Announcement

Collapse
No announcement yet.

Den store pengesparingstråden

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Akkurat som deg det :P ^^ hehe
    Morel. RE audio. US Amps, Cerwin Vega.

    Comment


    • #47
      Hehe jaja, må på skolen vøtt. Men det sto 04:30 ca på den forrige posten din!
      ¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
      Pioneer deh-80prs | Polk Audio MM | Vifa Peerless V-line | Genesis III

      Comment


      • #48
        Ville det lønna seg å kjøpt Glassfiber rull hos Biltema?
        Prisen er jallefall ganske god, men vett ikke om den blir for svak?
        Audi A6.
        Alpine IVA-D106R/iPod classic, Infinity Kappa 65.9CS, Infinity Reference 7541a, dynaBel PA1880, PRS-D3000SPL

        Comment


        • #49
          Jeg kjøpte en rull til 300kr, er ikke noe forskjell fra den som installbay selger, men polyestret kjøper jeg på installbay

          Comment


          • #50
            Er den ikke tykkere/tyngre den hos instalbay? den hos instalbay er vell 300g eller no og den hos biltema 100gram.. men vett ikke om dette har noe særlig å si?
            Audi A6.
            Alpine IVA-D106R/iPod classic, Infinity Kappa 65.9CS, Infinity Reference 7541a, dynaBel PA1880, PRS-D3000SPL

            Comment


            • #51
              ja jeg ser dette med tallene nå, jeg har begge mattene nede på hobby rommet men jeg ser ingen forskjell på de.
              muligt at installbay sin er tyngere? den er sikkert det...

              Comment


              • #52
                Eg har ikke prøvd noen av dem, men vis du ikke merker forskjell så kan det ikke være så gale
                Audi A6.
                Alpine IVA-D106R/iPod classic, Infinity Kappa 65.9CS, Infinity Reference 7541a, dynaBel PA1880, PRS-D3000SPL

                Comment


                • #53
                  Et lite tips til folk som er ute etter billig og BRA polyester: kjøp hos en båtbygger! Der er polyesteren stort sett fersk og er billigere en andre steder som selger slikt. For forskjellen ligger aller mest i hvor fersk den er, ikke kvaliteten på sjappa. Om den har ligget på lager i 8-9-10 måneder så er den ikke fersk nok. Dette kan også sees på fargen. Eldre polyester er gjerne litt grønnere en fersk.

                  Bare et lite tips
                  Mvh Tony
                  - The only road to take is perfection itself

                  Comment


                  • #54
                    dette må da kunne karaktiseres som ett bra tilbud (jada, spyoneer har en som blir solgt billigere bla bla)

                    http://www.finn.no/finn/torget/tilsa...nkode=19921888

                    Comment


                    • #55
                      den ser ikke værst ut. Sikkert et bra alternativ til P88RSII for folk som trenger et bra USB grensesnitt. Jeg gjetter på at den er bedre, for det er nok ikke mulig å lage et dårligere grensesnitt enn det P88RSII hadde sammen med usb modulen fra pioneer.
                      Mvh. Damir

                      Comment


                      • #56
                        Sett bort fra at tilbudet står til 29.11.09, så tviler jeg litt for at det er gyldig den dag i dag, nesten 5mnd senere. Men for all del, sikkert mulig.
                        Sture Vedal

                        Comment


                        • #57
                          Originally posted by chin View Post
                          Sett bort fra at tilbudet står til 29.11.09, så tviler jeg litt for at det er gyldig den dag i dag, nesten 5mnd senere. Men for all del, sikkert mulig.
                          ja og så? reiser du ikke tilbake i tid kanskje? hehe

                          Comment


                          • #58
                            Hehehe.. Nei, jeg er vel en av de få utvalgte som IKKE kan det. :-D Jeg reiser heller framover i tid. :P
                            Sture Vedal

                            Comment


                            • #59
                              "Note to self: ikke rot med ho der, det blir dyrt i mange år framover.."
                              Torbjørn J. - [B]PM er deaktivert, bruk e-post.[/B]
                              [B]Bilen[/B]: Pioneer p99rs - Mcintosh MC431 - Brax X2000.2 - Mosconi 300.2
                              Hjemme: Yamaha RXA3010 | XPA-5 x 2 | Emotiva ERT-8.3 | ERM-6.3 | ERD-1 x 4 | HFS sub * 2 | SVS AS-EQ1

                              Comment


                              • #60
                                What?

                                Men til gode tilbud, dette er MYE for pengene: http://www.finn.no/finn/torget/tilsa...nkode=21592902
                                [URL="http://www.facebook.com/OttesenDesign"]http://www.facebook.com/OttesenDesign[/URL]

                                Comment

                                Working...
                                X