Announcement

Collapse
No announcement yet.

Dynabel bf 7501

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Dynabel bf 7501

    jeg her 3 stk (Zachry BX-P12 Ekstremt 12" subbasselement for deg som vil ha det værste. Dobbelstakkede 70 Oz magneter. 3" 4-lags kapton talespole. sølvpletterte lyntilkoblinger. Fungerer bra i smålukkede eller portede kasser. Effekt: 800 Watt. Følsomhet: 89 dB. Frekvensområde: 25-300 Hz. Imp: 2x4 Ohm. Rek delefrekvens: <150 Hz. Qts: 0,56. Vas: 56 l. Fs: 29 Hz. Yttermål: 324 mm. Baffelhull: 285 mm. Dybde: 175 mm. Vekt 14,5 kg.)

    Har også 2 stk jvc ks-ax5700 på 2*200watt rms (900watt/max)
    Prøver og få tak i en til slik at det blir en forsterker på vær subb, men de får jeg ikke tak i lengere.
    Så sa lurer jeg å og invistere i en ny stor en som jeg kan bruke på alle tre zachryene mine. også selge de jvc forsterkera.
    Er det noen som har noe og anbefale da? Har tegt på DynaBel BF 7501, men er den stor nåkk? Syns den er mistenklig billige. så dem sto til 4798kr.
    så hva mener dere?

  • #2
    hehe den forsterkeren er kraftig ja. tror nok den skulle drive det greit ja viktig med nok strøm...
    Alpine, Digital Designs, Audio-System, Connection, Odyssey, Hertz, Fusion, dynabel, soundstream, Dls, Kenwood, Genesis, Seas, Supra kabler, Optima
    Prosjekttråd: http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=1840

    Comment


    • #3
      blir `vanskelig` å kombinere 3stk dvc4ohm`s elementer til den forsterkeren... alternativ blir 2.66ohm eller 0,66ohm..
      så kommer an på hvor mye effekt forsterkeren leverer ved nevnte tall...

      Comment


      • #4
        Originally posted by biffen071278 View Post
        hehe den forsterkeren er kraftig ja. tror nok den skulle drive det greit ja viktig med nok strøm...
        Sa da burde jeg ta en sånn da?
        Jeg har en 35m2 kabel, skal oppgradere kablene i motorrommet, Apollo A1750 Bilbatteri har jeg. Holder det a?

        Hvorfor er den så billig forhold til mange andre forsterkere a tru??

        Comment


        • #5
          De lå til tilbud for en liten stund tilbake koster egentlig 5990 kr

          Trur det vil funke bra jeg til ditt formål
          Ole Martin
          Primera P11 2000 comfort
          Focal Utopia, Pioneer, Audio System, Mosconi, Supra, Tang Band

          Comment


          • #6
            Whaaat. Neptyr har ikke kommentert enda..

            (Ikke noe vondt ment )
            Pioneer - Hertz - Zealum
            Prosjekt Volkswagen Passat 3B
            Takk til PlanetHiFi for god service og leveranse på utstyr

            Comment


            • #7
              kan få kjøpe min:P har en Bf7501 liggende som ikke brukes. den leverer:P

              send PM:P
              MVH, Øivind Sandvik
              sigpic
              www.facebook.com/Sandviksbassogbongel
              www.sandviksbassogbongel.com

              Comment


              • #8
                er vel 50mm2 som er anbefalt til den tror jeg...
                Alpine, Digital Designs, Audio-System, Connection, Odyssey, Hertz, Fusion, dynabel, soundstream, Dls, Kenwood, Genesis, Seas, Supra kabler, Optima
                Prosjekttråd: http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=1840

                Comment


                • #9
                  Originally posted by biffen071278 View Post
                  er vel 50mm2 som er anbefalt til den tror jeg...
                  ja, men nå har jeg kjøpt og tredd en 35m2 så nå gidder jeg ikke og bytte hehe.
                  burde vel gå med den da håper jeg.
                  Men er litt surt og kjøpe en ny en for 6000 når dem hadde tilbud på dem får 4000 for drøyt en uke siden, men får leite etter en brukt en kansje da??

                  Comment


                  • #10
                    du har planer om flere forsterkere på den 35mm2 el bare monoblokka? for lite strøm er ikke bra,,
                    Alpine, Digital Designs, Audio-System, Connection, Odyssey, Hertz, Fusion, dynabel, soundstream, Dls, Kenwood, Genesis, Seas, Supra kabler, Optima
                    Prosjekttråd: http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=1840

                    Comment


                    • #11
                      Du må nok ha 50mm2 kabel ja, jeg har flere 7501, målte en av de under spilling. D var 255 ampere strømtrekk på en forsterker...
                      Jon Ola, team dynabel
                      78 mod golf1 db-bil
                      92 mod golf3 bruks bil

                      Comment

                      Working...
                      X