Announcement

Collapse
No announcement yet.

Plagiat av Bilstereoforumet.no ?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #76
    Originally posted by Bilstereosenteret.no View Post
    Om det er meg du sikter til, så tar du skammelig feil. Hadde jeg vært ute etter å melke denne kua, så hadde jeg ikke latt deg, elutstyr, og andre, få fritt og helt gratis, promotere seg selv og sine varer her inne.

    Dette forumet ble laget for å samle mangfoldet, noe jeg syns vi har lykkes bra med.
    Nei nei nei, Pål! Mente ikke deg i det hele tatt

    Siktet mer til den whinete og nedlatende kommentaren til genexxa om hvor lite aktivitet og hvor få brukere det var kommet der Syntes det blir så dumt å diskutere noe slikt opp, ned og i mente samt kaste dritt (og da sikter jeg heller ikke til deg).

    Jeg har virkelig nytt godt av dette forumet med tanke på DDaudio.no, det skal jeg ærlig innrømme, og også takke masse for!

    Jeg kunne nok selv ikke startet et forum av frykt for pepper slik som elutstyr har fått her inne, da jeg mener omdømme er alt for å lykkes. Kan selvsagt ta feil der, men mitt standpunkt står i forhold til at en liten aktør som vokser raskt og gjør en god jobb fortjener å starte et forum uten å bli pepret med dritt, litt dramatisk sagt. Helt topp at folk diskuterer saklig i mot, og det har det vært mange i denne tråden som har gjort, men så har også noen få kommet med særdeles usaklige kommentarer som blir mer kjefting på personlig nivå enn saklig kritikk mot et selskap.

    Men kan godt hende mange er fullstendig uenig med mine meninger om hvordan det elutstyr har gjort skal sees på og eventuelt diskuteres for og imot på. Slikt er jo svært relativt og jeg antar at det ikke finnes noe rett svar i forhold til hvordan man bør se på elutstyrs handlinger. Men jeg personlig er veldig kapitalistisk av meg og har derav meninger rettet mot rask og progressiv utvikling av små og gøyale markeder slik som bilstereo

    Og jeg har også mine meninger som dem er, rett og slett fordi jeg ikke tror det vil bli et splittet miljø som følge av dette. Dette forumet har altfor mange morsomme brukere, samt dyktige og kompetanserike brukere til at nye "prospekter" ville registrert seg hos elutstyr fremfor her. Det er helt fantastisk hvordan du har klart å skape et så sterkt og spennende miljø på nettet med dette forumet ditt og tror selv at mye av årsaken er fordi alle små og mellomstore aktører samles her for å reklamere for sine produkter samt delta i diskusjoner med interessante temaer som igjen har vært med på å trekke nye brukere inn her også. Jeg blir her og skifter nok aldri forum nettopp av denne grunn. Kjempe miljø og jeg har tjent forholdsvis gode penger på forumet og fått et godt omdømme.


    EDIT: sorry hvis jeg har skrevet litt rotete her. Sovet to timer i natt og er sengeklar deluxe så dere får bare "bear with me"

    btw, tier gjerne stille videre jeg hvis dere mener jeg er helt på jordet, ikke ute etter å lage kvalm så bare smekk meg litt hvis jeg skal holde kjeft
    Last edited by DD-Henrik; 30-08-2010, 22:34.
    Tidligere importør for Digital Designs,
    overtatt av www.dynaBel.no.

    Man spiller ikke høyt nok før man har et atmosfærisk trykk i bilen på 0 og 2 bar!

