Announcement

Collapse
No announcement yet.

Signalkabler til gunstige priser?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Signalkabler til gunstige priser?

    Hallo, Skal ha nye signalkabler for å prøve å bli kvitt dynamostøyen jeg har på anlegget. Jeg hentet ny spiller fra posten i dag så tenkte jeg skulle legge nye signal kabler med det samme.

    Signalkablene jeg har nå er de blå fra Lib/ BilXtra. Noen som har for erfaringer med for eksempel denne kabelen som skal ha trippel skjerming fra torshov? http://www.torshovbil.no/sider/vare?8&varenr=173050065

    Eventuelt andre tips?
    Last edited by Question mark; 11-09-2013, 18:03.
    ?

  • #2
    Da har jeg fått feilsøkt litt og støyen kommer fra sigalkablene. Begge to påvirkes av støy. Så da kommer det til hvor mye jeg burde legge i dette for å unngå støy?

    Bilen det er snakk om er en 2002mod bmw 5-serie. Føringsveien er på venstreside + under rattet. (mye elektronikk der? høres ihvertfall slik ut.) motorroms kabler og høyttaler kabler er lagt på høyere side.
    Last edited by Question mark; 11-09-2013, 18:28. Reason: skriveleif'ER
    ?

    Comment


    • #3
      Før du går til innkjøp av nye kabler så ville jeg testet bare å strekt opp signalkablene løst midt i bilen, over midtkonsoll og setet.

      Får du fortsatt støy når du legger kablene for seg selv så har du sannsynligvis andre problemer enn signalkablene i seg selv.

      Comment


      • #4
        Dette har jeg gjort og det gikk knirkefritt med lakris snørene mine :P
        ?

        Comment


        • #5
          Aha, da er det nok kablene ja.

          Så lenge kablen du kjøper er skjermet så tviler jeg på det er særlig mye forskjell på de ulike kablene. Men det viktigste vil nok uansett være å prøve å unngå å legge signalkablene i nærheten av strømkabler eller andre kilder for støy.

          Comment


          • #6
            Takker for råd
            ?

            Comment

            Working...
            X