Announcement

Collapse
No announcement yet.

Problemer med cd-spiller etter iPhone oppdatering

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Problemer med cd-spiller etter iPhone oppdatering

    Hei. Har alltid brukt min iPhone 4 med cd-spilleren i bilen, gjennom og koble den sammen med usb inngangen på spilleren, eller koblet sammen med Bluetooth. Da kan eg velge og styre musikken ifra cd-spiller der eg får tilgang til sanger ifra iPod delen, eller om eg styrer ifra telefonen så kan eg bruke Spotify eller iPod.

    Men nå etter at eg oppdaterte til iOS5 så fungerer ikkje dette lenger, når eg kobler den til med usb, så lader telefonen, den får kontakt med iPhonen, men står kun "No Music Files" i displayet på cd-spilleren. Og jo eg har sjekket, har musikk på telefonen. Går eg inn på Musikk appen på telefonen (gamle iPod appen), så står det kun "Tilbehør tilkoblet".

    Prøver og og koble til med Bluetooth, så søker eg etter Bluetooth enheter, finner cd-spilleren, prøver og koble til, den jobber i ca.10sek til eg får feilmelding om at den ikkje kan koble til.

    Har prøvd med min gamle 3GS med 3.4.1 fw og den funker fortsatt bra så problemet ligger i iOS5.

    Noen andre som bruker iPhone i bilen og har opplevd det samme, eller har tips om hva det kan vere?

    Cd-Spiller er av type Kenwood KDC-HD942U, http://www.crutchfield.com/S-NcMA7VasmW ... D942U.html

  • #2
    Du har ikke oppgradert til 4S ?


    (Kan jo prøve å negradere tilbake til iOS4?)
    Torbjørn J. - [B]PM er deaktivert, bruk e-post.[/B]
    [B]Bilen[/B]: Pioneer p99rs - Mcintosh MC431 - Brax X2000.2 - Mosconi 300.2
    Hjemme: Yamaha RXA3010 | XPA-5 x 2 | Emotiva ERT-8.3 | ERM-6.3 | ERD-1 x 4 | HFS sub * 2 | SVS AS-EQ1

    Comment


    • #3
      Skjønner ikkje heilt hvordan eg kan oppgradere til iPhone 4S, da dette er en helt annen telefon du. Forskjellen på iPhone 4 og 4S er at 4S har bedre kamera, ny antenne og en bedre prosessor. Så går ikkje og software oppdatere en 4 til 4S.

      Men regner med dette har med eg oppgraderte til iOS5, noe som tydligvis ikkje spiller støtte, sendte mail til norsk importør av Kenwood og han sa det skulle komme en oppdatering av firmware til cd-spiller slik at den skulle støtte iOS5, men han viste ikkje når :/

      Spørst om det blir nedgradering av telefon da ja.

      Comment


      • #4
        LOLOLOLOL! Leste mer om det bildet du postet, det er tydligvis bare en fyr som selger klistermerker av S merket som man kan klistre på sin nåværende iPhone 4 for å få den til og se ut som en 4S :P

        Comment


        • #5
          Jeg hadde en gammel laptop, men kjøpte nå en ny en med mer minne, raskere prosessor og bedre trådløst nettverk. Siden den gamle var dårligere, men det vil komme noe nyere enn den jeg har nå - har jeg da oppgradert fra alpha til beta versjon Jørgen?

          Vet dette også er off-topic, men ser ikke relevansen ifht det TS spør etter :-)
          Ford Mondeo '04
          B2 Audio Mono - B2 Audio AC12 - Hertz MLK2 - Cadence Z4000 - Pioneer 7200SD

          Comment

          Working...
          X