Announcement

Collapse
No announcement yet.

Hva har du brukt pengene på idag?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Disse er fra Phoenixphorum.com, altså Phoenx Gold forumet, men som regel fra talkaudio.co.uk . Hvor billig det er kan vel diskuteres.. Har brukt over £2500 på kjøp og salg delen på talkaudio de siste 2 årene
    [URL="http://www.facebook.com/OttesenDesign"]http://www.facebook.com/OttesenDesign[/URL]

    Comment


    • Dyrt med gammal moro, men det er da gøy og! Pluss at man - og da særlig du - gjerne ender opp med noe "ingen" andre har i dag.

      Edit: Direkte ON topic, så har jeg nettopp fått installert en tokjernet 1,8GHz Intel Atom-lekkerbisken med 15,6" widescreen-touchskjerm. Ble med et 2.1-sett på soverommet og ikke i bilen dessverre, for til tross for at det er en 2,05m bred personbil, så jeg at femten tommer nok blir litt i største laget foran der... Ikkje særleg pent!
      Last edited by Miniboom; 23-11-2011, 22:17.

      Comment


      • Sony XES

        Dette kjøpte jeg i uka som var , utstyret kom på plass til meg denne uka



        Dette var faktisk mitt første XES, kjøpte det tilbake - angret å på salget den gang!
        Mangler Nu KUN komplette høyttalere fra første Sony ES (P1/X1/T1/C1) serien , så vil jeg få 2x system komplett

        Nu er jeg på jakt etter denne Sony XES interface (re-programmere delefilteret - XES-Z50) :

        Comment


        • Nice Sonypakke Soundboy!

          Jeg har brukt penger på en slik i dag (iallefall betalt toll og mva):



          Og har foretatt min første måling:

          Bmw e34 520:
          Fountek FR88EX & Peerless SLS213 powered by Audison

          Comment


          • smoothing er juks!
            Torbjørn J. - [B]PM er deaktivert, bruk e-post.[/B]
            [B]Bilen[/B]: Pioneer p99rs - Mcintosh MC431 - Brax X2000.2 - Mosconi 300.2
            Hjemme: Yamaha RXA3010 | XPA-5 x 2 | Emotiva ERT-8.3 | ERM-6.3 | ERD-1 x 4 | HFS sub * 2 | SVS AS-EQ1

            Comment


            • Ser så jævlig ut uten
              Bmw e34 520:
              Fountek FR88EX & Peerless SLS213 powered by Audison

              Comment


              • Originally posted by tofter View Post
                Ser så jævlig ut uten
                Gjetter på at det er lydkort og mic på første bilde der? merke/modell?
                Lurer på å kjøpe et lydkort (med +48v ut) og Behringer ecm4000, kjekt å kunne måle litt
                Torbjørn J. - [B]PM er deaktivert, bruk e-post.[/B]
                [B]Bilen[/B]: Pioneer p99rs - Mcintosh MC431 - Brax X2000.2 - Mosconi 300.2
                Hjemme: Yamaha RXA3010 | XPA-5 x 2 | Emotiva ERT-8.3 | ERM-6.3 | ERD-1 x 4 | HFS sub * 2 | SVS AS-EQ1

                Comment


                • Det stemmer! Kjøpte herifra, gikk for denne siden det kom som ferdig kit. Modifisert (gitar?) lydkort og kalibrert mic.

                  Btw, REW er omfattende.
                  Bmw e34 520:
                  Fountek FR88EX & Peerless SLS213 powered by Audison

                  Comment


                  • Stemmer er REW jeg har planer om å bruke også, dvs jeg har brukt det litt i bilen sammen med radioshacken for å teste.. kjekt kjekt!
                    Torbjørn J. - [B]PM er deaktivert, bruk e-post.[/B]
                    [B]Bilen[/B]: Pioneer p99rs - Mcintosh MC431 - Brax X2000.2 - Mosconi 300.2
                    Hjemme: Yamaha RXA3010 | XPA-5 x 2 | Emotiva ERT-8.3 | ERM-6.3 | ERD-1 x 4 | HFS sub * 2 | SVS AS-EQ1

                    Comment


                    • Har dere ikke ører, eller? :P

                      Comment


                      • Ikke så lett å ta ETC med øra, med mindre du er flaggermus da.
                        Bmw e34 520:
                        Fountek FR88EX & Peerless SLS213 powered by Audison

                        Comment


                        • Originally posted by Miniboom View Post
                          Har dere ikke ører, eller? :P
                          Ikke som er nøytrale nei
                          Torbjørn J. - [B]PM er deaktivert, bruk e-post.[/B]
                          [B]Bilen[/B]: Pioneer p99rs - Mcintosh MC431 - Brax X2000.2 - Mosconi 300.2
                          Hjemme: Yamaha RXA3010 | XPA-5 x 2 | Emotiva ERT-8.3 | ERM-6.3 | ERD-1 x 4 | HFS sub * 2 | SVS AS-EQ1

                          Comment


                          • Kjøpe meg ny TV idag.
                            Ble en slik en: http://www.elkjop.no/product/tv-lyd-...cd-tv-pfl4606h
                            Runar E. Olsen ~ Moderator
                            Kia Cee'd SW 2011 - Blir snart SQ prosjekt.
                            http://www.signaturebar.com/uploads/images/67311.gif

                            Comment


                            • kjøpte meg nytt utvendig filter til akvariumet mitt idag.
                              kosta 1365kr på www.webzoo.no
                              den lokale dyrebutikken tar 3000 for samme filtret
                              Cerwin Vega! Pioneer

                              Comment


                              • Brukt litt på bilen i dag, ny varmeapperat vifte og lim for å lime sammen huset, samt en kvelds skruing
                                Lars Ole Spitalen
                                bruks/stereobil: audi a6 2,5tdi avant
                                anlegg: DD, mtx, kenwood
                                skrur de meste for de fleste:P ta kontakt

                                Comment

                                Working...
                                X