Announcement

Collapse
No announcement yet.

Hodetelefoner/propper til trening

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Hodetelefoner/propper til trening

    Noen som har noen hodetelefoner/propper å anbefale til trening.

    Noen kriterier:
    Må tåle litt.( Har ødelagt 3 sett iløpet av 5 måneder.)
    Sitte godt og være behagelige.
    God lyd, selv om man skrur opp volumet litt.
    Pris maks 1500kr

  • #2
    Noen som har prøvd disse: Digital Designs DD-DXB01 earbuds. Vet at Dynabel selger disse, men da jeg var innom butikken hadde ikke han jeg snakket med prøvd disse ennå og alle bilstereogutta var på messe.

    Comment


    • #3
      Skal du ha noe som holder:
      http://ultimateears.com/en-us/products/superfi-3-studio

      De, eller SuperFI 5 _pro_ , vanlig 5'er har ikke den utskiftbare kabelen osv.

      Det som gjør dem knall til trening er måten dem festes på, du setter proppen i øret, også bøyer du til kabelen (som har noe ståltrådgreier inni seg) slik at den går over øret, sitter knallbra og detter aldri ut.3

      Også utskiftbar kabel. Jeg har vel bytta kabel 1gang nå, og headsettet er 3år tror jeg?
      Og dette er ved hard bruk, mye ut og inn av lomma, flytting på det, plugge om osv.
      Mvh
      Rolf Try Nygård

      Comment


      • #4
        Originally posted by neptyr View Post
        Skal du ha noe som holder:
        http://ultimateears.com/en-us/products/superfi-3-studio

        De, eller SuperFI 5 _pro_ , vanlig 5'er har ikke den utskiftbare kabelen osv.

        Det som gjør dem knall til trening er måten dem festes på, du setter proppen i øret, også bøyer du til kabelen (som har noe ståltrådgreier inni seg) slik at den går over øret, sitter knallbra og detter aldri ut.3

        Også utskiftbar kabel. Jeg har vel bytta kabel 1gang nå, og headsettet er 3år tror jeg?
        Og dette er ved hard bruk, mye ut og inn av lomma, flytting på det, plugge om osv.
        Begge så jo ganske bra ut. Men hvilken velger jeg? Hvilken hadde du valgt? Var det Superfi-3-studio du hadde?

        Comment


        • #5
          Jeg har SuperFi 5pro, alt kommer ann på budsjett hva du foretrekker.
          Du kan jo handle dem som er spesialdesignet for øret og, de har og utbyttbar kabel.
          Mvh
          Rolf Try Nygård

          Comment


          • #6
            Originally posted by neptyr View Post
            Jeg har SuperFi 5pro, alt kommer ann på budsjett hva du foretrekker.
            Du kan jo handle dem som er spesialdesignet for øret og, de har og utbyttbar kabel.
            Takk for svar.

            Vet du hvor jeg får tak i SuperFi 5pro billigst?

            Comment


            • #7
              Originally posted by gooner87 View Post
              Takk for svar.

              Vet du hvor jeg får tak i SuperFi 5pro billigst?
              Ebay most likely, jeg handla mine AKG K702 der.

              Skal se om jeg finner hva sjappa jeg hette brukte, mulig dem har dem.
              Mvh
              Rolf Try Nygård

              Comment

              Working...
              X