Announcement

Collapse
No announcement yet.

Alpine 1-din spiller med dab,imprint kontroller i en spiller?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Alpine 1-din spiller med dab,imprint kontroller i en spiller?

    Hallo,

    Jeg vil ha en 1-din Alpine cd spiller med innebygd dab, imprint kontroll og gjerne Ai-net kontroll...

    Er dette mulig å få til?

    Tenker meg CDA-137BTi eller CDA-117Ri med radio enheten fra CDE-136BT slik at den kan styre PXA-H800 direkte og evt en cd-veksler..

    Jeg vil ikke ha en masse displayer, touch greier, i-pod,navigasjon og andre duppeditter rundt i bilen.. eller andre halvveis løsninger..

    Finnes det ett service verksted som har kunnskap nok til å modifisere enheten slik jeg vil ha den?

  • #2
    Det kan ikke modifiseres inn i noen spiller nei, bare så vi har avklart den med en gang

    Da er det nok uansett billigere og bedre å kjøpe en pioneer p99rs som har alt du trenger og litt til regner ikke med du er låst til alpine?
    Mvh Tony
    - The only road to take is perfection itself

    Comment


    • #3
      vel, vel, må innrømme at Pioneer sitter litt langt inne...har aldri vært fan av de.. jeg synes lyden virker mere "tung" og ikke så "crisp" i diskantområdet, men det er en stund siden jeg har hørt noe, holdt på med huset.. så kansje.. Clarion ligger nærmere da.. Ringte med en kar på bilstereosenteret og han trakk samme konklusjonen.. veldig trivelig fyr som prøvde å tipse meg om evt service steder for Alpine som kunne hjelpe..selv om han solgt Pioneer...snakker vi service..

      Comment


      • #4
        At alpine er mer crisp i lyden kjenner jeg meg ikke igjen i. Jeg opplever det motsatt. Men alt bunner til slutt ut i hvordan det er justert, og akkurat der er p99rs bedre enn noen løsning jeg har sett fra alpine.
        Mvh Tony
        - The only road to take is perfection itself

        Comment

        Working...
        X