Announcement

Collapse
No announcement yet.

NM

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    om d er likt som i fjor, så kom vi sent fredag vasket bil å parkerte inne =) holder en knapp på Big Horn eg da =)
    http://www.youtube.com/user/lappis22
    Husk EN ting nå da dere ! Hvis du står i dritt til halsen, så ikke heng med hodet

    Comment


    • #17
      ja men jeg stiller i SQ så må nok være der senest fredag morgen. Håper på big Horn selv da den maten er himmelsk : D
      SQ Saab 9-3
      Team dynaBel

      Comment


      • #18
        Ikke Big Horn på Lillestrøm? Vært der noen ganger, dårlig service, dyrt, bra kjøtt, men tilbehøret klarer ikke mikroen å henge med på hvis vi er mange.

        Noe kinesisk eller en enkel pizza for enkle menn?
        Eivind Henriksen

        Comment


        • #19
          Originally posted by Runek View Post
          ja men jeg stiller i SQ så må nok være der senest fredag morgen. Håper på big Horn selv da den maten er himmelsk : D
          Fredag
          09.00-11.00: Innsjekk SQ biler
          09.00- 18.00 Innsjekk ESPL biler
          11-00- 12.00 Lunsj
          12.00- 18.00 Lydbedømming SQ biler


          Har du ikke sjekka programmet på emmaweb Rune?
          Thomas RS - Absolut A4

          Team dynaBel

          Comment


          • #20
            Originally posted by RusTy^One View Post
            Fredag
            09.00-11.00: Innsjekk SQ biler
            09.00- 18.00 Innsjekk ESPL biler
            11-00- 12.00 Lunsj
            12.00- 18.00 Lydbedømming SQ biler


            Har du ikke sjekka programmet på emmaweb Rune?

            Jo men måtte bare spørre for å være sikker :P

            Du skal nedover eller? : )
            SQ Saab 9-3
            Team dynaBel

            Comment


            • #21
              Yes sir! klart jeg skal hehe har rom på olavsgård fra lørdag til søndag
              Thomas RS - Absolut A4

              Team dynaBel

              Comment


              • #22
                Noen som vet om det er vannslange å oppdrive ved innkjøring til hallen?

                Blir kanskje å kjøre inn på torsdag. sikkert mange andre som skal kjøre inn på fredag.
                Mvh Morten
                - Subaru Impreza '10 -Prosjekttråd
                Lyd på Hjul - Focal, Alpine F#1, TSW, H&R, Dynamat
                Bad Sound Kills Good Music!

                Comment


                • #23
                  Originally posted by Morty00 View Post
                  Noen som vet om det er vannslange å oppdrive ved innkjøring til hallen?

                  Blir kanskje å kjøre inn på torsdag. sikkert mange andre som skal kjøre inn på fredag.
                  Når du står ved hoved inngangen så går det en vei til høyre og litt nedover der er det vaskehall med høyttrykkspiler tror jeg. Var det i fjor hvertfall : )
                  SQ Saab 9-3
                  Team dynaBel

                  Comment


                  • #24
                    var jo genialt få tilgang på vaskehallen =) håper d går lik smurt som i fjor =)
                    http://www.youtube.com/user/lappis22
                    Husk EN ting nå da dere ! Hvis du står i dritt til halsen, så ikke heng med hodet

                    Comment


                    • #25
                      Nice. Ren bil må man ha vøtt! Tenker jeg setter fra meg bilen imorgen kveld.
                      ¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
                      Pioneer deh-80prs | Polk Audio MM | Vifa Peerless V-line | Genesis III

                      Comment


                      • #26
                        Originally posted by TakeTheTime View Post
                        Nice. Ren bil må man ha vøtt! Tenker jeg setter fra meg bilen imorgen kveld.
                        Næsjh.. Ren og strøken bil er oppskrytt.. :P
                        [SIZE="3"][B][FONT="Trebuchet MS"]Joakim Skovlund[/FONT][/B][/SIZE]
                        [SIZE="2"][B][COLOR="DimGray"][FONT="Trebuchet MS"][/FONT][/COLOR][/B][/SIZE]
                        [SIZE="1"]Mobil: 943 55 200 - Epost:[EMAIL="joakim@skovlund.no"][COLOR=Blue]joakim@skovlund.no[/COLOR][/EMAIL][/SIZE]

                        Comment


                        • #27
                          Originally posted by Joakim: I dag, 05:30
                          Næsjh.. Ren og strøken bil er oppskrytt.. :P
                          Siste innspurt for å bli klar?
                          Torbjørn J. - [B]PM er deaktivert, bruk e-post.[/B]
                          [B]Bilen[/B]: Pioneer p99rs - Mcintosh MC431 - Brax X2000.2 - Mosconi 300.2
                          Hjemme: Yamaha RXA3010 | XPA-5 x 2 | Emotiva ERT-8.3 | ERM-6.3 | ERD-1 x 4 | HFS sub * 2 | SVS AS-EQ1

                          Comment


                          • #28
                            Hehe hver sin smak Joakim. Men synes det ser bedre ut jeg da Nå står bilen i salen, ready for NM.
                            ¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
                            Pioneer deh-80prs | Polk Audio MM | Vifa Peerless V-line | Genesis III

                            Comment


                            • #29
                              Hei alle sammen!

                              Tusen takk for en glimrende NM-helg på Broom-festivalen på Hellerudsletta denne helgen! Det har, som vanlig, vært en opplevelse!

                              Vi har dessverre fremdeles problemer med ESPL-resultatene våre.. Men alle resultatene ligger ute på EMMA-profil!

                              SQ-resultatene ligger på nettsiden her: http://www.emmaweb.no/site/index.php?id=39&konkid=93


                              Jeg gleder meg stort til å se mange av dere igjen om knappe to uker, når vi ska færra te Tyskland über alles, for å leke litt EM! Til resten av dere, takk for sesongen - vi ses i 2012!
                              [SIZE="1"][COLOR="Red"]Mvh Thomas "Sirkus" Ekeli[/COLOR][/SIZE]

                              Comment

                              Working...
                              X