Announcement

Collapse
No announcement yet.

Ting i hverdagen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • TTT: Tips, selg bildet og invister i en tv Så kan du bytte bilder hver dag du føler for det
    Tor Martin Ølberg
    - Digital Designs - dynaBel - Gladen - Mosconi -
    Takk til dynaBel, Judys Bilstereo og Ottesen Design!

    Comment


    • Originally posted by TakeTheTime View Post
      Litt vel stort til det rommet egentlig, men skal jo flytte snart uansett så...
      Ganske sykt å tenke på at jeg har ett bilde til en verdi av 14.000,- på veggen.
      Se der har du fått deg noe fint vet du!
      Regner med at det er et litografi?

      Mvh
      Dag Johansen
      "Gimme the hammer... Naaaw not that one, the freakin' big one- I'll MAKE it fit!"

      Comment


      • Nei Dag, det er ett dyptrykk. Er ett av 200 eksemplarer som Kjell Nupen lagde. Men takk for det.
        ¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
        Pioneer deh-80prs | Polk Audio MM | Vifa Peerless V-line | Genesis III

        Comment


        • ..Trykker opp 200 stk og alle er verdt 14 000,- ?! to komme åtte mill det.. sjekke om AOF har noen kunstnerkurs jeg kan melde meg på..
          Torbjørn J. - [B]PM er deaktivert, bruk e-post.[/B]
          [B]Bilen[/B]: Pioneer p99rs - Mcintosh MC431 - Brax X2000.2 - Mosconi 300.2
          Hjemme: Yamaha RXA3010 | XPA-5 x 2 | Emotiva ERT-8.3 | ERM-6.3 | ERD-1 x 4 | HFS sub * 2 | SVS AS-EQ1

          Comment


          • Vet ikke om alle er verd 14k da ugn, det tror jeg ikke de er. Husk at rammeverket og paspatur er verd 4000,- her og selve trykket er verd nesten 10.
            Men det er jo ikke bare å trykke opp da, dette er ikke bare printa ut på ett ark liksom. Det har gått gjennom en produksjon (flere lag osv.).
            ¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
            Pioneer deh-80prs | Polk Audio MM | Vifa Peerless V-line | Genesis III

            Comment


            • Pluss at 200 malerier til 14K ikke fyker ut som Grandiosaer på en fredagskveld... Men Hr. Nupen sliter vel ikke akkurat med økonomien nei.

              Comment





              • Et bilde sier mer enn 1000 ord
                ~Mentalt etterpåklok nybegynner

                Comment


                • Lappen nå "Kemn"?
                  ¤ Pioneer DEH-P88RSII ¤ Infinity ¤ Focal ¤ Rockford Fosgate P450.4 ¤ Digital Design M1B ¤ Digital Design Redline series ¤
                  Pitbull-Racing Mvh Peder Akilles Kristiansen

                  Comment


                  • Åjada )

                    Ganske fint føre å begynne å kjøre på og... Går i piggfritt her og alt av veier er blankpolert og sporete
                    ~Mentalt etterpåklok nybegynner

                    Comment


                    • Grattis!!!!

                      Comment


                      • Må vel takke på nytt

                        Men kan legge ved at jeg nå har kjørt 12 timer i strekk.. Og brukt ca. 15 liter diesel.. (kun bykjøring)

                        Er det bare meg eller er dette skrekkelig lite?
                        ~Mentalt etterpåklok nybegynner

                        Comment


                        • Originally posted by Kemn View Post
                          Må vel takke på nytt

                          Men kan legge ved at jeg nå har kjørt 12 timer i strekk.. Og brukt ca. 15 liter diesel.. (kun bykjøring)

                          Er det bare meg eller er dette skrekkelig lite?
                          ja det var ikke mye du :P

                          Gratulerer forresten

                          var heldig med føret når jeg fikk lappen den 3feb. så har blitt endel kjøring sidelengs (på trygt område såklart) vi har heldigvis endel "lekeplasser/store parkeringsplasser" her i området, var det ganske så polert der de siste månedene :P eneste som mangler nå er bil med skikkelig stereo :P
                          har vell kjørt en 3-3500km siden jeg fikk lappen
                          Mvh Tony Andrè
                          Alpine Focal B2 Audio Pioneer dynaBel
                          Opel Astra G 1999 Stv bilstereo prosjekt

                          Comment


                          • grattis kemn jeg har fått audaen min ned i 0.57 på langkjøring uten henger(og kjører ikke særlig pent:P), og 0.72 på langjøring me ett tonn på henger bak
                            men min er chippa da:P
                            spare til quattro
                            Lars Ole Spitalen
                            bruks/stereobil: audi a6 2,5tdi avant
                            anlegg: DD, mtx, kenwood
                            skrur de meste for de fleste:P ta kontakt

                            Comment


                            • byttet clutch på citroen idag. Fått i kassa igjen så får sette sammen bilen i morgen å prøve den en tur
                              Ole Petter Holelien
                              Din komplette leverandør av bilstereo og monteringsmatriell
                              Judysbilstereo.no olepetter@judysbilstereo.no
                              Focal Helix Cadence Pioneer DD Dynabel Gladen GZ Installbay Silent Coat DLS M.M

                              Comment


                              • Måtte ta buss til jobb i dag, og på busstoppet lå denne:



                                Skulle tatt det som et tegn, for etter dette gikk det bare nedover. Første buss hjemover stopper, og sjåføren forstår knapt et kvidder norsk. Etterhvert fakter han med armene og meddeler at min buss stopper på andre siden av veien. Jeg går over veien, og bare noen minutter etter kommer nok en buss - på andre siden av der jeg står. Jeg løper over (foran bussen, så den ikke skal gå fra meg) og idet jeg kommer til døra kjører den forbanna soppen!

                                Kjør kollektivt - hah...
                                Last edited by J.T.; 03-03-2011, 18:50. Reason: Byttet bildehost

                                Comment

                                Working...
                                X