Announcement

Collapse
No announcement yet.

re audio sx12 i lokka kasse?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • re audio sx12 i lokka kasse?

    skal bygge kasser til 2 stykk re audio sx12 subber i en golf 4. har lyst til å bygge 2 kasser som er er 3 kantet og plassere de i hver sin side og ha en forsterker i mellom dem eller noe sånt.da tenke jeg å bygge lokka kasser men re anbefaler ikke det. hva tror dere om lokka kasse til sx12? eller skal jeg bygge porta kasse? spiller mest techno og trance mn også litt hip hop osv..
    VW Golf II Gti 16v

  • #2
    Klovnster har testa sx10 i lukka kasser med overraskende bra restultat om jeg ikke husker feil.
    Jonas Tautra
    - Digital Designs - dynaBel - Gladen - Mosconi -
    Takk til dynaBel, Judys Bilstereo og Ottesen Design!

    Comment


    • #3
      Litt rart med RE.. De anbefaler ikke lukket kasse på SX elementene, MEN SE elementene er jo helt like, bortsett fra at spolene er litt tynnere, så de tåler muligens litt mindre effekt. Og SE er jo anbefalt portet kasse.

      Nå har jeg 1 stykk 12" SX i ca 40 liters kasse lukket, og er igrunn bra fornøyd med lyden, men får se hva slags kasse det blir til , den går ikke like dypt lenger..

      Så ingenting i veien for å kjøre SX12 i lukket kasse spør du meg Og tror nok klovnster er enig der
      1993 BMW 318is coupe

      Alpine - Phoenix Gold - UsAmps - Hertz - Odyssey - Evus - Tsunami - Vibroplast

      Comment


      • #4
        er jo forskjellige parameter på elementene, så er ikke rart at den ene er anbefalt noe annet enn den andre, men lukket kasse pleier ikke å gå veldig galt :P
        Prosjekt SQ Audi A3

        Comment


        • #5
          skal jeg gå får runt 30L pr element da?
          VW Golf II Gti 16v

          Comment


          • #6
            det har vel noe med at de ikke tåler så `mye` effekt før de når max utsving i lukket kasse.

            Comment

            Working...
            X