Announcement

Collapse
No announcement yet.

Hva har du brukt pengene på idag?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Du har kanskje en anelse av plattfot?
    Det har jeg og vært plaget med til tider, men jeg har vokst meg litt "hard" på det, så jeg merker det ikke så mye mer
    2005 Ford Focus Titanium - Alpine IVA-W505R - Alpine Imprint PXA-H100 - MTX T8652 foran med aktiv deling - MTX T610S-22 subwoofer x2 - MTX TH904 4x150w rms forsterker - MTX TH1500D 1x1500w rms forsterker - 2 stk Alpine 5,8" LCD-skjermer i nakkestøtter - Stinger kabling -

    Comment


    • #47
      Plattfot ja, tenkt på det Magnus? Har en kompis som har slitt litt med deg, moren min også faktisk...
      ¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
      Pioneer deh-80prs | Polk Audio MM | Vifa Peerless V-line | Genesis III

      Comment


      • #48
        Originally posted by ugn View Post
        ..bmw? erru driver med nåå da?
        Hehehe, må jo ha stasjonsvogn, har jo unge Så da vart det Bmw

        Comment


        • #49
          Originally posted by TakeTheTime View Post
          Plattfot ja, tenkt på det Magnus? Har en kompis som har slitt litt med deg, moren min også faktisk...

          Uffda, hva er det Magnus har gjort for noe galt da?? Siden både moren din og kompisen din har slitt med han..

          jaja jeg forstår at det er typo, men det der ble litt agn for forumpøbelen Og jeg beit på
          sigpicFocal Dual Monitor - Focal UtopiaBE - Alpine DVA-9965 - PXA H701custom edition
          IceAudio - Bilringen AS - inakustik

          Comment


          • #50
            Originally posted by halseth View Post
            Hehehe, må jo ha stasjonsvogn, har jo unge Så da vart det Bmw
            Fornuftig valg
            sigpicFocal Dual Monitor - Focal UtopiaBE - Alpine DVA-9965 - PXA H701custom edition
            IceAudio - Bilringen AS - inakustik

            Comment


            • #51
              Originally posted by Erik André View Post
              Uffda, hva er det Magnus har gjort for noe galt da?? Siden både moren din og kompisen din har slitt med han..

              jaja jeg forstår at det er typo, men det der ble litt agn for forumpøbelen Og jeg beit på
              Hehe ja det var det vøtt. Det får gå
              ¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
              Pioneer deh-80prs | Polk Audio MM | Vifa Peerless V-line | Genesis III

              Comment


              • #52
                Originally posted by halseth View Post
                Hehehe, må jo ha stasjonsvogn, har jo unge Så da vart det Bmw
                aka. muslim tralle, kebab tralle osv osv

                Comment


                • #53
                  Døøh! Greit at jeg ikke er oppegående til tider, men hadde jeg vært plattfot så hadde jeg jo skjønt det, ekke heelt invalid, enda værtfall! Hehe. Nei disse fotblada mine er et mysterie. Skal få laget såler 100% etter fotavtrykket mitt. Skal vist gjøra susen. Er så stor plage at jeg må få gjort noe med det. Har prøvd og gå det av meg jeg og, men det lar seg ikke gjøre. Blir for vondt og for unødvendig og pine seg igjennom når man kan gjøra noe med det.
                  Njaa. 105,- for og få halsen bra ekke så gærlig. Men når man går på pencilin så får man ikke trent og anstrengt seg no særlig = No fun

                  Hitill Idag er det blitt 30,- for to pølser i brød. Så ryker man vel på rundt en 150 kr til kino senere i kveld.
                  VW Corrado - Prosjekt bil
                  Mitsubushi Lancer - Bruksbil
                  It´s hard to imagine; Picture me rolli´n !
                  I´m BANKRUPT - A G60 owner

                  Comment


                  • #54
                    Altså, jeg vet om maaaaange som har plattfot, uten at hverken de eller fastlege vet om det, bare derfor jeg tenkte i de baner

                    Men ser den, det må i alle fall bli bra når du får såler laget 100% til fotbladene dine

                    Ellers så gikk det med 85,- for en snusboks på den lokale shell'n i dag tidlig gitt
                    2005 Ford Focus Titanium - Alpine IVA-W505R - Alpine Imprint PXA-H100 - MTX T8652 foran med aktiv deling - MTX T610S-22 subwoofer x2 - MTX TH904 4x150w rms forsterker - MTX TH1500D 1x1500w rms forsterker - 2 stk Alpine 5,8" LCD-skjermer i nakkestøtter - Stinger kabling -

                    Comment


                    • #55
                      Originally posted by pgoutlaw View Post
                      aka. muslim tralle, kebab tralle osv osv
                      ja, åsså? sjalu?

                      Comment


                      • #56
                        Originally posted by halseth View Post
                        ja, åsså? sjalu?
                        hehehehe, ikke en plass

                        Comment


                        • #57
                          Landgang,2stk prince 20pak, 4pack cola, hot pizza, bacon cheese burger .
                          tjah brukt en 4-500,-
                          ¤ Pioneer DEH-P88RSII ¤ Infinity ¤ Focal ¤ Rockford Fosgate P450.4 ¤ Digital Design M1B ¤ Digital Design Redline series ¤
                          Pitbull-Racing Mvh Peder Akilles Kristiansen

                          Comment


                          • #58
                            sorry mac, men den nye kebabtralla har blitt gamle mercer, i alle fall i området mitt.

                            Brukte 150kr på spikes fra biltema i dag og en 163kr på CRC remspray. Spikesene hjalp veldig mye på vibrasjonene fra pc'en. (har noen halvdøde harddisker som driver å rister).
                            Mvh. Damir

                            Comment


                            • #59
                              Handle tur på bunnpris idag, 288,- fattigere.

                              Og betalte resten av bilen, 3000,-

                              Og overførte 500,- på forskudd for et frontsett.
                              Så nå er jeg blakk inntil jeg får lønn. Men er ikke mange dagene da
                              Runar E. Olsen ~ Moderator
                              Kia Cee'd SW 2011 - Blir snart SQ prosjekt.
                              http://www.signaturebar.com/uploads/images/67311.gif

                              Comment


                              • #60
                                kinio´n kom på drøyt 180 kr.
                                Røyk på 9000,- for stempler og råder istad også
                                VW Corrado - Prosjekt bil
                                Mitsubushi Lancer - Bruksbil
                                It´s hard to imagine; Picture me rolli´n !
                                I´m BANKRUPT - A G60 owner

                                Comment

                                Working...
                                X