Announcement

Collapse
No announcement yet.

ønsker meg en grei spiller med 3 linjeutganger:)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • ønsker meg en grei spiller med 3 linjeutganger:)

    er på jakt etter en spiller i klassen 2000kroners klassen.

    den SKAL ha 3 linjeutganger. er vel eneste absolutte krav
    den skal jo også støtte de fleste formater som mp3 osv

    er jo også veldig kjekt med usb inngang osv, men kan jo ikke forvente alt i den prisklassen

    noen som har noen anbefalinger og komme med?
    setter pris på linker til dette...

    mvh
    Sindre Carlsen
    mvh Sindre Carlsen

  • #2
    ingen?

    joda joda 10tegn
    mvh Sindre Carlsen

    Comment


    • #3
      Da må du nok lete ei stund... Men hvis du øker budsjettet med 1000-1500 kr, så har du litt å velge i..

      Comment


      • #4
        du kom deg inn her du også sindre

        vet ikke om det er så mange med usb inn,men aux inn bør vel ikke være noe problem

        sorry,men nettop solgt de jeg hadde liggende ekstra

        Comment


        • #5
          Originally posted by InstallBay Hamar View Post
          Da må du nok lete ei stund... Men hvis du øker budsjettet med 1000-1500 kr, så har du litt å velge i..
          joda, jeg vet vel egentlig det er for mye forlangt. men bygger stereo i bilen til en kamerat. han har en 4kanaler og ei monoblokk.
          så må han jo ha 2 signalkabler inn på 4kanaleren. har brukt slike Y-ledd til nå, men man mister jo en god del justeringsmuligheter foran og bak

          så eneste kravet er jo nå 3 utganger

          har fått 2 tilbud på PM:

          http://http://www.autobilstereo.no/p...roducts_id=293
          til 2000kr

          og en DEH-6900IB til 2500 fra engen...
          mvh Sindre Carlsen

          Comment


          • #6
            den deh spilleren fra engen skal være helt grei til hans bruk , btw så kan du jo bare hyle ut om folket fra bilforumet var hypp på en liten sammenkomst lørdag f.eks??

            Comment


            • #7
              OT:allerede til lørdag??

              On topic:men den spilleren var 500kr over budsjett:/
              mvh Sindre Carlsen

              Comment


              • #8
                hvilken type/merke er 4kanaleren og monoblokka?

                trenger oftest bare to utganger til en 4kanaler og en monoblokk..
                plugger begge utgangene på 4ch og bruker pre-out fra 4ch til monoblokken.. og på monoblokken følger det som oftest med en remote (til nivåjustering) man kan ha fram i bilen.

                problem solved..?

                Comment


                • #9
                  jo funker det like greit det?

                  det er noe han hadde liggende, en blaupunktsak og no magnat. ikke noe allverdens, men gratis


                  nydelig bilde forresten. ser litt mildere ut jeg da, etter jeg bygde stereo i gårXD 8 sting i bakhodet og strips i panna
                  Last edited by sicarlse; 04-02-2008, 18:30.
                  mvh Sindre Carlsen

                  Comment


                  • #10
                    joda, funker greit det, monoblokka tar signal fra 4ch, så får fullt signal uansett. men kommer jo seff an på om 4ch har pre-out, og om monoblokka har mulighet for slik remote..er sjeldent de ikke har det..

                    nydeli bilde..? -tja...bedøvd kl.08:00, våknet kl.16:30.. og ytret min irritasjon over å ha gått glipp av en hel dag..heh...

                    Men bøy å tøy under ,inn i, og over diverse kanter og slikt i bil er helt knall
                    så lenge det ikke går hull i mer enn skinnet på hodet er alt oki, mener nå jeg da..hehe...

                    Comment


                    • #11
                      helt konge bare tok det jeg hadde for hand og teipa meg igjen. hadde somla nok med å få montert frontsettet mitt det blei en fin miks av dasspapir og gaffateip rundt hele hodet.

                      så da ønsker jeg meg en spiller md 2 linjeutganger
                      aller helst ikke sony
                      mvh Sindre Carlsen

                      Comment


                      • #12
                        hehe (ti tegn)

                        Comment

                        Working...
                        X