske at mk1 har en metallplate i seteryggen...
            sigpic

            Comment

            Working...
            X