Announcement

Collapse
No announcement yet.

2 kanaler, Helix a2 comp hb/o 1500.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • 2 kanaler, Helix a2 comp hb/o 1500.

    Har ikke vært ibruk på en god stund, men har vært lagret innendørs. Fungerer helt fint, men har jo vært ibruk før så er litt småmerker osv på den. Kan sikkert sende noen bilder hvis det trengs. Veil pris ny var 5990,- sist jeg sjekket.

    Info om forsterkeren finner du her

    http://www.crutchfield.com/S-MWGuiwk...A2-Silver.html


    Selger til høystbydende over 1500. Holder til Oslo/Akershus området, men kan sende ved forhåndsbetaling.
    Last edited by Andersv90; 20-07-2015, 00:41.

  • #2
    Byr 1500 for denne med forbehold på hvordan den ser ut. Fint om du kan sende meg bilder på oleolsen23@gmail.com[/email]. Mvh Ole
    Last edited by VikNor77; 25-07-2015, 00:14.

    Comment


    • #3
      Skal få sendt når jeg kommer hjem fra jobb i 4 tiden.

      Comment


      • #4
        Nydelig ☺ Jobber til 16 selv

        Comment


        • #5
          Kan forresten ta innbytte i en monoforsterker hvis det er aktuelt.

          Comment


          • #6
            Mulig jeg har en men savner de bildene. Kan ikke se jeg har fått noe på mail. Kan godt legge det her

            Comment


            • #7
              Beklager, kommer iløpet av dagen Dukket opp noe her.

              Comment


              • #8
                Originally posted by Andersv90 View Post
                Beklager, kommer iløpet av dagen Dukket opp noe her.
                Den er god 😊

                Comment


                • #9

                  Comment


                  • #10



                    Sånn

                    Comment


                    • #11
                      Ser ikke helt pen ut. Er den brukt til fronter? Budet mitt står ved like :-). Når er budrunden over?

                      Comment


                      • #12
                        Er derfor jeg selger den til 25% av nypris. Men bør vel gå ann å få den fin igjen hvis man legger litt arbeid i det. Har brukt den til å drive fronthøytalere ja, men har som sagt ikke hatt den i bruk på et par år. Hvis ingen melder ifra imorgen er den din.
                        Last edited by Andersv90; 26-07-2015, 04:09.

                        Comment


                        • #13
                          Ja tror jeg skal få den litt bedre :-). Reiser til Lanzarote mandag formiddag men vil ha den. Hvor gammel er den?. Ser den faktisk er på lager noen få steder. Er egentlig litt skeptisk til og kjøpe forsterkere som er for gamle da kondensatorer har en lei tendens til og gi se med tiden og utgangstransistorer ofte får juling i en bil men denne har jeg hatt lyst til og teste :-)
                          Last edited by VikNor77; 26-07-2015, 10:28.

                          Comment


                          • #14
                            Den er ca 4-5 år gammel. Har brukt den til å drive et Morel hybrid ovation sett. Befinner du deg i nærheten av Oslo området da?
                            Kan sende i posten også, men da er jeg nok nødt til å få forhåndsbetalt.

                            Comment


                            • #15
                              Kommer gjerne og henter den, håpet jeg skulle få gjort det før jeg dro men nå reiser jeg til Lanzarote med ungene og madamen i morgen. Kan komme til deg eller møtes når jeg kommer hjem. Er fra Oslo Nesodden men bor i Sarpsborg nå. Hvis du må ha cash nå kan jeg føre over men foretrekker selvfølgelig og gi deg cash når jeg henter den

                              Comment

                              Working...
                              X