Announcement

Collapse
No announcement yet.

Hvilken klasse 2008?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Åssen teller det om leverandør driver med sluttsalg?
    Mvh
    Rolf Try Nygård

    Comment


    • #47
      da kan vel alle handle???

      er vel når han kjøper det til en PRIS ikke alle kan få.

      Dette har vært diskutert før og som sagt tidligere.. man kan velge å kjøpe regelbok eller laste den ned gratis.. så hvorfor ikke lese selv. står forklart der.
      sigpicFocal Dual Monitor - Focal UtopiaBE - Alpine DVA-9965 - PXA H701custom edition
      IceAudio - Bilringen AS - inakustik

      Comment


      • #48
        Originally posted by Erik André View Post
        da kan vel alle handle???

        er vel når han kjøper det til en PRIS ikke alle kan få.

        Dette har vært diskutert før og som sagt tidligere.. man kan velge å kjøpe regelbok eller laste den ned gratis.. så hvorfor ikke lese selv. står forklart der.
        Fordi mister lat er på besøk idag.
        Mvh
        Rolf Try Nygård

        Comment


        • #49
          hehe, er fullt klar over at jeg har fått en pris ikke alle andre har..

          men alle kan handle rett fra han
          www.eirikaspaas.com

          Comment


          • #50
            Er det noen som tør å klasse seg selv opp i expert klassen ??

            Har egentlig alltid lurt på hvorfor folk alltid skal klasse seg "ned" ett hakk i forhold til hvor de egentlig er. Har folk ikke troen på seg selv, eller tror de at det er mye lettere i en "lettere" klasse. Det er ikke det..

            Vurderer å stille i expert klassen men har ingen interesse av å gjøre det alene, da stiller jeg heller i en Master klasse mot Ketil og Jan og taper stort men er like blid for det. Hei skål
            Mvh
            Lars Engen

            Comment


            • #51
              jeg blir å finne i master neste år

              er bare noen få ting igjen som spiller opp et hakk, remote i rattet så er jeg klar, men vinteren i år går med på å bygge om bagasjen totalt vettu.
              sigpicFocal Dual Monitor - Focal UtopiaBE - Alpine DVA-9965 - PXA H701custom edition
              IceAudio - Bilringen AS - inakustik

              Comment


              • #52
                Originally posted by spade View Post
                Må man i advanced om man har fått mer enn 20% på listepris?
                Man kan jo få 25% nesten om man bare spør om pris hos en forhandler.

                Er vel ikke så farlig uansett for meg siden komp.settet ligger i et kott istedet for montert i bil
                Her er det som står i regelboken, angående kjøp av utstyr:

                The mobile electronics system that he/she is entering to the competition should have been purchased through retail channels or second-hand. If requested by an Event official, proof of purchase (i.e. numbered sales receipt) should be available for verification
                Ketil Skei Audio-art bilstereo og multimediasenter.
                Nedre Kaldbakkvei 88 1081 Oslo Tlf 22320860
                post@audio-art.no Pioneer - Kenwood - Alpine - JL Audio -Orion- Focal - Genesis - Kicker-Audison- Oddesey

                Comment


                • #53
                  Så om man bare kan vise norske kvitteringer på halvparten av montert utstyr, så får man kun stille i Experienced?
                  Last edited by NeDD; 15-02-2008, 11:22.
                  Alpine - Dynamat - Hertz - Installbay - JL Audio - Monstercables - Stinger
                  Prosjekt tråd: http://bilstereoforumet.no/showthread.php?t=1084
                  Update 15.05.09. Kenneth Ueland, Rogaland

                  Comment


                  • #54
                    Originally posted by NeDD View Post
                    Så om man bare kan vise norske kvitteringer på halvparten av montert utstyr, så får man kun stille i Exp.?
                    Det hadde vært fint, hvis dere hadde tatt dere tid til å lese igjenom regelene selv, i stedet for å spørre. De ligger her: http://www.emmanet.com/Rules/rules.htm

                    Da slipper man små, oversettelses-problemer som kan komme. Reglene er på Engelsk, og det er de som gjelder. Det er en go del eksempler på at f.eks Itali har en italiensk utgave av regelboken, og den er feil oversatt.
                    Hvis det er deler av den engelske teksten som er vanskelig å forstå, så er det mulig å spørre om det. Gjør det i tråden jeg akkurat startet.

