Announcement

Collapse
No announcement yet.

STJÅLET: Vokswagen golf 3, 1994 mod (rød)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Så går vi ON-TOPIC igjen!

    Vel og merke om det er noen vits i å holde tråden gående noe mer... Bilen er funnet igjen, case closed!
    2005 Ford Focus Titanium - Alpine IVA-W505R - Alpine Imprint PXA-H100 - MTX T8652 foran med aktiv deling - MTX T610S-22 subwoofer x2 - MTX TH904 4x150w rms forsterker - MTX TH1500D 1x1500w rms forsterker - 2 stk Alpine 5,8" LCD-skjermer i nakkestøtter - Stinger kabling -

    Comment


    • #47
      hvis du lurer på hva slags nøkkel som brukes har jeg svaret:

      Båtnøkkel, husnøkkel, mopednøkkel, OSV

      låsene på Golf 3 et crap, min er så utslitt at du sikkert får starta den med en smørrkniv eller noe i den dur

      lag deg en startsperre er værtfall noe
      MVH, Øivind Sandvik
      sigpic
      www.facebook.com/Sandviksbassogbongel
      www.sandviksbassogbongel.com

      Comment


      • #48
        Originally posted by Øivind Sandvik View Post
        hvis du lurer på hva slags nøkkel som brukes har jeg svaret:

        Båtnøkkel, husnøkkel, mopednøkkel, OSV

        låsene på Golf 3 et crap, min er så utslitt at du sikkert får starta den med en smørrkniv eller noe i den dur

        lag deg en startsperre er værtfall noe
        Tuller du ?

        Nå ble jeg skremt..!

        Jeg har en løsning jeg selv bruker.. tror det skal gå bra

        Comment


        • #49
          nej det er desverre fakta... golfen min kan jeg låse opp med en kompiss sine nøkler til sin golf2

          men for all del,, skal det utveksles løsninger her er vel PM veien å gå
          MVH, Øivind Sandvik
          sigpic
          www.facebook.com/Sandviksbassogbongel
          www.sandviksbassogbongel.com

          Comment


          • #50
            Originally posted by Øivind Sandvik View Post
            nej det er desverre fakta... golfen min kan jeg låse opp med en kompiss sine nøkler til sin golf2

            men for all del,, skal det utveksles løsninger her er vel PM veien å gå
            uff, dumme greier..

            Sant det,hehe

            Comment


            • #51
              Har selv hatt et par Mazda 323 GTR, og det er visst fryktelig lett å bryte seg inn i disse (på linje med alt annet tidlig 90-talls japansk blikk..) Her var løsningen når man skulle parkere på usikker plass, å ta releet til motorstyring ut av sikringsboksen, da er det ingen som stikker av med den Men innbrudd i seg selv er det vanskelig å gardere seg mot..

              Og det er ingen kriminelle som begynner med feilsøking i elektronikken om de ikke får start på den utenfor huset ditt
              [URL="http://www.facebook.com/OttesenDesign"]http://www.facebook.com/OttesenDesign[/URL]

              Comment

              Working...
              X