Announcement

Collapse
No announcement yet.

Byggearbeid.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Byggearbeid.

    Er det noen her på vestlandet som tar på seg et stereobygge til ein fornuftige pris? Skal byggest i ein Audi A4 Avant. Det som skal in er.2. 16"Focal subber 2 Helex dark blue 1000x2 og ein focal forsterker til frontsettet mitt.2 stk batterier og ein rf kondis.Har ikke noe serlig peiling på å bygge slik at det skal se fint ut.
    Mvh Alf M

  • #2
    koom igjen hjelp denne karen da men ka er en reele pris på et bygge uten utstyr
    øl å høna kan du sjøna- fitta å dramm er mitt program

    Comment


    • #3
      Du kan jo ta en telefon til InstallBay på Hamar, de gjør skikkelig jobb til en fornuftig penge. Litt langt å kjøre for å levere bilen, men kan jo være verdt det om det er kvalitet til hyggelig pris du er ute etter
      Mvh
      Pål Andréas Bryng
      Bilstereosenteret.no
      Vi forhandler bl.a.:
      Pioneer - Focal - Rockford Fosgate - Cadence - Ground Zero - Tsunami -
      Alpine - InstallBay - Brax - Helix - Silent Coat - dynaBel - Clarion - MTX


      Følg oss på Facebook
      Gjør en trygg handel hos oss. Sjekk vår feedback-side!

      Vi gjør det vi kan for å levere det Du ønsker deg, til en hyggelig pris!

      Comment


      • #4
        Bare vær obs på hva du kjøper. Installbay på hamar er nok knallbra, men om du skal gi bil og penger til en eller annen lokal helt ville jeg bedt om å få se eksempler på utført arbeid .

        Finnes nok "installatører" i bil, alarm, mobil og gudene vet ikke hva ellers som gjør... rare ting.

        Comment


        • #5
          Frode Sævik på www.bassbrothers.no bygger jo. Aner ikke pris da

          Comment


          • #6
            Takker for svar.For prøve å ringe til Hamar da i morgen.

            Comment


            • #7
              Sånn da var tid bestilt hos
              InstallBay Hamar ved Kenneth Bakken. Kjempe greie kar å snakke med.

              Comment

              Working...
              X