Kom over denne på et annet forum.
Litt artig og se hvordan folk bruker pengene sine.
Selv har jeg kjøpt 2 elementer for 3000,- idag
![]() |
|
|
||||
|
||||
![]() Kom over denne på et annet forum.
Litt artig og se hvordan folk bruker pengene sine. Selv har jeg kjøpt 2 elementer for 3000,- idag
|
||||
|
||||
![]() Tja.. fyllte bensin på kjerra istad. 700,-
|
||||
|
||||
![]() betalte noen regninger på 8300kr, men thats life
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Handla inn div akvarie utstyr, penge sluk det også.
|
|
||||
|
||||
![]() Flere med akvarieinteresse her, altså? Noe stort kar? Har selv ca. 1000 liter vann fordelt på tre kar.
|
|
||||
|
||||
![]() ^ kult, hadde selv et 400liters kar med 120 liters sump. Aldri hatt et så rent og pent kar før. Solgt for lenge siden.
Ikke mye i dag, ble en 70kr på MCdonalds etter bilstereotreffet i Drammen. Og ja, 450kr for ny strøm kabel til min ODR spiller.
|
||||
|
||||
![]() Sitat:
Sitat:
Kjøpte et 375 liter og et 160 liter kar i helga etter 5år pause, driver på og forbereder til Malawiciklider ![]() Lyst på et 720-1000 liter oscar kar. Nå skal jeg bruke penger på litt røyk før jobb. |
|
||||
|
||||
![]() Sitat:
![]() Hakke brukt penger i helga. Slutta med sånt etter å ha flytta på landet. Er jo ikke noe å bruke penger på her. ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Sitat:
Litt OT. bensin på kjærra og 0,5L Cola til meg 576.78Kr lite spennede egentlig men... |
|
||||
|
||||
![]() Da har jeg svidd av 16000kr på varmepumpe....Skal bli greit å få det montert.,..
Ole Petter Holelien Din komplette leverandør av bilstereo og monteringsmatriell Judysbilstereo.no olepetter@judysbilstereo.no Focal Helix Cadence Pioneer DD Dynabel Gladen GZ Installbay Silent Coat DLS M.M |
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmoduser | |
|
|