Announcement

Collapse
No announcement yet.

Engen Audio

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Anbefales!

    Handlet noen kabler, fordelingsblokker og Y-ledd av Engen her om dagen.. Viste seg at jeg hadde bestilt feil Y-ledd.. Jeg bestilte en hann til to hunn, men skulle ha omvendt..

    Engen sendte meg det jeg hadde bestilt, og jeg var glad og fornøyd, helt til jeg så at jeg hadde bestilt feil.. Tok kontakt med Engen, og forklarte hva som hadde skjedd. Han sa at jeg bare skulle sende de tilbake i en konvolutt, så skulle han sende meg nye, og det uten at jeg måtte betale porto en gang.. Kjempegreier tenkte jeg!

    Men ikke nok med det, fikk en PM av han da han hadde sendt avgårde Y-leddene. Han sendte meg like godt Y-ledd fra Best serien til connection! "Sendte opp de som er hakket bedre" sto det.. De jeg hadde fra før var First serien.. Makan til service, og MAKAN til god pris jeg fikk på alt dette! Fikk nesten hakeslepp, jeg:O hehe

    Uansett, Engen kan forvente at jeg kommer til å handle av han neste gang jeg skal ha noe!=)
    Last edited by aFFekak; 07-05-2009, 15:15.
    Mvh.
    Roy
    Mob: 40 30 99 06

    Comment


    • #32
      Originally posted by nicoloco View Post
      Eska så nemlig slik ut

      Regna med at subben så slik ut da:
      Hehe, vi fikk masse brukte esker av DVDstrax.com, så derfor litt missvisende merking
      Mvh
      Pål Andréas Bryng
      Bilstereosenteret.no
      Vi forhandler bl.a.:
      Pioneer - Focal - Rockford Fosgate - Cadence - Ground Zero - Tsunami -
      Alpine - InstallBay - Brax - Helix - Silent Coat - dynaBel - Clarion - MTX


      Følg oss på Facebook
      Gjør en trygg handel hos oss. Sjekk vår feedback-side!

      Vi gjør det vi kan for å levere det Du ønsker deg, til en hyggelig pris!

      Comment


      • #33
        Syntes du fortjener en stor takk for at du dro i gang vibroplast M1 gruppekjøpet

        Helt topp

        Comment


        • #34
          Engen har alltid en ide på lur han

          Comment


          • #35
            Handla nylig 2 bulker med vibroplast av Engen audio, det gruppekjøpet lønte seg! og dempemattene funker bankers! Høres ut som jeg har fylt døra med betong etter jeg dempet den (har kun rukket den ene døra og nå har jeg arbeidshelg) men det funket veldig bra må jeg si! EngenAudio er topp!
            Mvh Werner Harstad

            Comment


            • #36
              Originally posted by berniebp87 View Post
              Handla nylig 2 bulker med vibroplast av Engen audio, det gruppekjøpet lønte seg! og dempemattene funker bankers! Høres ut som jeg har fylt døra med betong etter jeg dempet den (har kun rukket den ene døra og nå har jeg arbeidshelg) men det funket veldig bra må jeg si! EngenAudio er topp!
              Jeg & en kamerat har også handla med Gruppekjøp Vibroplast M1 og er super fornøyd med rask service/info/sending..

              Tok jamen ikke mange dagene får pakken kunne hentes... Håper på det vil bli mer handel via EngenAudio ja.

              Takk Lars..

              Comment


              • #37
                Ja jeg må bare få hive meg på her å gi Engen Audio mine beste skussmål.... Hyggelig kar å ha med å gjøre.
                Kjøpte et Kompo-sett som jeg måtte få tilsendt i oppkrav. Ble sendt den 12/6 og kom idag. Bra innpakket og billig frakt/oppkravsgebyr(og billig sett) TØFT!!!!!

                Bol
                No Windows-crap,just Mac Power

                Comment


                • #38
                  anbefales på det sterkeste

                  første gangen jeg handla med lars, reise jeg nedover (hadde lyst til å ta meg en tur nedover til oslo i disse tider) da kjøpte jeg monoblokka mi og en subb, monoblokka var i god stand og fikk hjelp til å sette denne og subben i bilen, fikk også med en sikringsholder gratis

                  senere var jeg med på gruppekjøpet av vibroplast, pakken ble sendt kjapt og smertefritt

                  anbefales
                  VW Golf 4
                  Alpine F#1 status| Mosconi | Digital Designs
                  Simen Sormbråten

                  Comment


                  • #39
                    Har handlet med engen ett par ganger. Bare positivt!

                    Men skulle bestille ett komp sett fra han nå. Har sendt mail, men ikke noe svar. Har han tatt sommerferie?
                    Sendte mail den 17.juni til post@engenaudio.com
                    MY99 Impreza GT
                    Magnat,Kenwood

                    Comment


                    • #40
                      Nok en gang på kort tid har jeg handla med Lars Engen,og må bare få rost han for GOD KUNDEBEHANDLING og GOD SERVICE....

                      ANBEFALES....

                      Bol
                      No Windows-crap,just Mac Power

                      Comment


                      • #41
                        Anbefales på det sterkeste, rask å svare på spørsmål og rakk ikke å få sporingsnr engang før pakken var på postkontoret.

                        Comment


                        • #42
                          Kan vel bare slenge meg på her med positiv erfaring jeg å Mr Engen glemte nok å svare på pm, men pakken kom føre man klarte å si kake alikevel =) Meget rask behandling av ordre!! Takk for Handelen, å vi høres igjen

                          Comment


                          • #43
                            kan slenge meg på jeg også.. han selger verdens beste potetsalat også!
                            sigpicFocal Dual Monitor - Focal UtopiaBE - Alpine DVA-9965 - PXA H701custom edition
                            IceAudio - Bilringen AS - inakustik

                            Comment


                            • #44
                              Det går en kule varmt om dagen med sykt barn og ekstrem oppussing av leilighet før visning så det kombinert med fullt datakrasj så har meg mistet noen epost med bestillinger som jeg ikke har fått sendt ut før outlook helvete lagde mye krøll her. Så hvis det er noen her som har sendt meg epost med bestilling og ikke har hørt noe så vennligst ta kontakt.

                              Potetsalat er digg EA men du har ikke smakt den som er virkelig bra :-)
                              Mvh
                              Lars Engen

                              Comment


                              • #45
                                Har handlet nok en gang med Engen og han skuffet ikke nå heller! Mandagen sendte han produktene og tirsdagen var de her og ble levert rett på døra! Super service, raske svar og hurtig levering!
                                Mvh Werner Harstad

                                Comment

                                Working...
                                X