Announcement

Collapse
No announcement yet.

Kina subber!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Kina subber!

    Fant en litt artig nettside. Her så ut til å være masse gøye elementer som jeg gjerne skulle ha testet! Selvfølgelig også mye "søppel". Ser ut som det er beregnet til firmaer, da minste ordre er på 100stk.

    Her er LIB sin 1515 i 12" eller Dynabel DY9812. Ser de har samme i 10"/15"/18" også.. verd en titt, og om noen skulle bestille noe herfra så gi meg beskjed

    http://jldaudio.en.alibaba.com/produ...subwoofer.html

  • #2
    Hva er det Kina subber med? Beina?
    Mvh Tony
    - The only road to take is perfection itself

    Comment


    • #3
      Originally posted by Tony View Post
      Hva er det Kina subber med? Beina?


      Subwoofere fra det Kinesiske markedet, da hehe

      Comment


      • #4
        Så si det da
        Mvh Tony
        - The only road to take is perfection itself

        Comment


        • #5
          fant kopi av b2 sin xc utgave i kina,, ser jo rått ut.. men kvaliteten er vell ikke helt de samme :P
          // Team HLS - Hard Loud Sounds! \\
          //94182727 - www.facebook.com/HLSbilstereo - Rune_kvaal @ live.no\\
          Mvh
          Rune Kvaal

          Comment


          • #6
            Tja skal aldri si aldri. Mesteparten av subber kommer nok fra asia og blir solgt som noe annet. Eneste firma jeg er 100% sikker på blir produsert hvor det sies er Seas, som har fabrikken sin i Moss.
            Tor Martin Ølberg
            - Digital Designs - dynaBel - Gladen - Mosconi -
            Takk til dynaBel, Judys Bilstereo og Ottesen Design!

            Comment


            • #7
              Såvidt jeg vet produserer de ikke elementer over 10" i Moss. Lotus-bassene er produsert i østen, L26ROY er jeg ikke sikker på.

              EDIT:
              "All utvikling og produksjon foregår i Moss, med ett lite unntak: Et subwoofer-element i den såkalte Design Series er utviklet i Moss, men settes sammen i Taiwan."
              Kilde
              Last edited by epifant; 22-11-2014, 14:34.

              Comment


              • #8
                Nå må vi skille på produksjon og utvikling. Selv om en sub ser lik ut betyr ikke det at parameterene er like.

                En annen KRITISK(!) ting er QA. En produksjonslinje i asia (stor fin kam her nå) vil ha betydelig større kvalitetsforskjeller og QA er dermed totalt kritisk for å kunne levere produkter her til lands da vi stiller litt andre krav.
                Torbjørn J. - [B]PM er deaktivert, bruk e-post.[/B]
                [B]Bilen[/B]: Pioneer p99rs - Mcintosh MC431 - Brax X2000.2 - Mosconi 300.2
                Hjemme: Yamaha RXA3010 | XPA-5 x 2 | Emotiva ERT-8.3 | ERM-6.3 | ERD-1 x 4 | HFS sub * 2 | SVS AS-EQ1

                Comment

                Working...
                X