Announcement

Collapse
No announcement yet.

annlegg i horten stjelt:(

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • annlegg i horten stjelt:(

    blei frastjelt en re audio xxx 12'' forige helg, dette var mega surt! hadde brukt en del kroner i det anlegget=/
    Last edited by gecko; 08-04-2010, 22:42.

  • #2
    Crap! Kondolerer!

    Sto det montert i en bil i Horten? Noen spor?

    Comment


    • #3
      Originally posted by Miniboom View Post
      Crap! Kondolerer!

      Sto det montert i en bil i Horten? Noen spor?

      sto montert i en garasje med kode lås=/ jævla kjipt as, hadde tatt med seg cd spiller, basseren, forsterker, gps, batteri, 6x9 alt som var av annlegg, å får selfølgelig ikke noe igjen på forsikringa.


      de kjeltringene må tjene en formue på alt de stjeler, har jo større årsinntekt en røkke

      Comment


      • #4
        What? Visste/hacket de koden da, eller var det hengelås som de bare kunne klippe av?

        Ræva er det i alle fall!

        Comment


        • #5
          Originally posted by Miniboom View Post
          What? Visste/hacket de koden da, eller var det hengelås som de bare kunne klippe av?

          Ræva er det i alle fall!


          må ha kunnet koden eller hacka den=/ men trur jeg veit hvem det er å de gutta er fra der du bor, hehe

          Comment


          • #6
            Det der ville jeg vel kanskje anmeldt og fått igjen penger på en eventuell innbo-forsikring om det er verdt det...

            Men faens kjiipt at slike folk skal få ødelegge for andre..
            2005 Ford Focus Titanium - Alpine IVA-W505R - Alpine Imprint PXA-H100 - MTX T8652 foran med aktiv deling - MTX T610S-22 subwoofer x2 - MTX TH904 4x150w rms forsterker - MTX TH1500D 1x1500w rms forsterker - 2 stk Alpine 5,8" LCD-skjermer i nakkestøtter - Stinger kabling -

            Comment


            • #7
              Originally posted by J.T. View Post
              Det der ville jeg vel kanskje anmeldt og fått igjen penger på en eventuell innbo-forsikring om det er verdt det...

              Men faens kjiipt at slike folk skal få ødelegge for andre..

              det er annmeldt alerede lar jo ikke sånn gli forbi, hadde det dreid seg om noen få 1000 lapper hadde jeg kanskje latt det gå, men det er litt dyrere enn som så,

              Comment


              • #8
                Originally posted by gecko View Post
                må ha kunnet koden eller hacka den=/ men trur jeg veit hvem det er å de gutta er fra der du bor, hehe
                Det er vel som oftest "kjentfolk" som gjør sånt, dessverre!

                Hvordan skulle de ellers funnet din garasje... Men det suger ja!

                Heldigvis er det ikke mange XXX-12 ute og går! Skal være på utkikk (og overse den broren min overtok fra meg).

                Comment


                • #9
                  Originally posted by Miniboom View Post
                  Det er vel som oftest "kjentfolk" som gjør sånt, dessverre!

                  Hvordan skulle de ellers funnet din garasje... Men det suger ja!

                  Heldigvis er det ikke mange XXX-12 ute og går! Skal være på utkikk (og overse den broren min overtok fra meg).


                  ja er som regel kjent folk som driver med sånt. hvem faen kan kalle seg venn når de driver med sånt? idioti kaller jeg det, folk jobber å sliter for penger de bruker, også kommer det idioter å stjeler? skulle blitt skutt

                  Comment


                  • #10
                    Er mer eller mindre som regel folk som vet at du har noe og stjele. Og vet hvor du bor.
                    Runar E. Olsen ~ Moderator
                    Kia Cee'd SW 2011 - Blir snart SQ prosjekt.
                    http://www.signaturebar.com/uploads/images/67311.gif

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by GENEXXA View Post
                      Er mer eller mindre som regel folk som vet at du har noe og stjele. Og vet hvor du bor.
                      ja jeg vet, i og med at den sto i garasje med kode lås, å jeg har sedan, så ser ikke annlegget heller,
                      så ja jeg trur også det er noen kjente, eller så er det noen kjente av noen andre kjente

                      Comment


                      • #12
                        kjenner til det, er så jævlig surt.
                        Får du noe igjenn på forsikringen da?
                        ¤ Pioneer DEH-P88RSII ¤ Infinity ¤ Focal ¤ Rockford Fosgate P450.4 ¤ Digital Design M1B ¤ Digital Design Redline series ¤
                        Pitbull-Racing Mvh Peder Akilles Kristiansen

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by R-SportRF View Post
                          kjenner til det, er så jævlig surt.
                          Får du noe igjenn på forsikringen da?
                          nei får ikke noe igjen på forsikring ennå, pga har ikke kvitering, men har kontakted tidligere eier av anlegget, å han skulle se hva han fikk til

                          Comment


                          • #14
                            Skal holde øyne og ører oppe her, er jo ikke mange xxx12 rundt her akkurat.... ikke det at jeg har oversikten over hvor mange xxx12 det er i landet her, men den vanlige mannen i gata har vel knapt nok hørt om resonant engeneering her i landet.

                            Åssen spiller, forsterker(e) osv hadde du?

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by cossiemk1 View Post
                              Skal holde øyne og ører oppe her, er jo ikke mange xxx12 rundt her akkurat.... ikke det at jeg har oversikten over hvor mange xxx12 det er i landet her, men den vanlige mannen i gata har vel knapt nok hørt om resonant engeneering her i landet.

                              Åssen spiller, forsterker(e) osv hadde du?
                              kjenner trådstarter veldig godt å da kan jeg svare på det, hehe, så vidt jeg vet hadde han en soundtream xxx6500 eller hva det heter. å en ganske ny pioneer spiller, trur jeg, aner ikke hvordan,

                              Comment

                              Working...
                              X