    Comment


    • #77
      Det var en påpekelse til dette:

      Originally posted by Elutstyr1 View Post
      Til dere som prøver å overbevise dere selv om at det er så lite aktivitet der, så kan jeg si at jeg er strålende fornøyd med utviklingen i forumet, og hadde ikke ventet noe bedre på 48 timers drift.
      Syns ikke selv det var nedlatende sagt, i forhold til mange andre utsagn fra Elutstyr har kommet med.
      Runar E. Olsen ~ Moderator
      Kia Cee'd SW 2011 - Blir snart SQ prosjekt.
      http://www.signaturebar.com/uploads/images/67311.gif

      Comment


      • #78
        Jeg kunne nok selv ikke startet et forum av frykt for pepper slik som elutstyr har fått her inne, da jeg mener omdømme er alt for å lykkes.
        Selvfølgelig kunne du det.
        Om du startet et forum for å omhandle bedriften, ikke for å prøve å ta over.
        Mvh
        Rolf Try Nygård

        Comment


        • #79
          Originally posted by neptyr View Post
          Selvfølgelig kunne du det.
          Om du startet et forum for å omhandle bedriften, ikke for å prøve å ta over.
          Nå mente jeg i retning av det elutstyr har gjort. Jeg har jo for lengst laget mitt eget forum Lå på sidene mine det som en "DD-Forum" knapp Men så da heeeeeelt annerledes ut
          Tidligere importør for Digital Designs,
          overtatt av www.dynaBel.no.

          Man spiller ikke høyt nok før man har et atmosfærisk trykk i bilen på 0 og 2 bar!

          Comment


          • #80
            DD: det er akkurat det neptyr sier jo.

            Jada, tråden kan sikkert stenges den, for all del. Ser det er flere som sliter med å fatte poenget med tråden uansett
            Mvh Tony
            - The only road to take is perfection itself

            Comment


            • #81
              Jeg gidderke, ennå ikke tom for popcorn.

              Men for min del så saken er ut av verden.
              Jeg fant fort ut at vi ikke kommer til å lide under dette, eneste jeg reagerte på var at jeg følte det ble alt for blåkopi herifra.
              Mvh
              Rolf Try Nygård

              Comment


              • #82
                Originally posted by neptyr View Post
                Jeg gidderke, ennå ikke tom for popcorn.

                Men for min del så saken er ut av verden.
                Jeg fant fort ut at vi ikke kommer til å lide under dette, eneste jeg reagerte på var at jeg følte det ble alt for blåkopi herifra.
                Ja, ser jo at de kun har 80 medlemmer hittil så er ingen direkte trussel akkurat
                Mvh Tony
                - The only road to take is perfection itself

                Comment


                • #83
                  Nå er det jo gått en stund siden Elutstyr tok med seg veska og gikk herfra.
                  Så hva synes brukerne om dette, merket noen betydelig forandring eller ikke?
                  Jeg synes hvertfall at den generelle stemningen på forumet har blitt roligere, det er liksom ikke noe stress på å tilby varer lenger. Til folk som bare spør om råd, så får de faktisk råd, uten at de slipper å bli bombardert med mer eller mindre gode tilbud fra elutstyr.
                  Har handlet noe småtterier i den siste tiden, og kan absolutt anbefale Dynabel.no og Installbay.no.
                  Begge to er kjempebutikker, med noe forskjellig utvalg på de to, og som regel har de noe som passer til enhver smak og prisklasse.
                  Så i ettertid ser jeg ikke på det som noe stort tap at Elutstyr tok med seg sekken og gikk til andre siden av gjerdet.
                  Andre meninger / synspunkter?

                  Comment


                  • #84
                    er faktisk enig med deg knut..
                    mindre mas å skyv hele tiden, akurat som de hadde en ansatt bilstereoforumetselger :P
                    Mvh Even S. Jensen
                    Tlf 41091189
                    Digital Designs, nothing is even close!

                    Comment


                    • #85
                      Har ikke lagt merke til at de var borte, men så har jeg ikke vært så aktiv her den siste tiden...

                      Etter å ha blitt gjort oppmerksom på det nå, så må jeg vel si at jeg ikke føler noe savn, akkurat. Mangfold har både positive og negative sider.

                      Jeg er jo deltager fortsatt, så helt fritt for plagsomme innlegg blir det ikke foreløpig!

                      Comment

                      Working...
                      X