Announcement

Collapse
No announcement yet.

Bestille fra Ebay ?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Ang. frakt er vel Jetcarrier et godt alternativ i stedet for UPS/FED EX etc.
    Ved å bruke denne metoden kan man jo også få varer tilsendt fra firmaer/personer som ikke vil sende til utlandet fra USA.
    Mvh.
    Sigurd

    --Prosjekt Mazda 323--

    Comment


    • #17
      Originally posted by Axis91 View Post
      Ang. frakt er vel Jetcarrier et godt alternativ i stedet for UPS/FED EX etc.
      Ved å bruke denne metoden kan man jo også få varer tilsendt fra firmaer/personer som ikke vil sende til utlandet fra USA.

      Ang dette , er Jetcarrier som det sies her helt topp å bruke til slike ting..!

      Jeg registrere da meg på Jetcarrier siden hadde funnet meg et webshop hvor da man ikke sendte ut USA..

      Men fant fort ut at det ikke bare er å registrere seg der man MÅ også få banken til å legge inn Jetcarrirer adresse på den evt VISA kortet/Konto man skal bruke i slike tilfeldige ellers vil dette ikke fungere..

      Bare så dere som ikke vet det , da vet dere det... ble slik at aldri kom så langt til å gjøre dette ,men ble kjent med en fyr fra USA fra ei anna forum som da hjalp meg til å bestille de tingene jeg skulle ja.. Var sjanse å gjøre , men alt gitt kjempefint og han var meget hjelpsom..

      Comment


      • #18
        Jeg driver og hjelper søskebarnet mitt med stereo i russebilen...

        Bestilte to 6,5" komp. sett fra Alpine på onsdag fra ebay. Kom på døra i DAG (tirsdag)...

        Seks dager, ikke mye tregere enn hva posten i Norge i mange tilfeller greier

        Helt nytt, under "halv pris" etter frakt og moms..
        Øyvind Kalbækken

        Alpine F#1, Mosconi, Scan-Speak Revelator, Soundstream XXX-15, Supra, Connection, Northstar.

        Comment


        • #19
          Originally posted by Øyvind View Post
          Jeg driver og hjelper søskebarnet mitt med stereo i russebilen...

          Bestilte to 6,5" komp. sett fra Alpine på onsdag fra ebay. Kom på døra i DAG (tirsdag)...

          Seks dager, ikke mye tregere enn hva posten i Norge i mange tilfeller greier

          Helt nytt, under "halv pris" etter frakt og moms..
          Hvordan firma eller butikk brukte du for å få det hjem?

          Comment


          • #20
            HVILKET FIRMA!

            Jeg har fått varer kjappere fra usa til tider enn fra enkelte leverandører her i norge.
            Så med mindre du kjøper noe _veldig_ tungt, så tar det ikke lang tid.
            Mvh
            Rolf Try Nygård

            Comment


            • #21
              Originally posted by nicoolai View Post
              Hvordan firma eller butikk brukte du for å få det hjem?
              nationalaudiocenter...

              De jeg kjøpte av og de som sendte pakka, en eller to dag(r) etter betaling. 4 dager frakt bare... Grei pakkesporing også!

              Eneste jeg tror er viktig er å spør døm som har det du vil by på, på forhånd om de sender til Norge og forsikre seg om det... Kjekt og vite pris og, så slipper du og havne der at frakta er dyrere enn varen

              Husk og medberegne moms.

              Men for min del har jeg handla mitt i Norge, og kommer til og fortsette med det.
              Øyvind Kalbækken

              Alpine F#1, Mosconi, Scan-Speak Revelator, Soundstream XXX-15, Supra, Connection, Northstar.

              Comment


              • #22
                Ja, spør om frakt på forhånd. Da kan ikke selger legge på frakten i etterkant for å tjene litt ekstra (finnes endel som gjør det ja), og du kan vurdere om totalprisen er fornuftig eller ikke. Det gjør det også mulig å prute litt på prisen dersom selve varen er billigere fra én selger, mens frakten er billigere hos en annen. "Selger 2 skal bare ha $XXX i frakt, kan du matche det?". Bare husk å være høflig og opptre redelig

                Frakttiden er ofte ganske morsom. Har flere ganger opplevd at det tar kortere tid å få varer fra USA eller Østen enn det tar å sende et brev fra øst- til vestlandet... Go figure.

                Comment


                • #23
                  Originally posted by Soundboy View Post
                  Ang dette , er Jetcarrier som det sies her helt topp å bruke til slike ting..!

                  Jeg registrere da meg på Jetcarrier siden hadde funnet meg et webshop hvor da man ikke sendte ut USA..

                  Men fant fort ut at det ikke bare er å registrere seg der man MÅ også få banken til å legge inn Jetcarrirer adresse på den evt VISA kortet/Konto man skal bruke i slike tilfeldige ellers vil dette ikke fungere..

                  Bare så dere som ikke vet det , da vet dere det... ble slik at aldri kom så langt til å gjøre dette ,men ble kjent med en fyr fra USA fra ei anna forum som da hjalp meg til å bestille de tingene jeg skulle ja.. Var sjanse å gjøre , men alt gitt kjempefint og han var meget hjelpsom..

                  Er det nødvendig og styre med jetcarrier sin adresse på visa/mastercard? Aldri hørt om tidligere.

                  Comment

                  Working...
                  X