Announcement

Collapse
No announcement yet.

matsemann1

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • matsemann1

    Så varen her på forumet, og etter noen spørsmål og svar bestemte jeg meg for å ta den.

    Valgte forskuddsbetaling, og varen var levert på posten og sporingsnummer ble sendt til meg på mobil samme dag som pengene gikk inn på konto.

    Varen var godt pakket inn, og den var akkurat slik som den fremstod på bildene og den virket.

    I det hele en handel som jeg er godt fornøyd med, og villle ikke nøle med å handle fra han igjen
    Last edited by Defus; 23-08-2012, 00:48.
    [URL="http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=6201"]Mercedes ML 270 CDI[/URL] <-- Link til tråd
    Alpine, Mosconi, Pioneer, JL Audio, DLS, Elemental Designs, Stinger

  • #2
    Kjapp betaler, hyggelig å gjøre salg med.

    Comment


    • #3
      Solgte han en pakke med STP Vibroplast Silver Bulk Solution i går. Han overførte pengene med engang og de stod på kontoen min i ettermiddag. God kommunikasjon underveis i handelen. Anbefales som kjøper fra min side. Bare positivt fra meg. Anbefales+++

      Takker for handelen Mats
      Mvh
      Ole Heen

      Link til kjøp og salg feedback tråd: http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=15926

      Comment


      • #4
        Kjøpte en DEX-P99RS av meg. Betalte raskt, og hadde god kommunikasjon gjennom hele handelen.
        Anbefales

        Håper du får like mye glede av spilleren som jeg har hatt matsemann1

        Comment


        • #5
          Meget seriøs fyr og handle med. 5/5
          Lasse Bass Tala
          Proud to be LOUD!!!

          Comment


          • #6
            Betalte varen umiddelbart, god kommunikasjon, hyggelig type

            Anbefales som kjøper, to tomler opp!!
            VW Polo, 2010, 1.6 TDI OEM-style
            DLS Dynamat Varta Stinger Dynabel
            http://bilstereoforumet.no/showthread.php?t=17785

            Comment


            • #7
              Solgte han diverse ANL utstyr i går. Han overførte pengene med engang og de stod på kontoen min i dag tidlig. God kommunikasjon underveis i handelen. Anbefales som vanlig som kjøper fra min side denne karen her. Bare positivt fra meg. Anbefales+++
              Mvh
              Ole Heen

              Link til kjøp og salg feedback tråd: http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=15926

              Comment


              • #8
                Kjøpte en forsterker av meg, overførte penger med en gang, ikke noe tull med denne karen, annbefales!!!!
                Remi Lilleng

                Comment


                • #9
                  Kjøpte Tab og S3 av han, og slo av en hyggelig prat i samme slengen. Varene så veldig bra ut også
                  Anbefales
                  Mvh De som kjenner meg, kjenner meg. Hadde en gang en golf..
                  Team [B]d[/B]yna[B]B[/B]el
                  Prosjekttråden min: [url]http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=79[/url]
                  -Computer engineering is not rocket science…it’s probably closer to voodoo.-

                  Comment


                  • #10
                    Kjøpte en Dynamat Xtreme Bulk Pack av han, til en valdig hyggelig pris fra en veldig hyggelig kar

                    Sendte utrolig raskt, hyggelig dialog igjennom kjøps/salgsfasen (nok en gang)

                    ANBEFALES!! (litt sterkere enn sist )
                    VW Polo, 2010, 1.6 TDI OEM-style
                    DLS Dynamat Varta Stinger Dynabel
                    http://bilstereoforumet.no/showthread.php?t=17785

                    Comment


                    • #11
                      Mats er en person du absolutt kan stole på!

                      Solgte han ett frontsett av den dyrere typen, og avtalen vi gjorde ble fulgt opp, faktisk enda bedre en avtalt!

                      Anbefales!

                      Mvh
                      Opel Corsa B Coupe

                      Pioneer P88rs II || JL Audio 450/4v2 || Polk Audio MM5251 || B2 Audio HD12 | Mono | Autoleads | LIB -

                      Comment


                      • #12
                        Kjøpte just en LIB 5000D monoblokk av denne karen og alt gikk tipp topp!
                        Varen ble sendt raskt, fikk sporingsnr med en gang, produktet var akuratt som beskrevet og godt pakket.
                        Skrev en del sms`er underveis også og han virker som en veldig hyggelig og seriøs kar

                        Trenger ikke å være redd for å handle noe av matsemann1!
                        Takker så mye for en hyggelig handel
                        Cerwin-Vega! Stroker PRO 15
                        Hifonics XX-Colossus II
                        Kinetik HC2400
                        Club 140dB +

                        Comment


                        • #13
                          Har kjøpt et par forsterkere til svært god pris av ham. Gikk meget raskt, effektivt og helt pålitelig! Anbefales!
                          never enough!

                          Comment


                          • #14
                            Skulle kjøpe Audison frontsett av han, men ble stjelt. Shit happens og ikke noe Mats kan noe for. Utdypet sorg for å ha "skuffet" en kjøper. Jeg derimot synes det er for jævlig å bli stjelt ifra ting. Betalte på forskudd men ble betalt tilbake meget raskt etter han fant ut det var stjelt. Anbefales absolutt, utrolig hyggelig fyr!
                            You know, Im all about that bass...

                            Comment


                            • #15
                              Skulle til Oslo i helga, og Mats var interessert i å kjøpe subbene mine..

                              Vi møttes og fikk levert subbene. Veldig hyggelig person Artig og møte folk på forumet..
                              Bare veldig synd han måtte selge subbene så kjapt

                              Anbefales og kjøpe\selge til matsemann1

                              Comment

                              Working...
                              X