                    Desuten kan Exp, være en forkorting for Experienced, og Expert. Jeg vet ikke hviken du mener
                    Ketil Skei Audio-art bilstereo og multimediasenter.
                    Nedre Kaldbakkvei 88 1081 Oslo Tlf 22320860
                    post@audio-art.no Pioneer - Kenwood - Alpine - JL Audio -Orion- Focal - Genesis - Kicker-Audison- Oddesey

                    Comment


                    • #55
                      Ok, skjønner. Har regelboken selv. Har lest alt som står og har prøvd å finne min situasjon, men står fortsatt fast.
                      Alpine - Dynamat - Hertz - Installbay - JL Audio - Monstercables - Stinger
                      Prosjekt tråd: http://bilstereoforumet.no/showthread.php?t=1084
                      Update 15.05.09. Kenneth Ueland, Rogaland

                      Comment


                      • #56
                        Originally posted by NeDD View Post
                        Ok, skjønner. Har regelboken selv. Har lest alt som står og har prøvd å finne min situasjon, men står fortsatt fast.
                        Det står: Produktene må være kjøpt via normalt forhandler-nett. Jeg kjenner ikke din situasjon, så send en mail til ketil@emmaweb.no, og forklar alt veldig nøye, så skal jeg svare etter beste evne.
                        Ketil Skei Audio-art bilstereo og multimediasenter.
                        Nedre Kaldbakkvei 88 1081 Oslo Tlf 22320860
                        post@audio-art.no Pioneer - Kenwood - Alpine - JL Audio -Orion- Focal - Genesis - Kicker-Audison- Oddesey

                        Comment


                        • #57
                          Tar diskusjonen videre i regler.
                          Alpine - Dynamat - Hertz - Installbay - JL Audio - Monstercables - Stinger
                          Prosjekt tråd: http://bilstereoforumet.no/showthread.php?t=1084
                          Update 15.05.09. Kenneth Ueland, Rogaland

                          Comment


                          • #58
                            Originally posted by Engen Audio View Post
                            Er det noen som tør å klasse seg selv opp i expert klassen ??

                            Har egentlig alltid lurt på hvorfor folk alltid skal klasse seg "ned" ett hakk i forhold til hvor de egentlig er. Har folk ikke troen på seg selv, eller tror de at det er mye lettere i en "lettere" klasse. Det er ikke det..

                            Vurderer å stille i expert klassen men har ingen interesse av å gjøre det alene, da stiller jeg heller i en Master klasse mot Ketil og Jan og taper stort men er like blid for det. Hei skål
                            hehe.. liker tanke gangen din Lars!! man går ikke inn i ringen og tenker at man skal få juling the lux...

                            jeg vet ikke om jeg får gjørt noe som helst enno men blir enten pure passiv eller i det samme som før. Akk nå er 5channels i stratusen men er meningen å kjøre 7ch når jeg får byttet spilleren med dspn. Eller brokoble de ampene foran og sette 3 veis passiv deling... vips -pure passiv....

                            Hvordan blir i pure passiv om jeg bruker en extern D/A?? enten med optisk eller spdif?? begrensinger på hvor mange konvertere jeg kan bruke? feks 1 til front settet og 1 til subb/bass?
                            Last edited by matador; 22-02-2008, 21:42.
                            --kjøper/reparerer alt (nesten) av defekt elektronikk-- *send PM*
                            -Project SQ-, om DYNAMO og Enkelt SQ med 6x9" kicpanel frontsett

                            Comment


                            • #59
                              Ingen fler i 3 channel.
                              Per
                              Focal Utopia Beryllium.Spirit Of Sound.
                              Audison Music Expression
                              http://www.audison.eu/index_main.php?Section=VRX6420
                              http://www.audison.eu/index_main.php?Section=VRX1500

                              Comment


                              • #60
                                Originally posted by Mr Golf 4 View Post
                                Ingen fler i 3 channel.
                                Per
                                Tja, jeg kan jo stille da. Tenkte at jeg skulle prøve i Surnadal ihvertfall, men har ingen planer om noen stor aktivitet.
                                Alpine
                                Audison
                                Hertz
                                Soundstream

                                Comment

                                Working...
                                X